Søgning på: srp engelsk og historie. Resultater: 16261 til 16280 af 43092
-
dansk
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp i faget dansk på c niveau.. Hvis nogen er her så sig til som kan hjælpe mig. -
indledning/begrænsning - SSO
ForumindlægJeg skal lave en indledning, struktur og begræsning.. Hvad skal jeg gøre? Har i evt. et link eller lign.? -
Sydafrika - Apartheid osv.
ForumindlægHej :-) Jeg sidder og fumler lidt med en fremlæggelse om Sydafrikas udvikling fra ca. 1930 til i dag. Og jeg ved godt det ikke er ret svært lige at slå det op på google eller noget, men jeg har bare lidt svært ved at forstå det . En af tingene jeg ikke helt forstår er, om det var hollænderne elle... -
Om jorden
ForumindlægNogen som kan forklare mig, hvad jordens placering er i fysikken? -
Dansk mundtlig eksamen - Novelle
ForumindlægHvad er de typiske kendetegn for Naja Marie Aidt noveller? -
fodnoter?
Forumindlæg..Hvor mange fodnoter har i gennem jeres SSO? Kan ikke finde ud af om jeg gør det rigtigt. For jeg har læst mig frem til al min viden på emnet, så kan egentlig finde fodnoter til alt, hvor jeg har læst det! Så vil lige høre hvad der er "normalt"? -
Den kolde krig
ForumindlægHey... Nogen, som kender en god bog, som giver et overblik over de væsentligste begivenheder i den kolde krig i perioden 1945-62? -
SSO? Dansk/Samt.hist
Forumindlægskal til at lave større skriftlig opgave. Fagene er dansk eller samtidshistorie, eller en blanding af de to. er helt på bar bund med hensyn til emne? nogen idé? :) -
I sing of a maiden (digt)
ForumindlægHejsa, jeg har fået dette digt, som jeg skal skrive en analyse om.. Jeg kan ikke rigtig forstå digtet og derfor har jeg ingen anelse om, hvad jeg skal skrive i min analyse.. Nogle der kan hjælpe? I sing of a maiden That is matchless, King of all kings For her son she chose. He came as still Whe... -
Suez Krisen?
ForumindlægNogle der ved hvorfor Suez Krisen startede? -
Røde Kors, indsmaling
ForumindlægIndsamler Røde Kors ikke hvert år d. 7. oktober ? -
5 ord
Forumindlæg"According to a traditional story," Hvordan ville i oversætte det? :) -
Indhold
ForumindlægHej, skal skrive en rapport eller opgave om EU. Men der er jo SÅ meget at fortælle om EU når det kommer til stykket, hvilke emner ville I mene var mest relevante at skrive om? -
Konservatisme - Citat
ForumindlægHej, jeg forstår ikke dette citat nogen der kan hjælpe :) De, som har meget at håbe på og intet at miste, er altid farlige. -
Commonwealth country DET HASTER ?????
ForumindlægJeg har fået til opgave at skrive om hvilket land jeg ville hen og jeg har valgt South Africa men jeg skal skrive 350 ord jeg skal bruge nogle der kan hjælpe mig den skal afleveres imorgen -
Fysik
ForumindlægHej jeg har det her spørgsmål, jeg har svært ved at forklare om. Hvordan bliver et nitrogen molykyle, til et ammonium ion? -
Tyrkiet
ForumindlægHvilken by er den smukkeste i Tyrkiet? -
Fahrtwind
ForumindlægHeej, nogle der har læst Fahrtwind af forfatteren Klaus Möckel i tysk? fordi jeg kan ikke besvare spørgsmålene... Tak på forhånd ;) -
energi
ForumindlægHvad er elektrostatisk energi mellem ioner? -
Studieretningsopgave
ForumindlægHej alle. Jeg har besluttet mig for at skrive studieretningsopgave i biologi/hisorie. Har i nogle gode forslag? Mvh.
