Søgning på: engelsk brev. Resultater: 15941 til 15960 af 25907
-
Sammenligning mellem matematiske udtryk?
ForumindlægHejsa! Jeg har et spørgsmål til to engelske udtryk indenfor anvendt statistik; betyder "squared sum" og "sum of squares" ikke det samme? Hvis ikke, hvad er så forskellen? På forhånd tak! -
Familiens betydning i det moderne samfund
ForumindlægJeg sidder og skriver SSO i engelsk og skal bruge noget om Familiens betydning i det moderne samfund til brug i About a boy! Nogle der kan hjælpe? -
oversæt
ForumindlægHej. Hvad betyder transduction, kan ikke finde det i min ordbog. (jeg læser biologi, og har en engelsk bog) selve sætningen lyder: relay molecules in a signal transduction pothway. -
Eksamen eller årsprøve?
ForumindlægHej jeg går på hhx og der står i min eksamensplan, at jeg har Dansk A og Engelsk A, samt studieområde del 1. Er det årsprøver eller eksamen, og hvad er forskellen? -
Engelsklærer i Kina
Forumindlægman kan godt blive engelsklærer i Kina. Det koster ikke meget, at få hjælp til det. Kun 2800 kroner på www.kinalaerer.dk Man skal bare have været lærer, tale godt engelsk, eller have boet i et engelsktalende land eller have en høj uddannelse. -
Point of/point in
ForumindlægEngelsk grammatik: Er der nogle kloge hoveder, som kan forklare mig forskellen på at sige "the point of" og "the point in" - Tak på forhånd. -
Eveline
ForumindlægHejsa! Jeg vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig med at sætte begreber push og pull ind i den engelske novelle Eveline? jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gøre det.... på forhånd tak! -
Eksamenssæt 2006
ForumindlægSkal netop snart op til terminsprøve i engelsk for matematikere på gymnasiet, og jeg tænkte derfor, hvad titlen på sidste års tekst er??? Er der nogen der har mulighed for at hjæpe mig dette??? -
Hjælp ydes
ForumindlægHej. Jeg er en ung studerende, der kan hjælpe med historie, engelsk og samfundsfag i tilfælde af at nogen skulle behøve lektiehjælp. Pris kan der tales om efter aftale. -
Bygget op omkring
ForumindlægHvordan lyder det på engelsk? ".. er hvad hele deres liv er bygget op omkring"? is what their whole life is build up about? Hjælp -
Definition af katastrofe AT
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om definitionen af min katastrofe. jeg skriver om Globalopvarmning og Al Gore i Samfundsfag/Engelsk men hvordan er dette en katastrofe set med de samfundsvidenskabelige briller? håber der er en der kan hjælpe mig. -
Kæft, trit og retning ?
ForumindlægHej d: Jeg er ved at skrive et engelsk essay, men sidder lidt fast. jeg skla bruge en oversættelse af : kæft trit og retning. men har ikke kunne finde det i nogle ordbog ? nogle der kan hjælpe ? -
Oversættelse og essay
ForumindlægHej derude Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg skal lave et essay omkring hvordan jeg har oversat en tekst fra engelsk til dansk? evt forklare mig lidt om skopos teorien? På forhånd tak -
Ideér til fremlæggelse
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg skal holde et oplæg på 3 min om det at være ung og jeg ingen ideér til indholdet. Det skal selvfølgelig være på engelsk. Håber i har nogle ideér? Mvh Sofie Kjøller -
Hvilke ulemper/begrænsninger er der ved argumentationsanalyse og retorik
ForumindlægHej I AT opgaven har jeg i engelsk delen brugt argumentationsanalysen og retorik. Men jeg kan slet ikke finde hvad ulemper/begrænsinger er ved metoden? Er der nogen her der har et bud? -
Jeg skal til stx optagelsesprøve i morgen
Forumindlæghej venner, jeg håber at I ville kunne hjælpe mig, jeg vil bare vide hvordan forgår stx optagelsesprøver, og hvilket type opgaver får man i matematik, fysik, dansk og engelsk? -
resume af teksten Batman vs the Bull af Adam Marek
ForumindlægHej alle. Er der nogen som evt kunne hjælpe, med et resume af teksten Batman vs the Bull af Adam Marek på engelsk? Ville være en stor hjælp, eller evt lidt analyse af den? Hilsen Simone T -
FSA mundtlig 9 klasse, svar venligst!!!
ForumindlægHej Alle! Min bror skal op i 9 klasses afgangsprøve eksamen i engelsk på torsdag. Vil derfor lige vide hvor lang tid eksaminasionen den tager??? Svar venligst! på forhånd, rigtig mange tak!!! -
Ikke opfylder opgaveformuleringen
ForumindlægHvis man i en dansk/engelsk/fransk/tysk/etc. opgave ikke følger opgaveformuleringen og besvarer denne, hvad er så en passende karakter? Jeg vil selv mene, at det er 2/6 (ny/gammel), dvs. lige bestået -
Essay
ForumindlægHej nogen der vil rette mit engelske essay. Det er den sidste inden vi afslutter, så kunne godt tænke mig en fornuftig karakter. Er der nogen der måske vil hjælpe med at rette det? :-D
