Søgning på: historie eksamen. Resultater: 16181 til 16200 af 46276
-
Kristendom mundtlig - Hvor lang tid skal man fremlægge?
ForumindlægHej Jeg er lidt i tvivl om hvor længe man skal fremlægge i kristendom mundtlig, nogle der har bedre styr på det end mig? -
Hjælp til Kronik
ForumindlægHejsa. - hvad skal en kronik indeholde og hvordan skal man gribe den an? -
kronik? hjæælp
ForumindlægHej alle. jeg har fået en tekst som jeg skal argumentere for osv. Selvom jeg har været på nettet for at læse om kronik genren, har jeg stadig ikke forstået hvad man skal skrive i en kronik. jeg har skrevet de i teksten forskellige synsvinkler, samt en konklusion. i min indleding har jeg skrevet n... -
reklame
Forumindlægjeg søger en bestemt trykt reklame. Jeg mener at det er en reklame for appelsinjuice, hvor der er to appelsiner og en flaske i midten, Min lærer i 9. kl gjorde meget ud af at vi skulle finde ud af hvorfor netop appilsinerne og flasken var palceret sådan. Nu går jeg så i 10. og vil gerne analyser ... -
Please hjælp ang. AT synopsis
ForumindlægHej søde mennesker Jeg har skrevet en AT-synopsis om Marx i samfundsfag og religion og ville blive ufattelig glad, hvis der var en, der havde lyst til at bruge ti minutter på at læse den igennem og give deres mening tilkende. Hvis der er nogen, der har lyst til at hjælpe må I meget gerne skrive, ... -
Politik og medier
ForumindlægHej med jer! Jeg skal til mundtlig årsprøve i samfundsfag imorgen og jeg har trukket følgende emne: Politik og medier. I en af bilagene har jeg fået denne figur: http://basissamf.systime.dk/kapitel-4/45-de-politiske-partier.html Nogle der kan hjælpe mig med at få noget ud af den figur? Har li... -
Biologi-A opgavesæt
ForumindlægHejsa. Jeg har fået min årsprøve tilbage, og er lidt itvivl på nogle punkter! Kunne derfor godt tænke mig at se et ligende opgavesæt, så tænkte om en af jer har sådan et jeg må se? her er et link til opgaven : http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF07/Eksamen/Opgaver/Opgaver%20gl%20ordning/2... -
forskel på anitistoffer
Forumindlæghej alle håber i kan hjælpe mig med dette spørgsmål : hvad er forskellen på antistoffer i AB0 systemet og i Rhesus systemet. på forhånd tak -
Gysertræk
ForumindlægHej kender nogen en gode side, hvor man kan læse om gyser-træk? -
Reducer
Forumindlæg2a-(5+6a-2)+2a jeg er ikke helt sikker på svaret... Skal fortegnene inde i parantesen ændres, fordi der står minus foran? -
hjemmeeksamen i latex
Forumindlægjeg skal til 24 timers hjemmeeksamen i morgen på københavns universitet. jeg vil gerne lave min opgave i latex, men vi skal benytte en standard forside. burde studiet ikke have denne standardforside i et latex-dokument eller er det muligt at rende min pdf-fil fra latex, hvor jeg inkluderer denne ... -
PU og NV
ForumindlægHej! Mine PU og NV prøver gik ikke så godt, er det måske muligt at tage dem om igen? -
American football
ForumindlægHej alle Vil spørge om der er nogle der ligger inde med noget viden, eller nogle noter om american football. Skal lave fremlæggelse om det snart. Håber på hurtigt svar :D -
4 a-fag i gym, men 5 a-fag med GSK
ForumindlægJeg afsluttede gym her sidste år med 4 a-fag. December samme år afsluttede jeg matematik A (B-A) Får jeg så en bonus for 5 a-fag, eller gælder det udelukkende, hvis man har dem i gym? Jeg har søgt en videregående uddannelse i år. -
Flaskehalsen
ForumindlægAnalyse af Flaskehalsen af H. C. Andersen -
hjælp til min disposition!! radioaktivitet
ForumindlægJeg skal ha lavet en disposition om Radioaktivitet der skal indgå noget med: - Geigertæller/Geiger Müller rør - Baggrundsstråling - Alfa-, beta- og gammestråling - radioaktivt henfald - jordstråling - halveringstid - anvendelse af stråling i dagligdagen. Jeg ved simpelthen ikke... -
Katalysatorer og bæredygtig energi
ForumindlægHej, Vi er to piger der har trukket "Bæredygtig energiforsyning på lokalt og globalt plan," til 9. klasse afgangsprøve. Vi har så valgt underemnet Katalysatorer. Nu sidder vi så med det problem at vi har svært ved at finde på nogle forsøg vi kan lave, hvor vi kobler over -og underemn... -
Funktion
Forumindlægf(x)= (2-x3)/4x Løs ligningen f´(x)=0 : x1 = Hvilket fortegn har f´(x) når x har en lavere værdi end ovenstående ? + - Hvilket fortegn har f´(x) når x har en højere værdi end ovenstående ? + - Hvad kan du konkludere vedrørende f(x) ved x=x1 ? f har et lokalt minimum f har et lokalt maximum... -
Jews
ForumindlægSkal læse en tekst som hedder "The conversion of the jews" af philip RothHar prøvet at finde noget om den på nettet men kan ikke finde noget overhovedet. Er der nogen der har læst den og har nogle guldkorn eller andet. Min lærer påstår hun er den eneste der kan lide den så det kan være ... -
Mat opgaver.
ForumindlægHey. Jeg skal til terminsprøve på onsdag og skal derfor repeterer lidt. Nogen der kender et sted hvor man kan finde nogle gamle eksamensopgaver online? plz smid et link eller noget. Eller spørg om noget mat som jeg kan lave for jer :P
