Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 16081 til 16100 af 35409
-
Termins i morgen! case 2012 VØ a?
ForumindlægNogen der har vø a eksamens opgaven fra sidste år? så kunne man evt se hvad man kunne komme ud for? (: -
eksameopgave
ForumindlægHej alle! Nogle der har skriftlig VØ eksame aflevering fra september 2006? Tak på forhånd. Thomas. -
Dansk Eksamensæt STX
ForumindlægHej Nogle der ved, hvor man kan finde stiloplæggene til Dansk A skr. eksamen for de forrigegående år? -
kemisk analyse af salte????
Forumindlæghej jeg skal til eksame snart..og skal lave en kemisk analyse af salte, hvordan gør man det ?? -
Tiger opgave
ForumindlægHej. Jeg vil høre, om der er nogle, der har ideer eller inspiration til opgaven om Tiger fra eksamen i sommers? På forhånd tak!!! -
Hvad er intertekstualitet?
ForumindlægHvad er intertekstualitet og en intertekstuel reference? Please hjælp, jeg sidder midt i eksam forberedelse. På forhånd mange tak :) -
Hjælp
ForumindlægHeej . nogen der har en besvarelse af fransk eksamen 2009 fra aug ?? Ville være en stor hjælp .. -
Ordbog
ForumindlægHej, når man skal til engelsk eksamen. Må man så hente en ordbog med sig, eller er det forbudt? Håber nogle kan svare på det :) -
Samfundsfag - økonomi, produkt
ForumindlægVi skal lave et produkt til samfundsfags eksamen. Vi har trukket økonomi, nogle ideer? -
Hvor kan jeg finde eksamenssæt
ForumindlægHej! Er der nogle, som ved hvor jeg kan finde Dansk A skr. eksamen fra 2009 på HTX.? -
hvad er et produkt?
Forumindlæghejsa jeg ville bare lige vide om produktet i en samfundsfags eksamen skal være fysisk? eller kan det godt være en film eller lignende? -
FSA
ForumindlægHej derude! Hvis man har trukket pressefoto i fordybelses område til Dansk eksamen, hvad kan man så bruge af oplæsningstekster?? -
Den fede mand , analyse ig fortolkning
ForumindlægHej Skal til eksamen i den fede mand af Karen Blixen Er meget i tvivl om analysen af slutningen Er der nogen der har noget? -
Hjælp til forståelse af figur - Processer i plantecellen
ForumindlægHej, jeg har en biologi eksamen i morgen og ville høre om nogen kunne hjælpe med at forklare denne figur -
proteinsyntese
ForumindlægHej, Hvordan kan man koble proteinsyntese med fordøjelsessystemet og blodreguleringen? Håber i kan hjælpe mig, skal op i eksamen i morgen!!! -
Find en novelle
ForumindlægSkal til en prøve eksamen i noveller fra romantikken Er H . C Andersen “Klokken” en novelle og er den fra romantikken -
Mundtlig historie
ForumindlægEn venlig sjæl der kan fortælle mig, om man må have noter med ind til eksamen i mundtlig historie? -
polære molekyler
ForumindlægJeg skal til eksamen i Kemi men jeg er meget i tvivl om hvad der kan gøre nogle molekyler polære? -
Er det en god idé?
ForumindlægHej! Er det en god idé at skrive med blyant til den skriftlige matematik eksamen. Hvis nej, hvorfor? -
Matematik b maj 2008
ForumindlægHej ;) Er der nogle, der har lavet skriftlig stx matematik eksamen fra 2008 eller måske har en helt konkret facitliste. Mange tak.
