Søgning på: dansk reportage. Resultater: 15781 til 15800 af 41162
-
Hjælp til ligning!
ForumindlægEn dansk femkrone vejer 8,0 gram og har en diameter på 26,39 mm samt en højde på 2,59 mm. Bestem tallet x for en dansk femkrone Jeg har regnet det ud et par gange men får hele tiden forskellige resultater -
Ti 89
ForumindlægHej . Jeg vil sælge min lommeregner Ti 89 og mine 2 ordbøger fransk /dansk og dansk /fransk til 1600 kr. Ordbøgerne er helt nye og lommeregneren er bleven brugt i ca.5 måneder, men ser perfekt ud. Er der nogen der er interesseret ? -
Eksplicit eller implicit?
ForumindlægHej.. Jeg er igang med dansk - historie opgave, og jeg skriver i dansk. jeg er ved at analysere en novelle som hedder "en kærlighedshistorie" fra vandmærket af Naja Marie Aidt. og så spørg jeg? er det en eksplicit eller implicit fortæller? kan simpelthen ikke finde ud af det :D -
miljø og klima
Forumindlægdet er en dansk stil 1- kommenter synspunkterne i"unge tænker mindre på miljøet end voksne eller 2- Skriv den tale du skal holde på konferencen.Idin tale skal du blandt andet kom ind på danske unges viden om.holdning til og interess for dette emne. -
er der ikke please nogen der gider at hjælpe? jeg troede det her var danmarks største lektiehjælp, men det eneste jeg får svar på, er i matematik..:(
ForumindlægHej Jeg har tidligere oprettet et spørgsmpl der hedder: dansk essay - er det sådan man gør? i kategorien dansk, men der er ingen der har svaret. Jeg har virkelig brug for hjælp så please er der ikke nogen der kan hjælpe? mange hilsner mig -
Gyldendals røde ordbøger
ForumindlægHej alle sammen !! 2 ordbøger er til salg . En fransk/dansk og en dansk/ fransk.De er købt for 450 kr og jeg sælger dem for 380kr incl. porto.De er aldrig bleven brugt fordi jeg valgte tysk i stedet for. Vh sweetty -
gyldendals røde ordbøger
Forumindlæg2 ordbøger er til salg . En fransk/dansk og en dansk/ fransk.De er købt for 450 kr og jeg sælger dem for 380kr incl. porto.De er aldrig bleven brugt fordi jeg valgte tysk i stedet for. Vh sweetty -
Sang
ForumindlægMichel Delpech har lavet en sang i 1971, der hedder Pour un flirt, men jeg har også brug for at vide hvilken dansker der har sunget den på dansk. Er der nogen der kan hjælpe??? På forhånd tak:) -
Studieretningsprojekt
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive om Lord of the Flies i mit studieretningsprojekt, men jeg magler litteratur til dansk delen. Nogle som har ideer til noveller eller lignende, skrevet af en dansk forfatter med emnet; Menneskets skjulte og undertrykte natur? På forhånd tak :) -
HJÆLP HURTIGT
ForumindlægSkal bruge emnerne til eksamenssættet i dansk skriftlig fremstilling fra eksammen 2007. Hvis nogen kan skrive dem ned her, vil jeg være taknemmelig, TUSINDE TAK ALLE. Jeg søger altså emnerne fra det fsa hæfte man fik til prøven i sommers i dansk skriftlig fremstilling. TUSINDE TAK! -
Ordbog
ForumindlægHej (: Er der nogle der ved, hvor jeg evt kunne skaffe en elektronisk ordbog (dansk-fransk, fransk-dansk) gratis? Jeg har allerede Politikens ordbog med engelsk, ve bare ikke hvordan jeg skaffer den franske. -
Litterær artikel
Forumindlægnogen der er gode til dansk? (jeg har svært ved at starte en litterær artikel).. Jeg er bagud med 2 nu, jeg kan simpelthen ikke finde ud af dansk! hvad kan jeg gøre for at finde ud af at skrive? jeg kan ikke finde ud af at formulere mig ordentligt.. -
1 G opgave
ForumindlægHey! Jeg skal skrive en 1.G's opgave, Dansk/Historie, jeg har valgt dansk, men jeg kunne godt tænke mig at høre jer, om i kender en super god roman, som ville være genial og lave en analyse udfra? Mange Hilsner Nathalie :) -
Please hjælp :(
ForumindlægUdviklingen i det danske skovareal kan beskrives ved følgende matematiske model: y = 417000 · 1,007x Hvor y er skovareal (målt i hektar) og x er antal år efter 1990. Hvad fortæller tallene 417000 og 1,007 om udviklingen i det danske skovareal? -
Emne + fag valgt - hva nu?
ForumindlægHej Jeg har valgt fagene fysik B og dansk A og emnet Det moderne gennembrud. Men har ingen ideer til hva jeg kan skrive i de 2 fag, især i fysik delen?? Nogen gode ideer til nogle tekster i dansk? -
Teori-afsnit
ForumindlægHej alle Jeg skal lave et teoriafsnit. Jeg har om kommunikation i fagene fysik og dansk. af metoder har jeg brugt i fysik: deduktive og induktive. i dansk: nykritisk, ideologikritisk og biografisk læsemetode. Hvilke teorier kan jeg have brugt i forbindelse hermed? Hilsen mig -
Christiania
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med Christiania i projekt, og det ville være dejligt hvis der var nogen der vidste noget om deres økonomi.. Får de løn for deres arbejde? hvordan får de penge? Bruger de kun LØN , eller også danske kroner? Hvis ja, hvordan får de danske kroner? Det ville være dejligt hv... -
Naturgeografi eksamen
ForumindlægI naturgeografi-eksamen skal man begrunde for problemstillingens relevans og aktualitet. Jeg kan godt se f.eks. jodskælvs relevans og aktualitet, men hvordan begrunder man det, hvis man f.eks. trækker noget om dansk landskab el. dansk landbrug? Den synes jeg er svær :s -
AT-forløb
ForumindlægHeej Jeg har brug for hjælp. Jeg skal have et AT-forløb, som omhandler fremtiden, og mine to fag er dansk og kemi. Dermed skal jeg til at vælge et emne som jeg skal udarbejde en synopsis om. Men det er så svært at vælge et emne om dansk og kemi. Har I måske et forslag, om hvad det kunne være? -
Økonomisk krise 1973
ForumindlægHvilke krise hvad det at Danmsrk oplede i 1973 i sammenhænge med den danske velfærdsstat og hvilke konsekvenser havde det for Danmark.. Kan de glade 60'er sammenlignes med udviklingen af den danske velfærd?
