Søgning på: analyse af valgaften. Resultater: 16221 til 16240 af 23677
-
Kommunikations model
ForumindlægJeg skal analysere nogle Facebook-profiler, og har fået afvide at jeg skal bruge en kommunikations model. Men hvilken?? Har kigget alle papir igennem og der var slet ikke noget at finde. Håber nogle kan hjælpe! Tak på forhånd! -
Lidt hjælp...
ForumindlægHej studieportalen ! Er der nogle som har læst "Hiding in Cheesy's bedroom", og evt. har en analyse af den? Eller nogle gode pointer? Eller blot noget at sige om den? - Kunne være kanon. På forhånd tak -
Opgave....
ForumindlægHej Jeg har en komme som jeg ikke helt ved hvordan jeg skal lave.... Er der nogle som kan komme med et bud ??? Ved en analyse af havvand bestemmer man indholdet af NA^+ til 10,5 g/L og Cl^- til 19,0 g/L. Indeholder havvandet fleste Na^+ eller Cl^- -
USA og KINA's økonomiske relationer
ForumindlægMit hovedspørgsmål lyder således: I hvilket omfang er USA afhængig af samhandlen med Kina? Jeg har som opgave at skulle analysere deres økonomiske relationer. Hvad skal jeg komme ind på helt specifikt? På forhånd mange tak! -
Tekstilindustriens forurening
ForumindlægJeg står i den situation at jeg skal skrive en analyse omkring tekstilindustriens forurening, jeg skriver derfor for at høre om nogle af jer herinde ligger inde med en opgave som jeg kan få noget inspiration fra -
HJÆLP TIL METODER I AT
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med metoder til min AT opgave. Jeg arbejder med samfundsfag og dansk, og mit udgangspunkt ligger i selviscenesættelse i paradise hotel Jeg har brugt 2 teoretikkere: Giddens og Ziehe - og kigget i bøger via. dem --> hvilken metode er det? Jeg har brugt tv3's hjemm... -
Sro, vejledning.
ForumindlægHej. Skal bruge lidt hjælp til min SRO opgave, skal lave en tematisk analyse af Oliver Stones, "Born on The 4th of July.. Nogle der kan hjælpe mig med det? Og nogle der kan fortælle mig hvad AV-analytiske virkemidler er? -
"En Kvinds Frygt" Tove Ditlevsen 1939
ForumindlægHej derude (-: Har virkelig brug for hjælp og inspiration. Er der nogen der har en analyse og fortolkning af "En kvindes frygt" som er skrevet af Tove Ditlvesen i 1939? Noter eller andet kan jeg også sagtes bruge, sidder her og kan bare ikke komme i gang. Så noget inspiration ville vir... -
Cases?
ForumindlægHej Jeg er i gang med min SRO og jeg har brug for 2 cases, som jeg skal analysere. Jeg skriver i Psykologi og Samfundsfag og emnet er: Familie og kønsroller i perioden efter krigstiden til i dag. Håber nogen kan hjælpe mig ! hilsen Mathias -
en kvindes frygt - tove ditlevsen
ForumindlægHej derude (-: Har virkelig brug for hjælp og inspiration. Er der nogen der har en analyse og fortolkning af "En kvindes frygt" som er skrevet af Tove Ditlvesen i 1939? Noter eller andet kan jeg også sagtes bruge, sidder her og kan bare ikke komme i gang. Så noget inspiration ville virk... -
My Girl formanalyse?
ForumindlægHej! Jeg har musik på c-niveau i gymnasiet og jeg skal analysere My Girl af The Temptations. Jeg skal "beskrive de vigtigste formled"? Og også nummerets groove og ostinater. Er der nogen der kan hjælpe??? -
Poul Henningsen Nå
ForumindlægHej Jeg skal analyser og lave en fortolkning af Poul Henningsens "nå" fra 1937. Hvor jeg også skal persepktiver til kulturelle tendenser i 30'erne Er der nogle der har nogle ideer omkring det? http://cases.ah.dk/dansk/typeopgave32007/pdf/tekst8.pdf -
Poul Henningsen Nå
ForumindlægHej Jeg skal analyser og lave en fortolkning af Poul Henningsens "nå" fra 1937. Hvor jeg også skal persepktiver til kulturelle tendenser i 30'erne Er der nogle der har nogle ideer omkring det? http://cases.ah.dk/dansk/typeopgave32007/pdf/tekst8.pdf -
HASTER Mangler resultater i en øvelse (havvand)
ForumindlægHej jeg håber noget kan hjælp mig. Jeg gør klar til eksamen i kemi, men jeg mangler en øvelse om havsalt. Håber der er noget som har den med reslutater. Øvelsen er vedhæftet Inddampning af havvand - kvantitativ analyse mange tak -
Naadsensbrød
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal lave en analyse af Naadensbrød, hvor jeg skal forklare motiv og tema, og for at nå frem til temaet skal jeg stille relevante spørgsmål. Hvad menes der helt konkret med det. håber i kan hjælpe. Tak på forhånd :-) -
Ispigen og andre fortællinger. bent haller
ForumindlægHej venner har en analyse for til imorgen om 'Det er slet ikke en rigtig historie' og er næsten færdig mangler bare lige referatet og hvis i lige er søde at hjælpe mig kan i så ikke skrive det i kommentaren hvis i også har lavet det for det er virkelig vigtigt. :] - Helst godt og præcist.... -
engelsk tekst, meget kort
Forumindlæghej derude... Er der en venlig pige/dreng der gider hjælpe mig med en kort engelsk artikel? den er under en side. Jeg skal bare besvare nogle analyse ting og er ikke sikker på at jeg helt forstår det. Hvis der er nogen sender jeg teksten straks, please hjælp -
Jern(III)nitrat) + salicylsyre=lilla?
ForumindlægHej er igang med en kemi raport om acetylsalicylsyre hvor jeg har lavet en colormetrisk analyse og kan ikke lige huske hvorfor Jern(III)nitrat) og salisylsyre danner et kompleks? og gir en lilla farve.hvorfor bliver farven lilla? :) -
Talesprog?
ForumindlægHejsa Jeg har fået en opgave om at analysere teksten rama sama... er der nogen der kan fortælle mig om der er talesprog med i den eller eventuelt hvad det er? har glemt det... I kan finde teksten her: https://docplayer.dk/106785098-Rama-sama-anders-bodelsen.html -
Noter på synopsis?
ForumindlægHej. Jeg skal snart op til mundtlig dansk eksamen, men jeg har dog en kortfilm. Dvs når jeg skal skrive noter til analysen har jeg ikke mulighed for at gøre det, ligesom hvis jeg havde en novelle. Hvorhenne skal mine noter så stå? Bare på min synopsis? Mange tak på forhånd.
