Søgning på: fysik noter b niveau. Resultater: 16261 til 16280 af 119027
  • Projekt ideér til elfysik?

    Forumindlæg
    Hey! Jeg står og skal igang med et afsluttende projekt i elfysik (som jeg har haft et år), men er tom for hvad mit projekt skal handle om - nogle ideér? - det må helst ikke være for svært ;)
  • KIGGE KEMI RAPPORT igennem?

    Forumindlæg
    Hej,, er der nogle som har lidt til tilovers til at kigge en kemi rapport igennem? OBS: Den skal allerede afleveres i morgen he :)
  • organisationsstruktur

    Forumindlæg
    er der nogle der kan fortælle mig hvad organisationsstruktur betyder/er. Jeg har omkring Ryanair og skal lave en organisationsstruktur med/af dem, men jeg har et problem, jeg er usikker på hvad det overhoved er. Mange tak :D
  • Mat og hvadså?

    Forumindlæg
    Hej.Nogen der ved hvilke emner man uden tvivl kommer op i til eksamen?Hvad gi'r god karakter?
  • mikroskopisk orden

    Forumindlæg
    hey derude.. Hvad betyder: det mikroskopiske orden ? I min bog står det, i sammenhæng med kvaliteten af en energiform, som afhænger af den mikrospopiske orden. men forstår ikke hvad det er .. :P håber der er nogen der kan forklarer hvad det er :D på forhånd taak ..
  • absorption

    Forumindlæg
    hey derude, hvad ligger der egentlig i begrebet: absorption? hvad fortæller det os ? på forhånd taak
  • Et stofs specifikke aktivitet

    Forumindlæg
    Hvad er formlen til at finde det?
  • bedømmelse!

    Forumindlæg
    Er der en venlig sjæl, der vil bedømme mit essay, omhandlende temaet barndom!? Opgaven lød således: SkrivDIN personlige erindring med titlen "På barndommens vinger"
  • Eksamens hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej Allesammen!! Jeg har de seneste par dage gået og læst op til mundtlig samfundsfags eksamen.. Vi har fået opgivet aktuelt stof i alle emner, men hvordan skal man behandle dette aktuelle stof til eksamen, skal man referere til det eller skal det blot give et eksempel på den læste teori.??
  • mundtlig eksamen vedr. extemporaltekster

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg skal til mundtlig eksamen i engelsk i næste uge og har godt styr på pensummet. Jeg ville bare lige høre om der er nogen der ligger inde med extemporaltekster til mundtlig eksamen mat linje A, så jeg kunne øve mig. Håber nogen kan hjælpe :) Stinnie
  • Hvor lang tid?

    Forumindlæg
    Er der en der kan fortælle mig hvor lang tid en eksamen i samfundsfag varer? Jeg kan ikke rigtig finde det.. På forhånd tak
  • Mundtlig eksamen 07

    Forumindlæg
    Hej. jeg er i gang med at læse op til matematik. jeg har fået afvide at man skal øve den selvstændige fremlæggelse af de enkelte delområder (indefor hele pensum, man kender ikke spørgsmålene, men må forberede alle de muligheder, som man kan forestille sig) Hvor omfattende er de her delområder? E...
  • Hvad er fri vilje?

    Forumindlæg
    Vi er to piger, der er ved at lave et projekt om fri vilje, og derfor kunne vi godt tænke os at høre jeres meninger for at få nogle forskellige synspunkter. - Hvad er fri vilje? - Er den frie vilje hvad der gør os menneskelige? - Har vi fri vilje eller er det bare en illusion, hvorfor/hvorfor ...
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lige nu fået offentliggjort, at jeg skal til eksamen i tysk - derfor søger jeg en til at hjælpe mig med det. Jeg bor i odense, håber nogen kan hjælpe eller kender nogen.
  • litterær artikel - Hjælp

    Forumindlæg
    Nogle jeg evt. kan sende min stil til når jeg engang bliver færdig med den (: ? Den skal afleveres søndag så vil godt have den rettet inde (: håber der nogle ;)
  • Hvordan foregår eksamnen. - haster

    Forumindlæg
    Hej med jer. Er der nogle der ved hvordan en billedkunst eksamen virker når man kan komme i henholdsvis en skulptur og en bygning af en art? håber i kan hjælper mig. Jula
  • Diskuterende artikel

    Forumindlæg
    Jeg har en sådan opgave for, og har ingen ide om hvad definationen på sådan en opgave er? Er der nogen der kan hjælpe mig? :)
  • Geometri opgave

    Forumindlæg
    Er der en, der kan hjælpe mig i gang med opgeven i den vedhæftede fil?
  • rettelse af stil

    Forumindlæg
    HEj jeg ville lige høre om der var nogen som vil rette min dansk stil :D .
  • rettelse

    Forumindlæg
    er der en som er sød og gider rette det igennem? Ich habe eine Veranlagung Ich möchte über die drei Briefe erzählen Ich möchte zu Homo Faber perspektivere Der Text handelt von drei Briefen, die Max Frisch, ( der der Autor des Homo Faber ist) an Peter Suhrkamp,der der Verleger des Buches ...