Søgning på: samfundsfag eksamen. Resultater: 15801 til 15820 af 39570
-
The good things india
ForumindlægEr der nogle gode ting ved indias culture og er der nogle dårlige ting ved indias culture. Skal snart op i Engelskeksamen mundtligt. Vil gerne bede om noget hjælp. -
hvad er phosphat
Forumindlægnogle der kan forklare mig hvad phosphat er? :) og hvordan man skriver det kemisk ? -
Eksamenskarakter
ForumindlægNogle der ved hvor mange procent rigtige man skal have ca. for at få 10 og 12 (ved godt det kan variere)? -
AT 2009 - emne '?
ForumindlægHej folkens Sad lige og tænkte på om jeg ikke kunne skrive om pestens rejse og dens konsekvenser, i biologi og historie i AT 2009 ? Tror i man vil kunne udarbejde en god synopsis i forbindelse med sådan et emne ? -
Kemi opgave
ForumindlægHar et lille problem med min afleveringsopgave... Opgaven:Ibuprofen - et smertestillende middel.R - benzenring - CHCH3COOHM = 206,27 g/molAlkylgruppen R i ibuprofen indeholder ikke asymetriske C-atomer.b)Bestem molekylformlen for ibuprofen, og anfør to mulige strukturformler for alkylgruppen R.Vi... -
termins.
ForumindlægHej alle.. Hvad er godt at vide inden termins :) ? -
Hej!
ForumindlægHej, Jeg skal snart op til årsprøve i dansk STX A. Jeg tænkte på, om der er nogle, der sidder inde med gamle opgavesæt? - Jeg vil gerne se de forskellige ting, man kan møde. :) -
Haster. Drejer sig om en hjemmeside,
ForumindlægHejsa. Skal finde evalueringen af studentereksamen fra 1999 i latin, men kan simpelthen ikke finde den. ¨å derfor håber jeg at nogen evt. kan hjælpe.PÅ forhånd tak.. -
Bør man repetere i ferien?
ForumindlægHej. Går i 3.g nu og ved jo allerede at der venter 4 mundtlige eksamener forude. Så jeg tænkte på om man burde bruge lidt af sin ferie på at repetere. Og i så fald hvordan man gør det mest hensgismæssigt.Og i hvilke fag, historie er vel svært at repetere nu for jeg kan umuligt huske alle tingene ... -
Hjælp med Indiens religion
ForumindlægHjælp mig pleeeease med Fakta om Indiens religion. Skal om en uge op til mundtligt engelskeksamen. -
Dumpet i matematik c – kan det læses op?
ForumindlægHej alle. Jeg har dumpet i matematik c på hhx. Fik 00 i skriftlig og 02 i mundtlig. Hvis jeg nu eksempelvis vil ind på en uddannelse, hvor der kræves matematik b, kan jeg så læse det op til b, eller skal jeg først tage c om for at bestå – og så dernæst læse op til b? Tak på forhånd. -
Metodeafsnit? hvornår
ForumindlægSkal jeg fortælle om min empiri og metoder jeg har brugt før jeg besvarer hvert spørgsmål, eller skal jeg sige dem samlet i et afsnit før jeg besvarer spørgsmålene? -
Hvilke karakterer tæller med i mit gennemsnit..?
ForumindlægHej Jeg har hørt rigtigt meget og hvor for nogle karakterer, som tæller med... og ærligt talt er jeg blevet lidt forvirret .. Så hvad for nogle karakterer kommer til at tælle i mit gennemsnit, og kommer jeg op i alle fag, lige meget hvilken niveau det er ? På forhånd tak.. -
Beskriv opbygningen af teksten
ForumindlægBeskriv hvordan nedenstående tekst er opbygget, og gør rede for tekstens karakteristiske gentræk. Underbyg din besvarelse med eksempler fra teksten. Skriv dit svar på dansk. Teacher of Maths - Basildon Academies Required September We require an enthusiastic and ambitious Maths teacher to ... -
Spyt-amylse?
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med mit eksamensprojekt?Jeg skal skrive om spyt-amylase (ptyalin) og mangler en masse information derom.Bl.a. hvad der sker hvis man mangler spyt-amylaseALT KAN BRUGESPÅ FORHÅND TAK -
eksamenssæt B niveau
ForumindlægHej, er der nogle, som har løsningen til enten eksamenssættet fra 2002, 2003 eller 2004?matematik B niveauTak Patrizia -
fysik rapport
ForumindlægCharles lovFormål:Charles lov siger at for en ideal gas er tryk og absolut temperatur proportionelle (p = k * T), det er hvad vi vil prøve at bevise ved dette forsøg. Opstilling:Anvendt apparatur:- Glaskolbe- Trykmåler- Stativ- TI-83- Kogekar med vand- TemperaturmålerGlaskolben blev sat fast i s... -
eksamenshjælp
ForumindlægJeg skal op i latin her i 1. g.Der er hårdt brug for hjælp, hvis jeg skal opnå et ottetal, hvad jeg meget gerne vil.Min mor betaler timeløn til en hjælper.Er der nogen, der vil hjælpe mig ?Jeg bor ved Kgs. Nytorv i København. -
Notater -
ForumindlægHej er der nogle som har notater om enden Agamemnon eller Odyssen? - hvis i har nogle vil jeg meget gerne havde dem.. -
Summary + essay sidste år
ForumindlægHvad hed sidste års summay og essay på sproglig B-niveau?
