Søgning på: musik analyse. Resultater: 16161 til 16180 af 25891
-
Sprog og fortællestil i Pinden
ForumindlægHej Jeg skal lave en analyse af sproget og fortællestilen af Jens Blendstrups novelle Pinden fra 2000... Nogen der har nogle ider til hvad jeg kan skrive? Tak på forhånd :))) -
Menneskesønnen!!
ForumindlægHej:D Jeg er lige ved at analysere fra s 118-122 Jeg forstår ikke helt s 120.? Hvad har en gravid kvinde, med døden at gør?.. Vil meget gerne have en forklaring C: Tak:P -
SYNSVINKEL! HASTER
ForumindlægHej jeg er igang med min dansk eksamen i min analyse skal jeg skrive synsvinklen på mit maleri som er "ophelia" -John Millais. Hvordan finder man synsvinklen på et kunstmaleri?? -
Poetic Justice
ForumindlægHeej (; jeg igang med at skrive en analyse om Poetic Justice tænkte på om nogle ville oplyse ders mail så når jeg færdig så ville nogle kigge/rette på den (: -
Dansk opgave 2.g det forsømte forår.
ForumindlægHej alle. Er der ikke en som har et godt bud på en problemformulering til romanen det forsømte forår? den skal indeholde et redegørende, et analyserende og et fortolkende spørgsmål samt et overordnet. På forhånd tak :) håber der er nogle som kan hjælpe. -
Forskellen på et Teknologi A og B projekt?
ForumindlægHvad er forskellen på et teknologi A og et teknologi B projekt? Her snakker jeg mest om opbygningen og indholdet. Er det helt det samme, bare med mere og dybbere indhold eller hvad? Eller hvilke andre analyser er der i et teknologi A projekt? -
Skriftlig årsprøve?
ForumindlægJeg skal snart op i skritlig årsprøve i gymnasiet. Jeg er dog lidt i tvivl om, hvordan den kommer til at foregå. Får man et emnepapir udleveret, ligesom man gjorde i folkeskolen, eller eventuelt en novelle som skal analyseres? -
Akepot af brødrene grimm
ForumindlægHej, jeg sidder og er ved at lave eventyr analyse, men bliver i i tvivl om Askepot af Brødrene Grimm er et folkeeventyr eller kunsteventyr? Håber der er en der kan hjælpe, er lidt presset :D -
Noter til Menon
ForumindlægHej, jeg skal op i filosofi her d.7. og kan ikke lige gennemskue hvordan jeg analyserer Menon... Har I nogle som helst noter så ville jeg bliver kæmpe glad hvis I gad skrive til [email protected], eller lægge et link her, naturligvis.. -
HJÆLP!! engelsk
Forumindlæghej! Jeg skal analysere "A simple Exchange of Niceties" og mangler inspiration til at komme igang. er der nogle der ligger inde med den og eventuelt vil sende den til mig? tak på forhånd (: - det ville være en stor hjælp! -
Pengestrømsopgørelse - VØ
ForumindlægHej Jeg har fået en opgave hvor der står at jeg skal analysere Gyldendals pengestrømsopgørelse men jeg kan ikke huske hvordan man gør det eller hvad man skal have med er der nogen der kan hjælpe mig med det? tak på forhånd -
SRP
ForumindlægJeg skal skrive SRP i historie A og engelsk A om den amerikanske drøm. Jeg skal finde noget at analysere i begge fag, er der nogen som har ideer? -
Hurtig hjælp:(
ForumindlægJeg skal skrive en stil. Men jeg er gået i stå. Der er et punkt som jeg ikke forstå. Hvad menes der med motiver redegørelse af analyse???? Håber i kan hjælpe mig. Tak på forhånd:) -
Dansk Eksamen
ForumindlægHej Kunne i ikke lige skrive kort om disse punkter, da jeg skal op til Skriftlig eksamen i morgen. Forskellig stilgenre analyse og fortolkning Essay redegørelse Diskussion Hilsen Mike -
Sætningsanalyse på computer
ForumindlægEr der nogen, der ved, om man kan analysere sætninger på computeren? Fx med et program? Altså med alle ledene - ikke kun X og O - subjekt, verballed, ind- og direkte objekt osv. -
ARGH - athen og melos
ForumindlægEr der nogle, som har læst Thukydids "Athen og Melos"? Jeg har ikke problemer med at analysere, men nærmere hvilken type tekst det er mm.? Noter er meget velkomne :) !! -
Emergency!!
ForumindlægJeg har problemer med teksten "America and Americans". Er der nogle, som evt kunne give en hånd til analyse af den, eller fortælle mig om et godt link til teksten? KH sof20 -
tryksvage og trykstærke
ForumindlægNår man taler om digte, kan man f.eks analysere digtets rutme/metrik/versmpl.. Her tale rman om trykstærke og tryksvage stavelser.. Jeg forstår det ikke.. Hvad afgør om en stavelse er t.stærk eller t.svag? -
Skibsdrengens fortælling
ForumindlægHej! Er der nogen som ligger inde med teksten til "Skibsdrengens fortælling", eller kender et link til den? Ikke noget med fortolkning og analyse, det kan jeg ikke bruge - bare selve teksten. TAK! VH -
Analysemodel til et guldaldermaleri
ForumindlægJeg mangler virkelig en analysemodel til et guldaldermaleri, eller en fremgangsmåde. Er der nogle af jer søde mennesker der ligger inde med det? Eller som har nogle guldkorn omkring det, at skulle analysere et guldaldermaleri? På forhånd tak :-)!
