Søgning på: matematik noter 10 klasse. Resultater: 16241 til 16260 af 92586
-
Had
ForumindlægHej , Jeg går i 10. klasse og skal bruge en tekst om had .. Det er lige meget om det er en novelle eller et digt.. Jeg havde selv tænkt på "bad facaden" af Maria Hirse. Som handler om had til hendes krop, men det siger min lærer at jeg ikke kan .. Har du nogle forslag ? -
engelsk mundtlig eksamen
Forumindlæghej alle. Jeg skal meget snart op i mundligt engelsk eksamen i 10. klasse. Jeg mangler bare noget at snakke om, mit overenme er "Man made issues" Håber der er nogen der har en idé til hvad jeg kan snakke om :) På forhånd tak Nanna Skaaning (: -
hjællllllllllllllllp mig plez
Forumindlægjeg skal op til 10. klasse eksamen, så bruge jeg for hjælp 1, jeg skal analyse og redegør 2 tekster, men hvad betyder analyse og redegøre? 2, er resume samme som referat? plez svar på mig hurtig som muligt tak på forhånden -
Engelsk mundtlig 10.klasse ?
ForumindlægHej alle. Jeg skal meget snart op i mundligt engelsk eksamen i 10. klasse og jeg villle gerne lige vide hvor lang tid det er at jeg skal snakke. Fordi jeg glemte at spørge min lære :( -
Hjælp til gennemlæsning af mit læserbrev (Stil/aflevering til min lære)
ForumindlægHej :) Jeg har brug for hjælp til at få læst mit læserbrev - som er en aflevering - igennem, og vil meget gerne have kritik. Læseren skal helst være i 10 klasse eller gym. Læserbrevets længde er kun på en halv side. P.S. jeg sender stilen som privat besked :) Tak. :)) -
Analyse af Den underjodiske
ForumindlægHey... Jeg står og skal op i mundtlig dansk på onsdag ( 10 klasse. ) Jeg har trukket folkeeventyr og valgt teksten Den underjodiske. Tænkte lidt om nogen selv har haft analyseret den, eller har en fortolkning o.l. af den.. Det ville hjælpe meget :) -
Valg af underemne
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal op til 10 klasses afgangsprøve i mundtlig tysk og har fået emnet "Die Welt erleben" og skal finde på et underteme men er lige så blank som Amalie fra paradise, så tænkte på om der var nogle herinde der havde nogle idéer til et godt underemne? -
Hjælp til mundtlig engelsk.
ForumindlægHej alle :-) Jeg skal om et par uger op til mundtlig engelsk i 10. Klasse, men jeg aner ikke hvad jeg skal snakke om.. Jeg har trukket 'first' - er der nogen der har nogle idéer? Tak på forhånd! -
Dansk problemformulering til oso
ForumindlægHej. Jeg skal lave en problemformulering til oso i 10. klasse, hvor vi skal skrive om vores fremtidige arbejde. Men skal jeg skrive i problemformuleringen, hvorfor jeg vælger denne uddannelse, eller skal jeg kun skrive hvad jeg gerne vil finde ud af, med mit projekt? Håber der er nogen der kan h... -
OSO - Hjælp!
Forumindlægjeg er igang med at skrive oso opgave i 10. klasse om gastronom og har faktisk problmer med at finde på noget smart og kreativt til min fremlæggelse, evt en form for et produkt. nogle ideer eller forslag? -
Fravær og samtaler?
ForumindlægHej jeg går i 10 klasse på KTS medielinjen, vil bare gerne vide om de viser ens fraværsliste til de der skolehjemsamtaler, men har mellem forældrene eller lærene? Har i oplevet det? Ved ikke om det er det rigtige topic at skrive under, men kunne ikke se hvor jeg ellers skulle :) Tak... -
Aprilsnar, hjælp søges!
ForumindlægJeg leder efter en rigtig god aprilsnar, som jeg enten kan lave mod min 10 årige lillebror?? eller mod min klasse?? ville blive meget glad for noget hjælp :D -
dansk mundligt eksame
ForumindlægHej. Jeg går i 10. klasse og skal om ca. 3 uger op til mundligt dansk. Jeg har trukket ondskab. Jeg vil høre om jeg kan for hjælp til at finde en god tekst jeg kan snakke om til eksamen. Det kunne evt. være et digt, novelle eller kortfilm. :) -
Atomets opbygning og kemiske bindinger eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart op i Fysik/Kemi eksamen ( 10. klasse) En af emnerne er: Atomets opbygning og kemiske bindinger Nogle der har nogle ideer til hvad for nogle forsøg jeg kan lave(og hvorfor de ville være gode ) og måske ideer ti en dispositon. på forhånd tak :D -
hjælp
Forumindlægmin opgave lyder: i løbet af 9 år faldt det samlede antal elever i 10. klasse fra 40722 i 1996 til 34428 i 2005. Hvor mange procent er det samlede elevtal faldet i denne periode? hvordan regner jeg det? -
hjælp lige, med dette spg
ForumindlægKan jeg godt skifte til gymnasium, selvom jeg har søgt en 10. klasse? (HAR PRØVET GOOGLE) og, hvis man kan, hvad skal jeg gøre, hvis den enkelte gymnasium holder sommerferie, men jeg skal sikkert til en optagelseprøve, da jeg ikke var uddannelseparat. HJÆLP EN DRENG; SOM IKKE VIL SPILDE SIT ÅR I ... -
Dansk (hjemmesider)
ForumindlægEr der nogen, der kender nogle hjemmesider, hvor jeg kan øve/forberede mit dansk, når jeg snart skal til en dansk eksamen (retskrivning, læsning mv). Nogle hjemmesider der minder om de eksaminer, man skal op i i 9. og 10. klasse. På forhånd tak. -
Totalt forvirrende….
ForumindlægHey jeg går i 10 klasse og har søgt ind på stx her til efter sommerferien. Men jeg forstår ikke helt kender to som allerede har fået svar fra henholdsvis hhx og htx hvordan kan det være at det går så hurtigt? -
Novelle om "påvirkning"
ForumindlægHej! Jeg har lige trukket mit fodybelsesområde i dansk. Jeg trak påvirkning, og skal derfor ud og lede efter en tekst, hvor der på den eller anden måde indgår påvirkning. Hvis nogen har nogen gode forslag til nogen tekster som kunne være spændende at arbejde med for en 10. klasser, ville det være... -
Valg af tekst i dansk?
ForumindlægHej allesammen. I dag har jeg trukket mit fordybelses til min 10. klasses mundtlige prøve. Jeg trak: Den mørke side. Så ville jeg lige høre om der er nogen der måske havde nogle forslag til tekster og sådan. På forhånd tak!
