Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 16221 til 16240 af 23683
  • Opgave....

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en komme som jeg ikke helt ved hvordan jeg skal lave.... Er der nogle som kan komme med et bud ??? Ved en analyse af havvand bestemmer man indholdet af NA^+ til 10,5 g/L og Cl^- til 19,0 g/L. Indeholder havvandet fleste Na^+ eller Cl^-
  • HJÆLP TIL METODER I AT

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe mig med metoder til min AT opgave. Jeg arbejder med samfundsfag og dansk, og mit udgangspunkt ligger i selviscenesættelse i paradise hotel Jeg har brugt 2 teoretikkere: Giddens og Ziehe - og kigget i bøger via. dem --> hvilken metode er det? Jeg har brugt tv3's hjemm...
  • Sro, vejledning.

    Forumindlæg
    Hej. Skal bruge lidt hjælp til min SRO opgave, skal lave en tematisk analyse af Oliver Stones, "Born on The 4th of July.. Nogle der kan hjælpe mig med det? Og nogle der kan fortælle mig hvad AV-analytiske virkemidler er?
  • "En Kvinds Frygt" Tove Ditlevsen 1939

    Forumindlæg
    Hej derude (-: Har virkelig brug for hjælp og inspiration. Er der nogen der har en analyse og fortolkning af "En kvindes frygt" som er skrevet af Tove Ditlvesen i 1939? Noter eller andet kan jeg også sagtes bruge, sidder her og kan bare ikke komme i gang. Så noget inspiration ville vir...
  • Dansk eksamensforberedelse

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er igang med at analysere et billede som hedder "Haven med den gamle døbefont", og er nået til at skulle finde budskabet, men jeg ved ikke helt hvad budskabet er. Jeg tror at det er noget med lykke, men ved ikke helt detaljer..:/ På forhånd tak! :D
  • Cases?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med min SRO og jeg har brug for 2 cases, som jeg skal analysere. Jeg skriver i Psykologi og Samfundsfag og emnet er: Familie og kønsroller i perioden efter krigstiden til i dag. Håber nogen kan hjælpe mig ! hilsen Mathias
  • en kvindes frygt - tove ditlevsen

    Forumindlæg
    Hej derude (-: Har virkelig brug for hjælp og inspiration. Er der nogen der har en analyse og fortolkning af "En kvindes frygt" som er skrevet af Tove Ditlvesen i 1939? Noter eller andet kan jeg også sagtes bruge, sidder her og kan bare ikke komme i gang. Så noget inspiration ville virk...
  • Episk og lyrisk digt (VIGTIGT)

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere digtet den sidste gæst af Tove Ditlevsen, og jeg mener at det både er et episk og lyrisk digt, men er i tvivl om man godt må sige det til eksamen? eller skal man sige at enten er det episk ellers er det lyrisk
  • My Girl formanalyse?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har musik på c-niveau i gymnasiet og jeg skal analysere My Girl af The Temptations. Jeg skal "beskrive de vigtigste formled"? Og også nummerets groove og ostinater. Er der nogen der kan hjælpe???
  • Vietnamkrig(2.Indokinakrig)

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er i gang med at analysere filmen Platoon, der handler om Vietnamkrigen. Det jeg så bare er i tvilv om er, om den repræsenterer en højreorienteret holdning eller en venstreorienteret holdning? Desuden har jeg hørt, at de fleste venstreorienteret var imod Vietnamkrigen? Passer det?
  • Tysk eksamen - Hjælp! - In der Höhle des Löwen

    Forumindlæg
    http://www.dhm.de/lemo/forum/kollektives_gedaechtnis/038/index.html Hej alle, jeg skal til eksamen i morgen tidlig og jeg har trukket denne tekst. Er der nogen der ligger inde med en analyse af teksten eller nogen gode hovedpunkter fra teksten? Mvh :-)
  • Poul Henningsen Nå

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal analyser og lave en fortolkning af Poul Henningsens "nå" fra 1937. Hvor jeg også skal persepktiver til kulturelle tendenser i 30'erne Er der nogle der har nogle ideer omkring det? http://cases.ah.dk/dansk/typeopgave32007/pdf/tekst8.pdf
  • Poul Henningsen Nå

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal analyser og lave en fortolkning af Poul Henningsens "nå" fra 1937. Hvor jeg også skal persepktiver til kulturelle tendenser i 30'erne Er der nogle der har nogle ideer omkring det? http://cases.ah.dk/dansk/typeopgave32007/pdf/tekst8.pdf
  • HASTER Mangler resultater i en øvelse (havvand)

    Forumindlæg
    Hej jeg håber noget kan hjælp mig. Jeg gør klar til eksamen i kemi, men jeg mangler en øvelse om havsalt. Håber der er noget som har den med reslutater. Øvelsen er vedhæftet Inddampning af havvand - kvantitativ analyse mange tak
  • Hjælp til Logger Pro

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har analyseret en video med en bevægelsescensor gennem Logger Pro. Er der nogen, der kan forklare hvad CC betyder i Logger Pro? Så vidt jeg ved, står det for calculated columm, men hvad menes der helt præcist med dette? Jeg har vedhæftet et billede.
  • skizofreni -srp biologi og psykologi

    Forumindlæg
    hej alle sammen jeg skal skrive srp her snart, og har valgt at skrive om skizofreni. jeg ville spørge, og der er nogen der kender en god case, som jeg kan analysere i psykologidelen, som omhandler en der har skizofreni eller noget lign.
  • srp - skizofreni, biologi og psykologi

    Forumindlæg
    hej alle sammen jeg skal skrive srp her snart, og har valgt at skrive om skizofreni. jeg ville spørge, og der er nogen der kender en god case, som jeg kan analysere i psykologidelen, som omhandler en der har skizofreni eller noget lign.
  • engelsk tekst, meget kort

    Forumindlæg
    hej derude... Er der en venlig pige/dreng der gider hjælpe mig med en kort engelsk artikel? den er under en side. Jeg skal bare besvare nogle analyse ting og er ikke sikker på at jeg helt forstår det. Hvis der er nogen sender jeg teksten straks, please hjælp
  • forklaring på at finde domæne ?

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil gerne have hjælp til at forklare hvordan man finder domænet i en funktions analyse, jeg vil konkret gerne vide hvordan man finder ud af om x går imod - uendelig eller x går imod uendelig.
  • Eksamens emne "Normalitet"

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har i dansk trukket fordybelsesemnet "Normalitet" og har lidt svært ved at finde en god tekst. Jeg søger efter en der omhandler begrebet at være normal/uden for normalen, og som måske ikke er så åbenlys at analysere. Håber i kan hjælpe mig! :-)