Søgning på: engelsk brev. Resultater: 15901 til 15920 af 25907
-
sibling rivalry
Forumindlæghej jeg har fået en lille opgave i engelsk hvor jeg skal discutere om sibling rivalry( rivalisering mellem søskende). ved ikke helt hvordan jeg skal komme igang, håber i kan hjælpe:D -
CENSOR- hjælp :|
Forumindlæghejer der nogle der kender:Dot Hølholm fra vestre borgerdyd gymnasium (engelsk), og Steffen Astrupgaard fra VUC FYN Odense (dansk)ingen srækhistorier tak!! :) -
Læse stil igennem :-)
ForumindlægHej, tænkte på om der ikke er nogen her inde, som ville være søde at læse min engelsk stil igennem, og evt. rette et par fejl? Mvh Malene :D -
mdt. eksamen eng.
ForumindlægHejJeg skal til eksamen i engelsk 12. juni.Tænkte om der er nogen som kan give nogle gode sætninger, som man kan fyre af.ps. Jeg har kigget efter det i forum, men fandt ikke noget. -
World Trade Center
ForumindlægMit emne er 9/11 world trade center i fagene samfundsfag C og engelsk A. Har brug for hjælp til hvad jeg evt. kunne fokusere på ? Håber nogen kan hjælpe :-) -
Disposition
ForumindlægJeg skal op til FSA i dansk imorgen.Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan en disposition til denne eksamen kunne se ud. Altså i engelsk er det jo let nok - lytteøvelse, læsetekst, perspektivering. Men dansk? Dér er jeg helt i tvivl. -
Shiloh
ForumindlægEr der nogen som har læst den engelske tekst "Shiloh" af Bobbie Ann Mason? Jeg skal til eksamen snart hvor den er opgivet og kunne godt bruge en andens syn på teksten, da vi er et par stykker som er lidt uenige om den. -
optagelsesprøve STX i morgen
ForumindlægHej, Jeg skal til en optagelesprøve i morgen, prøven er både skriftlig og elektronisk. men jeg ved ikke hvad jeg skal op i udfra disse fag, dansk, engelsk og matematik. nogle der vil hjælpe? -
Optagelsesprøve til stx HJÆLP!
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal til optagelsesprøve her om ikke så længe. Fagene jeg skal op i er Dansk, engelsk Fysik/kemi og matematik. Jeg ville spørge om hvordan det forgår i fysik, skal man lave forsøg. ?? Er det svært, hvad de kunne finde på sige? -
C.P. Ellis
ForumindlægHejsa..er her nogen som har læst teksten C.P. Ellis? Den er opgivet til min engelsk årsprøve, og har lige læst den igennem, men har lidt problemer med at finde på noget at perspektivere til.. nogen som kan hjælpe? :) -
The Yes Men Fix the World?
ForumindlægHej. Er i krise m.h.t min engelsk film analyse. Skriv endelig hvis en af jer har arbejdet med dokumentar filmen The Yes Men Fix the World. Har meget brug for hjælp :) -
Interviews 9/11
ForumindlægGoddag Skriver AT om 9/11, og skal bruge nogle interviews på tekst med nogle af de mennesker der var involveret i ulykken. Og de skal være på engelsk. Kender i en side, hvor man kan se mange interview med tekst? MVH Jakob -
Hjælp med sætning
ForumindlægHej har lidt problemer med at oversætte følgende sætning:Tidligere års vindere har været ....håber nogle kan hjælpe med at oversætte den til engelsk, på forhånd tak -
Novelle
ForumindlægHej, jeg skal snart til optagelsesprøve, hvor jeg skal analysere en tekst. Kender i nogle hjemmeside, hvor der er nogle tekster, både på dansk og engelsk ( da jeg skal op i begge fag ) som jeg kan øve på? -
Aflevering om romantikken
ForumindlægHej med jer, Tænkte på, om der er en herinde, der har tid og lyst til at læse min engelsk aflevering igennem? Det er et digt, og opgaven står beskrevet øverst. Den fylder ikke så meget. På forhånd tak! -
Jeg har det liiige på tungen, men husker ikke!!!
ForumindlægHeyjeg vil gerne skrive noget på engelsk, som "det var et stort spring" el. "Det var et stort skridt" men på en alvorligere/mere seriøst sprog....arrghhh...kan ikke finde ordene...håber på lidt hjælp :)Mange tak -
ide
Forumindlægnogen der har læst tom tit tot? et engelsk eventyr som handler om at en "datter" skal spinne garnnøgler, men ikke kan det, og får hjælp af en lille sort trold agtig fyr.? -
hej! jeg skal bruge en oversættelse af "i have a dream" talen!!!!!
Forumindlægjeg er midt i forberedelsen til eksamen i engelsk og jeg skal bruge en oversættelse a talen "i have a dream" af Martin Luther King... har selv prøvet på google men uden held. -
Trist og grå
ForumindlægHejHvordan siger man udtrykket "trist og grå" på engelsk?Ordbogen er lidt uoverskuelig :SHvis du finder det i ordbogen må du meget gerne lige skrive det ord du slog op under. På forhånd tak. -
Lille Eng oversættelse
ForumindlægHej.. Søger hjælp til oversættelse af dette til engelsk!på forhånd takTerrorisme er systematisk brug af vold og terror for at ændre bestående samfundsforhold eller skabe spændinger, som kan lede til en sådan ændring.
