Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 15761 til 15780 af 25465
-
3.g's opgave
ForumindlægTja jeg skal ha fundet frem til et emne som jeg gerne vil skrive om. Jeg har valgmulighederne: Dansk, Historie, Engelsk og Matematik. Har i nogle forslag? -
Essay
ForumindlægHej nogen der vil rette mit engelske essay. Det er den sidste inden vi afslutter, så kunne godt tænke mig en fornuftig karakter. Er der nogen der måske vil hjælpe med at rette det? :-D -
forskelle mellem USA og Danmark
Forumindlægjeg er ved at skrive case i engelske og skal skrive om forskelle mellem USA og danmark er der nogen der har nogle ider ? håber i kan hjælpe -
Eksamen eller årsprøve?
ForumindlægHej jeg går på hhx og der står i min eksamensplan, at jeg har Dansk A og Engelsk A, samt studieområde del 1. Er det årsprøver eller eksamen, og hvad er forskellen? -
hurtig hjælp plz !
ForumindlægHej. Jeg har en engelsk stil til i morgen, som jeg har lavet. Jeg vil bare høre om der er nogen, der gider og se på den og rette fejl osv. plz :s M.V.H Camilla. -
Hjælp - Haster
ForumindlægHey har brug for hjælp, nogle der ved hvor jeg kan finde en eksamens opgave fra 2005 i engelsk som er elektronisk og handler om high school safety? desperat brug for hjælp.. haster.. -
Metode
ForumindlægJeg er igang med en caseopgave på engelsk, og jeg vil derfor gerne høre om nogen kan fortælle mig i detaljer hvad forskellen på en embedded-case-study og en holistic-case-study er? Mange tak på forhånd! -
eneglsk fri stil
Forumindlæghej jeg skal skrive en engelsk fri sti men dem jeg kan finde er for nemt for min lærer om se det ikke var mig så hvis der er nogen der har en stil som bare gå tl et 7 tal så skriv(: -
Familiens betydning i det moderne samfund
ForumindlægJeg sidder og skriver SSO i engelsk og skal bruge noget om Familiens betydning i det moderne samfund til brug i About a boy! Nogle der kan hjælpe? -
Point of/point in
ForumindlægEngelsk grammatik: Er der nogle kloge hoveder, som kan forklare mig forskellen på at sige "the point of" og "the point in" - Tak på forhånd. -
oversæt
ForumindlægHej. Hvad betyder transduction, kan ikke finde det i min ordbog. (jeg læser biologi, og har en engelsk bog) selve sætningen lyder: relay molecules in a signal transduction pothway. -
Eveline
ForumindlægHejsa! Jeg vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig med at sætte begreber push og pull ind i den engelske novelle Eveline? jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gøre det.... på forhånd tak! -
Synopsis til dansk mundtlig prøve
ForumindlægHej, jeg undre mig lidt over noget og derfor ville jeg lige gerne spørge om noget. I f.eks. engelsk outline eller i tysk disposition skal man skrive i punktform. Er det også et krav i dansk synopsis?? -
Side som ligner studieportalen.dk?
ForumindlægHej... Jeg søger efter en side med opgaver ligesom studieportalen.dk bare engelsk, har søgt meget men kan bare ikke finde noget som er godt. Problemmet med studieportalen.dk, er at der ikke er nok semester opgaver, kender i en side med term papers? -
Engelsklærer i Kina
Forumindlægman kan godt blive engelsklærer i Kina. Det koster ikke meget, at få hjælp til det. Kun 2800 kroner på www.kinalaerer.dk Man skal bare have været lærer, tale godt engelsk, eller have boet i et engelsktalende land eller have en høj uddannelse. -
Definition af katastrofe AT
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om definitionen af min katastrofe. jeg skriver om Globalopvarmning og Al Gore i Samfundsfag/Engelsk men hvordan er dette en katastrofe set med de samfundsvidenskabelige briller? håber der er en der kan hjælpe mig. -
Oversættelse og essay
ForumindlægHej derude Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg skal lave et essay omkring hvordan jeg har oversat en tekst fra engelsk til dansk? evt forklare mig lidt om skopos teorien? På forhånd tak -
Skriftligt eksamen...
ForumindlægHej SP. Hvordan kan jeg forberede mig til den skriftlige engelsk eksamen? Det er delprøve 1, der volder problemer. Så kunne godt bruge nogle tips/ideer eller bare noget som jeg kan kigge på inden eksamen ): -
Hvilke ulemper/begrænsninger er der ved argumentationsanalyse og retorik
ForumindlægHej I AT opgaven har jeg i engelsk delen brugt argumentationsanalysen og retorik. Men jeg kan slet ikke finde hvad ulemper/begrænsinger er ved metoden? Er der nogen her der har et bud? -
resume af teksten Batman vs the Bull af Adam Marek
ForumindlægHej alle. Er der nogen som evt kunne hjælpe, med et resume af teksten Batman vs the Bull af Adam Marek på engelsk? Ville være en stor hjælp, eller evt lidt analyse af den? Hilsen Simone T
