Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 16261 til 16280 af 153957
-
Bio eksamen
ForumindlægHej!Ved godt det er lidt diffust at besvare dette: men hvad skal der egentlig til for at få et 10 tal i biologi??Skal man fx. kunne noget udover pensum eller noget??? -
Diffusion
ForumindlægSpørgsmålet lyder således: Hvordan er sammenhængen mellem terningens størrelse og den procentdel der er blevet farvet. Hvordan regner man dette? og ja det er biologi :) -
hjælp søges
ForumindlægHej allesammen, jeg skal skrive en synopsis om fagene religon og biologi, men kan simpelthen ikke finde en emne, kan nogle give mig ideer? -
en der vil hjælpe
ForumindlægHej. sidder med en biologi opgave Hvordan kan en mutation medføre mangel på faktor-8? - i forbindelse med blødersygdom har vedhæftet selve opgave sættet -
Lungekræft
ForumindlægJeg søger en oversigts artikel over lungekræft, er der nogen der kan hjælpe mig ? Det er en artikel som jeg vil bruge i forbindlse med en eksamen i biologi på B niveau. -
Darwin og psykologi
ForumindlægHar om Darwin i biologi og psykologi.. Jeg snakker lidt om paradigmeskift, men er det nok indefor psykologi? Hvad kunne jeg ellers komme ind på .. ? -
Forklaring på organisk og uorganisk materiale
ForumindlægHej alle Jeg sidder netop og laver en biologi rapport, og jeg skal forklare uorganisk og organisk materiale. Kan i hjælpe mig med det? Tak på forhånd - Anna -
Evolution -
ForumindlægHvorfor er religion og biologi oplagte fag til at arbejde med Darwin og hans evolutionsteori? På forhånd tak :D -
AT 2.G
ForumindlægHej. Mangler et emne at arbejde med, hvis du vil komme med nogle forslag, så venligst skriv dem ned. Hovedemne: Rejser Fag: Historie og biologi. tak på forhånd. -
Eukaryote
ForumindlægHej, jeg skal holde fordrag i biologi over "eukaryote". Det ville være godt, hvis jeg kunne få nogle informationer over dette emne. Mail til mig.Hilsen Vanessa -
Emnevalg
ForumindlægHej, Er der nogen der har nogle gode emner til AT. Fagene er: - Fysik, matematik, biologi/bioteknologi, kemi og idræt. Emnet skal have mindst to af fagene med i. -
Hjertet og kredsløbet
ForumindlægHej alle. Jeg skal skrive biologi rapport om hjertet og kredsløbet, man kan ikke helt bestemme mig for en problemstilling. Hvis der er nogen der har ide ville du virkelig hjælpe mig? -
Hjertet /lungerne ?
ForumindlægHej :) Min biologi rapport skal afleveres på tirsdag - vil lige høre om der er nogle af jer, der vil kigge den igennem ? :) På forhånd tak :) den er ikke lang. -
Kender i det ?
ForumindlægSkal til eksamen i fysik/biologi imorgen og har terpet og terpet..lige nu kan jeg så intet huske og er fuldkommen panikslagen! -
Forskel på b- og t-huskeceller?
ForumindlægHey alle biologi eksperter! Jeg sidder til 24-timers eksamen om immunforsvaret og mangler lige lidt hjælp. Hvilke funktioner adskiller b-huskeceller fra t-huskeceller? -
cfc-gasser og ozonlaget
ForumindlægEr der nogen der kan forklarer mig hvad cfc-gasser er? skal til folkeskolens biologi eksame på mandag, og ved ikke hvad det er? hvordan er det forbundet med ozonlaget, og hvad er ozonlaget? hjælp?mvh -
fag udtryk
Forumindlæghej alle sammen jeg ville hører om nogen der kender et sted eller ligger ind med nogle fag udtryk fra geografi, kemi og biologi... som en hjælp til eksamen -
Hjælpemidler eksamen
ForumindlægMå man have bøger ud over de som står på pensumopgivelsen med under forberedelsen til mundtlig eksamen biologi c hf? -
Bioteknologi, DM opgave
ForumindlægHej Jeg har en biologi opgave, hvor jeg skal beregne et sysfelts diameter af en mikroskop, og jeg skal sammentidigt kunne afgøre/beregne kvadratmeter af nogle spaltåbninger. -
VAND
ForumindlægHej alle sammen :) - er der en der har skrevet en rapport/opgave om vand i biologi, kemi eller geografi, som jeg gerne må kigge på? Mvh. Marie.
