Søgning på: engelsk brev. Resultater: 15861 til 15880 af 25907
-
Mortals
ForumindlægHej.. er der nogen der har skrevet en stil i engelsk, som hedder Mortals?\nSkal aflevere fredag og vil derfor blive rigtig glad hvis jeg ku´ få noget hjælp.\n -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej :) Er der ikke nogen der har en titel på opgave A fra STX engelsk B -niveau 2008. Jeg ved opgave B var The dress, men hvad med opgave A :) VH. Ditte -
Karriere
ForumindlægHej SP :) Jeg tænkte om der findes forum (helst dansk men engelsk kan da gå an), hvor man udelukkende debbatere om videregående uddannelser, karriere osv.? Nogen der kender noget? :) -
Hvad sker der
ForumindlægHej, jeg er i tvivl.. Jeg er blevet optaget via en optagelsesprøve på et gymnasium. Hvad nu hvis jeg dumper eksempel dansk engelsk eller matematik, kommer jeg så ikke på gymnasiet alligevel? Hjææææælp -
2 minutes talk
ForumindlægI engelsk har vi fået til opgave at vi skal snakke uafbrudt i to minuter om et emne. Nu til mit spørgsmål: hvilket emne skal jeg vælge, men vi må ikke snakke om os selv. -
når man skriver stil
Forumindlæghej Når man skriver en dansk og engelsk stil skal man så ikke gå efter en analysemodel ?? f.eks.har jeg en tekst som er en artikel skal jeg så ikke lave en artikel analyse om den, hvis jeg skal skrive om den ?? eller hvad kommer det an på?? -
eksam
ForumindlægHey derude... Jeg skal op til eksam i engelsk B i morgen..Er der nogle, som har nogle tekster indenfor technology eller crime and violence? så jeg kan øve for mig selv :) -
SSO
Forumindlægnogle der har skrevet større skriftlig opgave i engelsk. Kunne blot godt tænke mig at se en opgave med nogen der har fået en god karakter så man kan se hvad man skal gøre og ikke skal gøre. og hvad med kan gøre og ikke bør -
2006
Forumindlæghej... er der nogen der kan fortælle mig hvad der sket i 2006 fordi jeg skal skiver en engelsk opgaver om en sange (Gnarls Barkley – Crazy). og så skal jeg skiver hvorfor den er skiver i 2006 -
kemiingeniør - DTU
ForumindlægHej, Jeg er optaget for Bachelor i Kemi og Teknologi i DTU. Er der nogen som læser det? Er bøger i dansk eller engelsk og havd med læsning og klasser? Er der virkelige hårdt at bestå? -
Ordsprog..
ForumindlægHej allesammen. Jeg søger et ordsprog for et eller andet med at det ulovlige altid er mere tiltrækkende end det lovlige eller sådan noget :S Er der nogle der kender dette, evt på engelsk? På forhånd tak :) -
oversættelse
Forumindlæghej.... :-) jeg har lige oversat en tekst fra dansk til engelsk og jeg ville spørger om der var nogen der ville værre så søde rette den igennem... smid lige en kommentar hvis du gider at rette den. tak på forhånd :-) -
Terminsprøve 2009
ForumindlægJeg har søgt efter, hvilken opgave der lå til grund for skriftlig eksamen i engelsk 2008 på hhx, men uden resultat. Er der nogen der kan hjælpe? -
Hjælp mig
ForumindlægHej, er en der vil rette min engelsk stil på cirka 600 år. Jeg har virkelig brug for hjælp så håber der er et sødt menneske, der kunne være intreseret i at hjælpe mig. Tak på forhånd :) og god weekend ;) -
en enkelt sætning!!
ForumindlægWell, if it is not food or a place to stay you came for, what is it then?ER det her en rigtigt engelsk sætnig?? er forvirret... -
fantasy historie
Forumindlægoorrhh hvis der er nogen der ligger inde med en gammmel fantasy historie på engelsk ville jeg flyve af glæde! men vil meget gerne have en inden mandag..skriv et svar så får i bare min mail. -
Hvilke emner i optagelsesprøven
ForumindlægHvis man f.eks skal op i matematik/Dansk og Engelsk til optagelsesprøven og det er mundligt, hvilke ting kan man så lige øve på inden, man tager ind? Altså, hvilke emner tror i man kan komme op i under fagene ? -
Non-fiction
ForumindlægHej lektiehjælpere Jeg sidder med en artikel, som skal analyseres. Jeg er færdig med den og vil spørge om, der var en venlig sjæl, der vil rette den igennem for fejl og ordstilling. Det vil være en stor hjælp, da engelsk ikke er min stærke side. På forhold tak :-) -
Hvad er et essay?
ForumindlægHejsa!Ja helt kort, jeg er meget i tvivl om hvad et essay egentlig er når det kommer til dansk. det er jo ikke det samme som i engelsk og det gør mig meget forvirret..Nogen der kan beskrive kort og med få ord hvad et dansk essay er? -
Metafor eller andet? :/
ForumindlægHej. Jeg er igang med en engelsk analyse, og jeg ville bare spørge om ''dusty drinker of dust'' kunne være en metafor eller sammenligning eller andet. Håber i kan hjælpe
