Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 15881 til 15900 af 134825
-
Gode råd inden eksamen
ForumindlægHej allesammen. Landet ligger (desværre) således, at jeg har min psykologi eksamen her d. 9/6 - altså om to dage. Er næsten færdig med mine noter, og føler at jeg efterhånden er ved at få styr på det meste af min teori. Derfor vil jeg lige høre om der er nogle der har nogle gode råd eller er... -
HHX - Dansk A Eksamen
ForumindlægJa på onsdag bliver jeg student, og min sidste og mest frygtede eksamen er selvfølgeligt Dansk A eksamen. Har i nogen forslag til hvordan en der er pænt doven kan komme godt over den eksamen? Jeg har ikke læst NOGLE som helst tekster, og har heller ikke tænkt mig at gøre det. Skal man bare læse... -
Fsa 9 mundtlig engelsk outline
ForumindlægHey everyone, jeg sidder her og har valgt et overemne (til den mundtlige prøve i engelsk) som vi har haft tidligere på året jeg har valgt civil rights movement, men kan ikke finde på et underemne, håber nogle af jer kunne hjælpe mig med det. Tak på forhånd og god søndag -
Hvad er k i y = b · e^kx?
ForumindlægHej. Jeg har den eksponentielle funktion y = b · ekx, hvor jeg ved, at k = ln(a) og k > 0 = voksende funktion og k < 0 = aftagende funktion. Jeg er imidlertid i tvivl om, hvad k helt præcist udtrykker - ligesom r udtrykker procent. Hvornår fortæller k om en stor eller l... -
Eksamen 2008 HTX matematik
ForumindlægHejsa medstuderene :) tænkte på om nogen af jer har jeres besvarelse af sidste års eksamen i HTX Matematik A niveau liggende som i ville dele med mig, har nemlig fundet sættet på UVM´s hjemmeside, så kunne det også være dejligt med nogle svar på det jeg har siddet og fiflet med :) Hvis i har kan... -
hvordan foregår mat-eksamen??
ForumindlægHejsajeg skal snart op i mat. i fællesfag 1. Hfer der nogen der har været oppe i det?får man nogle spørgsmål udleveret, eller hvordan.. hvis nogen kunne give et eksempel, på hvad man kunne trække.Og så til sidst, skal man give eksempler med tal, eller er det ikke nødvendigt, håber nogen kan hjælp... -
Fysik A - mundtlig eksamen
ForumindlægHej venner, Selvom jeg dog ikke ved endnu om jeg skal op i fysik mundtlig vil jeg gerne går igang med at opstille udkast til dispositioner så jeg ikke kommer under pres. ;) Derfor ville jeg spørge om der ikke er nogen, der kunne give nogle geode fif omkring hvad der er godt at komme ind på i de... -
Hej, jeg har brug for hjælp til eksamen..
Forumindlæg..det er kun prøveeksamen, men ville alligevel kunne bruge noget hjælp. Jeg har om ligestilling, og jeg har brug for et værk.. jeg ved ikke om det er nemmest med en nyhed, en novelle (skal ikke være et for langt værk), et digt eller hvad det skal være.. eller hvad det skal være om for den sags s... -
Nyttevirkning formel - haster (eksamen)
ForumindlægHej, vi har lavet en forsøg om nyttevirkning, men nu ser jeg at vi har udregnet noget forkert. Kan en venligst hjælpe mig :) FX: opvarmning af vand i mikrobølgeovn, den energi vandet får tilført har vi udregnet: Formel: Evand = mvand * Cvand * (tslut - tstart) altså: 0,5 kg * 4,186 J/kg . (61... -
Fysik/kemi eksamen - Hjælp?
ForumindlægHey SP! Nogle der evt. har skrevet rapporter om følgende emner? Alt kan bruges. Syrer, baser og salte Gødning og vandrensning Spændingsrækken og korrosion Radioaktivitet Induktion og transformation Forurening og rensning Lys Kerneenergi Energi Lyd Bølger -
Afsætning A mundslig eksamen
ForumindlægEr der nogle som er i besidelse af en oversigt over fagets kernestof beskrevet som essentielle emner? :-) -
Latin eksamen, hvordan forgår den?
ForumindlægJeg går i første g, og jeg skal op i latin her den 16. Det er virkelig en ond drøm der er blevet virkelig, at skulle op til den! :(Hvis der er nogen der har overstået den, vil i så ikke fortælle hvad der egenligt er man skal, altså læse op osv?Og hvad man skal få trænet etc, hvis man nu som mig, ... -
dansk mdt eksamen IMORGEN!!!
Forumindlæger der tilfældigvis nogen der ligger inde med et referat, kort som langt, af ib michaels "prins"?? -
AT-eksamen imorgen!!!
ForumindlægJeg har brug for lidt hjælp. Skal op i AT imorgen og har ikke helt styr på det hele endnu. Jeg er i tvivl om hvad jeg skal sige hvis lærer/censor spørger om hvad jeg ville have undersøgt eller lavet forsøg om, hvis vi havde haft mere tid?? Har koblet dansk & samfundsfag sammen, og bruger huma... -
Gode råd til eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i biologi C d. 12 og er ret nervøs.. Har I nogle gode råd til mig? -
Tips til billedkunst eksamen
ForumindlægHej alle.. Jeg skal op i billedkunst og tænkte på om der er nogle her som har været oppe i det og som evt. har nogle tip til hvad man skal fokusere på i sin forberedelse, og hvad læreren og sensor lægger vægt på?På forhånd mange tak. -
Spørgmåls vedr. eksamen
ForumindlægFørst vil jeg høre om der er nogle der ved hvorvidt man kan finde tidligere ekstemporaltekster på nettet, så jeg kan prøve at træne lidt, om end håbet synes ude.Dernæst vil jeg høre om der er nogle der kender til et oversætte program, der fungerer uden forbindelse til Internettet. Har fundet nogl... -
Psykologi synopsis - mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har netop trukket et emne i Psykologi, hvor jeg har 24 timer til at udarbejde en synopsis og fremlægge om den. Jeg har i den forbindelse fået en række bilag om fænomenet Happy Slapping. Blandt andet artikler og klummer af socialpædagoger og psykologer, som beskriver hvorfor happy slapping... -
Ældre tekster - eksamen
ForumindlægJeg skal som alle andre 9. klasser op i mundtlig dansk. Har trukket et område under overskriften "Ældre tekster med gammelt sprog", hvor følgende tekster er opgivet: "Romeo og Julie" (uddrag - anden akt, scene 2) af William Shakespeare, 1594 "Kong Lindorm" (event... -
AT-eksamen, vigtigt!
ForumindlægHej folkens, I AT har jeg valgt at arbejde med fagene religion og dansk hvor mit emne er 9/11, hvor jeg i danskfaget har fundet en tekst, men hvad med i religion, hvilken slags tekst kunne være relevant for emnet? Og hvordan skal jeg gribe teksten an?
