Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 1601 til 1620 af 154032
-
Mundtlig matematik A
ForumindlægJeg har lige fundet ud af at jeg sal op til både mundtlig og skriftlig matemati ( A- niveua) er der nogle der har nogle gode råd til hvordan man kan forberede sig bedst muligt. Tak på forhånd! -
Hjælp til biologi eksamen
ForumindlægHej Jeg har været selvstuderende i biologi c stx og skal derfor til eksamen i det om lidt. Jeg føler mig en smule på bar bund. Jeg har lavet min første disposition, men har ikke rigtig en følelse for om det er rigtigt eller helt væk. Derfor vil jeg virkelig værdsætte, hvis der var en, som vil læ... -
gennemsnit og mat a bestået ?
Forumindlæghey allesammen jeg har 2 spg som jeg håber i kan svare mig på, da jeg er meget usikker. spg. 1 : der er nogle uddannelser der kræver Mat A niveau bestået. men når man siger bestået er det så kun eksamens karakteren eller er det gennemsnittet af eksamenskarakteren og årskarakteren ? spg 2 : når ... -
Skriftlig fremstilling - hjælp
ForumindlægHej! Søger hjælp hurtigt, da jeg skal op i morgen i skriftlig fremstilling. Hvad er essay? Kan i give mig et eksempel på et essay Hvad er debatindlæg? Hvad er klumme? Giv et eksempel Håber der er en venlig sjæl som kan hjælpe :/ Fortsæt god dag! -
Geometri mat A skr. eksamen
ForumindlægHej, til den skriftlige eksamen til matematik på A-niveau, forventes der, at man skitserer trekanter og lign. til 1. delprøve? taaak <3 -
Dumpe i skriftlig
ForumindlægHej bois & girls! Står i den situation at jeg har fået 4 i mundligt og 02 i skriftlig engelsk til årskarakter! Nu har jeg så trukket engelsk skriftlig til eksamen her, så min spørgsmål lyder, hvad sker der hvis jeg dumper denne eksamen? Har jeg så dumpet hele faget eller? Og hvis jeg dumper dette... -
Biologi metoder
ForumindlægHej Jeg skriver i fagene Engelsk og Biologi om Mount Everest. Har en bog/fortælling på engelsk som jeg har analyseret og beskæftiger mig i Biologi med de forskellige fysiske påvirkninger bjergbestigerne lever under. Men jeg er i tvivl om hvad metoderne hedder i biologi? Har ikke lavet nogle metod... -
Skriftlig Dansk
ForumindlægHej. Skal snart op til skriftlig dansk eksamen, og kunne virkelig godt tænke mig, at kigge på nogle opgavesæt - men kan ikke finde nogen. Har været inde og kigge på EMU, men der findes heller ikke nogen. Hvor kan jeg finde nogle? -
Mat A - typeopgaver?
ForumindlægEr der en som ligger inde med en oversigt over typeopgaver i matematik A skriftlig stx MED hjælpemidler? -
Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægHejJeg vil bare lige vide om alle studenter kommer op til skriftlig eksamen samme dag? -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle Jeg vil gerne forberede mig til skriftlig eksamen i engelsk ved at lave nogle tidligere eksamenssæt. Problemet er bare at jeg ikke kan finde dem på nettet. Nogen som ved hvor man kan finde tidligere skriftlige eksamenssæt på b-niveau? På forhånd tak -
Lommeregner til Mat A
ForumindlægHej - Hva lommeregner skal man have hvis skal have Mat B og bagefter Mat A ? Nogle bud på et rigtig god lommeregner der sådan også er nem af bruge ? -
Spansk A - sygeeksamen. HASTER!
ForumindlægHej! Nogen der ved hvad emnet er i spansk skriftlig sygeeksame sættet - 2009 ? stx ? Kunne være rigtig fedt at høre fra nogen, og om det var specielt svært? :) . -
Skrift. eksamen
ForumindlægHvordan læser man bedst til skriftlig eksamen i samfundsfag? Når det nu er en skrift. eksamen sidder man jo bare med bøgerne osv, så der er vel ingen grund til at bruge timer på at skrive notater eller hvad?Hvordan gør I andre? -
hjælp til biologi eksamen!
ForumindlægHej derude... Jeg er en pige der bliver student til sommer. JEg har været så ufattelig uheldig at trække biologi eksamen, der er mit værste fag! Dette betyder at jeg skal op i en 24 timers eksamen. Er der nogen der kunne tænke sig at hjælpe mig??? Er desperat, vil give hvad som helst for en hjæl... -
Skriftlig årsprøve
ForumindlægHejJeg skal for første gang til prøve i skriftlig dansk på gymnasiet i overmorgen, og jeg skal nu til at forberede mig. Derfor kunne jeg godt tænke mig at få lidt gode råd, fra nogen som har prøvet det før. Hvad er vigtigt at læse? Hvad har i haft succes med at gøre, i dagene op til og under selv... -
Skriftlig fremstilling
ForumindlægNogle gode råd til den kommende skriftlig fremstilling andet end at øve sig på emnerne? -
Engelsk skriftlig
ForumindlægHejsa Jeg vil spørge, om der er nogen af jer, der ligger inde med opgavesæt til engelsk B skriftlig eller kender et link til, hvor man kan finde dem? :) -
Dansk skriftligt.
ForumindlægHej. nogen der sidder inde med dansk skriftlig eksamenssæt fra sidste år - 2009 ? - Jeg skal lave en dansk stil derfra, men har den bare ikke :S. -
Betaler for online hjælp {Biologi}- B;niveau - 24 timers eksamen
ForumindlægHej venner af Studieportalen. Mit liv ligger sådan, at jeg helst skal have 02 til min biologi eksamen - som foreligger på 24-timers. Beklager jeg måske er lidt sent ude; eksamen trækkes om mindre end 30 timer. Et 02 eller 4 vil være super-win. Det er ekstremt nødvendigt jeg består denne es...
