Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 15841 til 15860 af 141843
-
ÅRSPRØVE
ForumindlægHej, jeg tænkte når man skal i årsprøve, er det så nogle eksamensæt fra sidste år eller??? -
international politik
ForumindlægNogen der kan på fyldstgørende måde kan definere eller har nogle links til idealisme og realisme som international politik? -
Nogen som har noter til International Økonomi?
ForumindlægHejsa Er der mon nogen, der har noter til International Økonomi, som jeg gerne må låne? Jeg ser frem til at høre jer. -
HTX eksamen b matematik???
Forumindlæger der nogen herinde som skal til eksamen i matematik b på htx??? -
Case HG
ForumindlægOM TDC Er der nogle der ved hvad standardsystemer er? please skriv -
Blåsyre
ForumindlægJeg har beregnet stofmængden for henholdsvis HCN og NaOH før - men jeg ved ikke hvordan jeg kommer frem til stofmængden 0,8mmol af NaCN efter (markeret med cirkel)? Se fil -
Dét bliver regnvejr - novelleanalyse?
ForumindlægEr der nogle der har læst "Det bliver regnvejr".. Hvis I har, vil i så ikke fortælle et kort resume af den. Og hvis der eventuelt er nogle der har lavet en analyse af den, må i gerne sende den til min mail, da det kan inspirere mig. Håber virkelig på hjælpe, da det haster .. På forhånd ... -
Notater til fysik
ForumindlægHej. Det eksaminstid, og vi har alle eksaminer. Håber I klarer den godt derude til prøverne. :) Jeg har snart en fysik eksamen (mundtlig c niveau) og ville høre om nogle havde notater til følgende, som de kunne hjælpe mig med. - Lys beskrevet som bølger (gitterligningen, Brydning og reflekt... -
Til dem med MAT B; design af cykler
ForumindlægHeeej Tænkte på om der er nogen som kan foreklare med ord hvad det bliver gjort. Ved nemlig ikke hvordan jeg skal forklare (r-30) med ord.. c) Bestem radius af cirklen 200^2 + (r-30)= r^2 (det er bare grund formlen)Jeg har udregnet det, men er lidt i tvivl om hvordan jeg skal forklare de (r... -
Termins prøve i spansk....
ForumindlægEr der nogle der har været til terminsprøve i spansk...? -
vejledende løsninger
ForumindlægEr der nogle der sidder med de vejledende løsninger til IØ a ? -
Samfundsfalige metode Jernbanen
ForumindlægHej Alle Jeg sidder og er ved at lægge den sidste hånd på mit AT projekt om Jernbanen (skod emne, i must say) Er der nogle der har nogle korte forklaringer på de samfundsfaglige metoder? (Andet end den kvantitative og kvalitative metode altså)? -
Martin Hansens Udflugt, Kjell Askildsen
ForumindlægNogen der ligger inde med en analyse af Martin Hansens Udflugt, skrevet af den norske forfatter Kjell Askildsen? Eller bare kan oplyse temaerne for analysen? -
FACIT
ForumindlægHej er der nogen der har adgang "Matematik stx b december 2017 facit" tak på forhond -
Analyse Moderne eventyr
ForumindlægHej Hjælp!!!!!! Jeg skal lave en analyse Moderne eventyr Funklende øjne, Forfatter Etgar Keret. Jjeg vil ikke præcis hvad skal jeg lave. Kan I hjælpe mig??? :-) Mvh Emily -
Antal liter vand
ForumindlægJeg er ikke god til regning, så derfor brug for hjælp: 500 liter sauce skal køles ned fra 90 grader til 10 grader med postevand, der har en temperatur på 8 grader. Hvor mange liter vand der skal til for at køle ned fra 90-10 grader? Kan tiden også regnes - hvor længe tager det at nedkøle ... -
Lavet ?
Forumindlæger der nogen herinde der har lavet fsa 2009 december , som vil hjælpe mig ? -
Dan turell
ForumindlægPå anvist arbejde", Dan Turèll 1. Giv eksempler på jeg-fortællerens indstilling til arbejde, og det at arbejde. 2. Karakterisér radiofabrikken – herunder bl.a. det sociale, samt akkordarbejdet – og jeg-fortællerens holdninger til denne arbejdsplads. 3. Lav en personkarakt... -
analyse af en novelle
ForumindlægHvorfor kan jeg ikke komme ind og kigge på en novelle-analyse skrevet af en anden??? Jeg er jo oprettet som bruger herinde. Med venlig hilsen Johnny Vinholdt -
24 TIMERS EKSAMEN HJÆLP
ForumindlægHej jeg har trukket: Stunde null Text: "Geschäft ist Geschäft" HVIS DER ER NOGLE DER HAR NOTER ELLER LIGENDE SÅ SEND MEGET GERNE!!!!!!!
