Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 15901 til 15920 af 134825
-
Dansk mundtligt eksamen - DRAMA
ForumindlægNår man har trukket drama - kan ens selvalgte oplæg også være en video/musik video, eller en kort film? -
Spansk eksamen 2012 - Vurdering
ForumindlægHejsa. Jeg er voldsomt nervøs for resultatet af min spanske stil! Hvis der er en eller flere der vil kigge den igennem og give lidt respons - vil jeg være taknemmelig! Filen er vedhæftet :) -
Matematik mundtlig Eksamen
ForumindlægHej er der nogen som har været op i Mundtlig matematik STX på c niveau føre som måske kan hjælpe lidt? altså vi har om de her emner: Håber virkelig at i kan hjælpe. Lineær vækst Eksponentiel vækst potensvækst Vækst Procent- og rentesregning Trigonometri Statistik -
Kemi A eksamen
ForumindlægHej Hvordan synes I det gik? Hvor mange point (rigtige) skal man enlig have for at få et 4-tal eller 7-tal? -
Naturvidenskablig faggruppe NF eksamen
ForumindlægNogen der ved hvordan den foregår? HF første år? -
ENERGIOVERFØRELSE! eksamen imorgen s:
Forumindlæghej, er der nogle der kender nogle gode FIF til emnet energioverførelse? forsøg, hvad man kan tale om? tak .. -
SPANSK EKSAMEN SIDSTE ÅR
ForumindlægHey! Er der nogle, der har opgavesættet fra sidste år liggende? Jeg tror måske det er det, vi kommer op i til årsprøven på fredag. Så jeg kunne måske lige være smart og forberede mig lidt på prøvens omfang;) Desuden nogen der kender gode programmer til oversættelse af spansk, vel at mærke progra... -
DANSK EKSAMEN! IMORG..
ForumindlægEmm nogle der kender en ved navn Britta Vestergaard.. Censor. fra taastrup Realskole.. -
Hjælp til min old eksamen!
Forumindlægjeg er ved at læse herodots 1. bog om spliden mellem babarene og europærene.. Hvad er babarene difineret som? Ved godt hellenerene var dem fra hellas og perserne fra Persien, men hvad er barbarnen? :S -
Eksamen+diff. af trigonomiske fkt.
Forumindlæghej mathwizz's Jeg skal op til mundtlig mat på onsdag, og har et stort problem med en af mine spørgsmål. Det lyder således: redegør for differentiation af de trigonometriske funktioner sunus, cosinus og tangens. mit problem ligger i at vi ikke har gennemgået dette. Kun kort, hvor vi havde ... -
Mundtlig eksamen 07
ForumindlægHej. jeg er i gang med at læse op til matematik. jeg har fået afvide at man skal øve den selvstændige fremlæggelse af de enkelte delområder (indefor hele pensum, man kender ikke spørgsmålene, men må forberede alle de muligheder, som man kan forestille sig) Hvor omfattende er de her delområder? E... -
24 timers eksamen, betyder?
ForumindlægVor drei Tagen hatte sie sich gemeldet. Sie sei für einige Tage hier, hatte sie gesagt, und ob er nicht Lust habe, mit ihr gemeinsam etwas zu tun unternehmen. Obwohl sie ihren Namen genannt hatte, begriff er zuerst nicht, dass sie es war. Doch wer sollte ihn sonst anrufen, ausser ihr rief ih... -
AT-eksamen mandag!
ForumindlægHej alle sammen Så vil jeg lige prøve, som så mange andre, om der ikke er en der ville være interesseret i at hjælpe mig til med metoder? Jeg skriver i Biologi & Historie og organtransplantation, og jeg synes ikke jeg har andre metoder end empiriske undersøgelser og synes bare det virker ret tam... -
Forberedelse til dansk eksamen.. Hvordan?
ForumindlægJa, der er en masse der skal op i dansk A nu her, og jeg er totalt blank i det fag. Sådan noget med at analysere og fortolke tekster osv. det suger jeg bare til.. Nogen der kan hjælpe? -
FYSIK C EKSAMEN! HJÆÆÆLP
ForumindlægHej alle Hvad er stjernehimlen, hvordan er den opstået og hvad bliver den brugt til??? -
den naturlig logaritme eksam
Forumindlæghej hvad ´kan man fortælle i 20 min om den naturlig logaritme In(x) tak -
Eksamen - må de spørge om alt?
ForumindlægHej.. Jeg er ikke helt klar over, om lærer og censor må spørge om alt i pensum i løbet af den dialog man skal have sidst i eksaminationen, eller om de kun må spørge om det der vedrører emnet man har trukket? Jeg har prøveform a med 24 timers forberedelse. -
Matematik mundtlig eksamen
ForumindlægHej Et af mine eksamensspørgsmål til mundtlig matematik lyder således: Du skal behandle differentialkvotient, herunder differentibialitet og differentialkvotient for funktionerne x^2 og tangentligningen. Jeg ved at jeg skal fremlægge bevis for sætning 1, bevis for tangentligningen og et eksem... -
Tips for fysik eksamen? Tak.
ForumindlægSkal op i morgen, er der nogen som har?, Tak på forhånd -
Matematik eksamen A
ForumindlægVækst Du skal behandle lineær vækst, eksponentiel vækst, potensvækst og endvidere regressioner på lommeregner. regressioner på lommeregneren? Hvad menes der med det, jeg fortæller bare hvordan jeg laver nogle regressioner på lommeregneren - men hvad ellers?
