Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 16001 til 16020 af 35989
-
kort varsel
Forumindlægvores lærer har idag skrevet på vores intranet at vi skal til skriftlig årsprøve på mandag er det ikke med for kort varsel? eller er der ingen regler om det? det er jo ikke sikkert alle ser beskeden, det var en tilfældighed at jeg gik derind.. -
karakter og studentereksamen
Forumindlægjeg har et spørgsmål vedr. karakter og at bestå ens studentereksamen. ifølge den der gennemsnitsudregning, er det nok hvis ens vægtet gennemsnit er over 2,0 eller skal ens årskaraktere være over 2.0 og eksamenskaraktere være over 2.0? -
film noir
ForumindlægSkal du ikke altid være i sort/hvid? -
Nogen der gider rette min opgave som er til imorgen?
ForumindlægJeg er lidt usikker på problem formuleringen og samlet konklution.. Hvis der er nogen der gider at læse den igennem, vil det være en stor hjælp.. Tak :) -
hjælp
ForumindlægHej allesammen Jeg skal til prøve på HF Jeg skal op i Fysik, kan nogle for tælle mig de grund læggende regler for fysik. Noget man skal kunne? Jeg har virkelig brug for hjælp. Da jeg ikke har haft det i 2år. hvad for nogle emmer skal man kunne?. hvis i er rigtig søde kan i sp skrive lidt om det t... -
synopsis
ForumindlægHej allesammen det er sådan, at jeg snart skal op til AT-årsprøve. For at være helt sikkert på hvordan fremlæggelsen skal foregå, vil jeg spørge om, der er nogen af jeg, der ved, hvordan en AT-fremlæggelse er? - dvs. hvordan skal jeg kunne forholde mig til de fag, dansk og samfundsfag?.. - hva... -
Matematik på C-n trækker snit mega ned! det jo for dumt?!!
Forumindlægjeg har haft matematik på C sidste år og fik 10, 10 men har fundet ud af i år at det i mit snit, kommer til at tælle som 5, 5 så det trækker jo mit snit sygt meget ned. og forstår ikke hvorfor jeg skal straffes :P også på B skal man trække 25% fra og kun på A forbliver karakteren den man har fået... -
Vækst
ForumindlægJeg ville blot høre jer om væksten i det offentlige og private følger hinanden for tiden. Hvis den ene er foran den anden - er det godt/dårligt og hvorfor er det godt/dårligt at netop den er foran? Endelig kunne jeg tænke mig at høre hvordan kan det være at de offentliges lønninger var højere end... -
HJÆLP - har trukket spørgsmål
ForumindlægHer trukket emnet: USA's udenrigspolitik indtil Vietnamkrigen. Hvad ville være godt at komme ind på? Samt hvad kan man perspektivere til idag? - nogen der kender nogle kilder?? -
Emne?
ForumindlægHeej Jeg går i 1.g og skal have AT her i næste uge. jeg har bare ikke noget emne. Vores to fag er kemi og dansk og det går på argumentation. Jeg er ikke helt sikker på hvad man kan vælge, men ville hører om der var nogen 2. eller 3. g'er som er klogere på det:) Knus -
Tema og motiv
ForumindlægHej mennesker. Nogle der ved hvad forskellen på motiver og temaer er? -
Aflevering af Dansk/historie opgave
ForumindlægEr der nogen der ved, om der er nogen specifikke regler omkring afleveringen af da/his opgave? Det jeg mener er, hvordan I afleverede jeres: Med en klips i, i plastik-lomme o.lign. -
Studenterhue, hvor længe?
ForumindlægHvor længe "må" man gå med sin studenterhue efter man er blevet student før det begynder at blive "pinligt"? -
Engelsk disposition - Nelson Mandela
ForumindlægHej! Jeg er ved at skrive en disposition til prøven i mundtlig engelsk. Vores overemne er "South Africa" og har har så valgt, at mit emne er Nelson Mandela. Jeg kunne bare godt bruge ligt hjælp til nogle punkter jeg kan snakke om...? s: Hvis I har nogle gode hjemmesider med god (eng... -
Biologi afgangsprøve
Forumindlægjeg skal snart op i FSA, og jeg vil høre om der er nogen der har nogle konkrete bud på nogle forholdsvise sikre emner de kan stille spørgsmål om? al hjælp kan bruges :) -
Idræt og gennemsnit? (hf)
ForumindlægHej! Nogen der ved, om idræt tæller med i gennemsnittet? På HF (c-fag) -
Analyse af Lille Claus og store Claus
Forumindlæg -
Forbedre gennemsnit ?
ForumindlægHej alle. Jeg går på HF nu .. Min drøm er at komme ind på Jura senere hen .. Så vidt jeg ved skal man i gennemsnit have 7,2 i snit for af komme ind .. Men jeg regner ikke med mit snit kommer over de 4-5 stykker .. Mit spørgsmål er så, om jeg efterfølgende kan tage de fag jeg har fået 4 osv i o... -
lavt snit!
Forumindlægmit snit er 4,5.... og synes at det er rigtig lavt. jeg vil gerne på hf men tror ikke at jeg kan pga mit snit, for jeg vil nemlig være lærer, men har hørt at man skal have et snit på 7,0! og jeg er langt fra:( kan jeg godt blive lærer med 4,5 i snit? -
Medicin - hvad skal man læse?
ForumindlægJeg er netop startet på medicinuddannelsen. Vi har fået anbefalet 3 bøger til det kursus i basal humanbiologi og cellens kemiske komponenter. Mit spørgsmål er; hvor meget skal man egentlig læse i bøgerne? På KU er der ingen lektier eller læseliste. Hver forelæsning har dog en titel, eksempelvis &...
