Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 16281 til 16300 af 153957
-
vand
ForumindlægHej alle sammen :) - er der en der har skrevet en rapport/opgave om vand i biologi, kemi eller geografi, som jeg gerne må kigge på? Mvh. Marie. -
VAND
ForumindlægHej alle sammen :) - er der en der har skrevet en rapport/opgave om vand i biologi, kemi eller geografi, som jeg gerne må kigge på? Mvh. Marie. -
planteplankton
Forumindlæghej alle jeg har fået stillet en opgave som lyder således: redegør for hvordan biomassen af planteplanktonet i Arresø kan bestemmes. (fra biologi eksamen 2004) på forhånd tak -
Tetrodotoxins virkning
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med et biologi spørgsmål. Forklar med udgangsounkt i figur 1 tetrodotoxins virkning på det normale aktionspotentiale? Figuren er vedhæftet :) -
hvor i cellen sker gæringprocessen?
Forumindlæghej.. hvor i cellen sker gæringsprocessen? skal bruge det til biologi sener i dag, og kan ikke helt finde ud af det :S håber i kan hjælpe :) -
økologi
Forumindlæghej jeg vil have hjælp til biologi jeg forstoed ikke hvad økologi endelig er vil i give mig en lille resume hvad det er jeg håber i vil -
KOSTANALYSE
ForumindlægHEJSA JEG ER I GANG MED BIOLOGI RAPPORT.... HVIS NU MAN HAR EN ENERGIFORBRUG AF FOR MEGET PROTEIN OG FEDT OG FOR LIDT KULHYDRAT -HVAD KAN DET BETYDE???? -
fylogenetisk og dikaryotisk
ForumindlægHej er ved at læse om til biologi og ved ikke rigtig hvad fylogenetisk og dikaryotisk fase betyder. Er der nogle der lige vil skrive et par få linjer om dette. på forhånd tak -
Hjælp til gennemlæsning
ForumindlægHej alle.. Jeg vil blive rigtig glad hvis der eventuelt var en, som vil læse min biologi rapport igennem om gentest. Mvh Maya -
Hvilken gruppe enzymer tilhøre lipolase???????
ForumindlægJeg har en biologi aflevering jeg har lidt problemer med, men er i tvivl om hvilken enzym gruppe lipolase tilhøre.? nogen som kan hjælpe mig????? Knus -
Fotosyntese
Forumindlægskal lave en biologi rapport over fotosyntese, ånding og kulstofkredsløb. Jeg har to spørgsmål: 1. hvad får dyr og planter ud af respiration? 2. hvad er et enfaktorforsøg? -
Hjælp! :(
ForumindlægNOgle der kan fortælle mig detaljeret over fotosyntesens opbygning? Samt det der udskilles!? Er ikke særlig skrap til det med biologi! Mange tak! -
Synopsis
ForumindlægJeg skal lave en synopsis, som jeg skal aflever den 2-3-07. Er der nogen, der har et eks på, hvordan en synosis i biologi ser ud? Emnet er et fedt, da jeg blot ville se hvordan den er lavt :) -
NF: Ændring af vandets kredsløb - Konsekvenser?
ForumindlægNF: Kemi, biologi og geografi Hvilke konsekvenser vil det have, hvis vandets kredsløb blev ændret - og hvordan ville dette kunne ske? -
Kontrolforsøg
ForumindlægJeg har altid undret mig over hvorfor, når man laver forsøg i biologi, at der altid er et kontrolforsøg. Er det for at se om det stof, man skal bruge, har en effekt på tingene? -
De kvindelige kønsorganer
ForumindlægEr det nødvendigt med at man skal fortælle om alle de kvindelige kønsorganer til biologi eksamen? Hvis man f.eks. havde en figur og så fortælle om dem alle? -
Eksamen noter
ForumindlægHejsa alle sammen ... Jeg har brug for noter,,, Til følgende -Biologi -Engelsk -Tysk -Dansk -Matematik -Fysik/kemi Håber i Kan hjælpe -
Kostanalyse - teori? SKAL fylde mindst 1 side.
ForumindlægHej SP. Jeg har utroligt meget brug for hjælp med at komme i gang med denne teori om kostanalyse.. Er der nogle der er gode til biologi, og kan hjælpe mig i gang? -
Mitokondrier
ForumindlægHej, jeg er ikke den skarpeste til biologi, og tænkte på om i kunne svare på mit spørgsmål. - Hvorfor har muskelceller særligt mange mitokondrier? -
udveksling af stoffer i kapillærerne
Forumindlægjeg har virkelig brug for hjælp....jeg vil godt have en forklaring på figur 26 i bogen biologi på tværs.... det handler om udveksling af stoffer i kapillærerne på forhånd tak
