Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 16261 til 16280 af 52201
-
hvad
ForumindlægHvad gør jeg hvis man har et gennemsnit på 8 men skal bruge 8,2? -
Terminsprøve i dansk - HJÆLP!
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skal nu her om et par dage have terminsprøve i dansk. Der er bare nogle ting jeg er lidt i tvivl om. Jeg ved godt at man kan vælge at skrive om noget mellem 6 genrer. Problemet er bare det her med at der er nogle bestemte krav til hver genre. Hvilke krav kan der fx være? - a... -
lidt i tvivl
ForumindlægFor at bliver optaget på uddannelsen skal du dels have en adgangsgivende eksamen og dels have følgende fag og niveauer, som skal være bestået med min. 2,0 på 7-trins-skalaen (medmindre andet og højere er angivet i skemaet). Det vil sige at man skal have bestået faget ik??? Jeg har bestået dans... -
haster - Vejledning til kemi
ForumindlægJeg har hørt rundt omkring at man kan finde vejledning til de gamle eksamensopgaver på nettet et eller andet sted som fortæller dig hvordan du skal løse de hver enkelte opgaver i de gamle eksamensopgacer? Kan det passe? hvis ja, hvor henne kan man finde såda nogle vejledninger henne? på forhånd ... -
analyse af novelle
ForumindlægNogen der ligger inde med en analyse der har fået to-cifret karakter? Kunne godt bruge en til hælp i eksamen imorgen som insperation! Mvh -
Analysere en lov?
ForumindlægHejsa.. Jeg har fået udleveret en "lov" som jeg skal analysere, problemet er bare at jeg aldrig har gjort det før. Skal man bare følge en bestemt analyse model??? Hvis ja hvilken.. eller er det noget helt andet man skal gøre?? Tak :-) -
Hvad er en nordisk religion? nogle der kan forklare mig det kort og præcist
Forumindlægplease nogle der kan forklar mig det -
Galileo Galilei
ForumindlægJeg laver projekt om bl.a. Galilei og kunne meget godt bruge en kilde, hvori der står noget som G har skrevet ? Er der nogen der ligger inde med noget - det må gerne sige noget om hans måde at tænke på, men er ikke nødvendigt ! Vil gerne se alt I evt har. Carsten -
Rettelse af klumme
ForumindlægHej Er der nogen, der kunne lyst til at rette og tilse min klumme for tegnsætnings- og formulerings fejl? Jeg har selvfølgelig også gået den igennem et par gange, og vil nu have at en anden gør det. -
Udløb af klagefrist?
ForumindlægHey Mit spørgsmål er hvornår klagefristen udløber? Meget gerne med en henvisning til en officiel kilde, såsom uvm. (Vi fik vores karakter den 6. feb. 08) Jeg går på hh, hvis det skulle have nogen betydning. På forhånd tak. -
Er det okay med en novelle på 2 sider?:/
ForumindlægHejsa. Jeg skulle skrive en novelle, som jeg så har gjort. Jeg har hørt at en novelle maks må være på halvanden side, men jeg kan simpelthen ikke forkorte det jeg har skrevet mere end det er blevet forkortet, for så giver den ikke mening. Tror i det går med to sider, eller skal jeg til at omsk... -
en jobansøgning til en
ForumindlægHej . Sidder og er ved at skriv en jobansøgning til en sportsbutik , og så tænkte jeg på om der måske var nogle som havde skrevet en , behøver ikke lige være til sportsbutik . Men kunne godt tænke mig noget inspiration til min egen , SKRIVER IKKE EFTER , men f.eks. hvilke kompetencer i har og ... -
Agent Orange SRP
ForumindlægHej. Er der nogle af jer som har skrevet SRP i Agent orange i historie og bioteknologi? -
Eksamen ?
ForumindlægHvis man er begyndt i stx i året 2007 og bliver student her i 2010 er det så obligatorisk at gå til eksamen i engelsk på b-niveau ? -
Fundamentalisme?
ForumindlægHvordan skal fundamentalisme defineres, trods en bogstavlig læsning af en tekst? -
Definition af gnidningskraften
ForumindlægHej! hvordan definerer man gnidningskraften? :D -
må jeg have citater med i en kronik?
Forumindlæghej.. jeg sidder og er igang med en kronik Jeg tænkte så på om jeg skal have citater med ? eller om jeg bare skal argumentere for og imod? -
islam og kristendom
Forumindlæghvilke retningslinier skal en muslim og kristen leve efter? håber jeg får svar -
Essay
ForumindlægHej! Må man gerne fortælle om noget, som er sket for i tiden (datid), i et essay? Tak for hjælpen på forhånd! :D -
Hjælp til Engelsk disposition!!
ForumindlægHej:) Jeg ved simpelthen ikke hvad en disposition skal handle om. Det er første gang jeg skal lave en engelsk disposition. Jeg håber i kan hjælpe mig med hvad der en disposition skal indeholde:) Tak påforhånd:D
