Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 16281 til 16300 af 52678
-
Firenze´- Italien-tur?
ForumindlægEr der nogen af jer, der har været i Firenze- Italien før. Jeg skal nemlig på studietur der, og vil høre om der er noget spændende derover, om det er billigt mm., Det jeg gerne vil vide er, om der kan købes kopivarer:) -
Første dag i gymnasiet
ForumindlægHvordan havde i det? Var i nervøse? Tænkte i: "mon jeg vil få nogle venner" ? -
Hvad er cannabinol receptorer?
ForumindlægHej .... håber i kan hjælpe mig, jeg vil gerne vide hvad cannabinolreceptorer er? og hvad det har med THC at gøre :-) jeg har googled, men forstår ikke rigtig det jeg finder. PÅ forhånd mange tak :-) -
Hvordan skriver man en debat?
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig? Jeg skal skrive et debatindlæg til en avis hvor jeg skal kommentere nogle synspunkter, hvordan gør man det? Så ska jeg vælge en rubrik til mit indlæg, hvordan gør man? jeg har aldrig prøvet dette før,håber der er nogen der kan hjælpe. På forhånd tak Sanne -
kvadrat og kubiktal
Forumindlæghej guys :D jeg har lige et lille spørgsmål. hvad er det mindste porsitive hele tal, der både er et kvadrattal og kubiktal :D -
Synopsis 2G!
ForumindlægJa. Jeg er kommet lidt sent igang med opgaven. Men ville egentlig gerne vide hvordan i har opbygget jeres Synopsis? Hvor starter i? Hvad har i brugt som overskrifter (for de enkelte opgaver). Hvordan slutter i den? Og har efterhånden glemt hvordan man laver en Kildefortegnelse? Hvad er det nu l... -
Skriftlig eksamen - emner??
ForumindlægJa, som alle andre 3.g9;ere med samfundsfag på højniveau, skal jeg op i skriftlig på torsdag i næste uge. Før vi fik læseferie, talte vi med min lærer om hvilke emner opgavesættet kan komme til at omhandle, og han mente at emnerne ville kredse omkring den aktuelle politik da sættet blev skreve... -
engelsk fremlæggelse - valgfrit emne?
ForumindlægJeg skal lave et foredag/fremlæggelse, der skal op omkring de fem minutter. Emnet jeg skal snakke om, det er valgfrit. Jeg syntes det er svært, at komme på et emne. (der er dog de betingelser, at man må ikke snakke om sig selv, en bog eller en film) - Jeg håber i har en masse forslag til hvad jeg... -
Musik på c-niveau
ForumindlægHej Jeg ville bare spørge om der er nogle, der ved, hvor dybt man går ind i faget musik, når man har det på c-niveau? -
Epikur
ForumindlægHej Er der nogen der har noter til Epikur i religion? -
Gym spg?
ForumindlægHej alle? Når man har valgt en studieretning, hvornår kan man så opgrader sine fag? Ps. Kommende elev! -
social identitet
ForumindlægHej er der nogen der kan forklare mig , hvad social identitet betyder? og evt. komme med eksempler. På forhånd tak. -
EN HURTIG Hjælp til Dansk!..
ForumindlægHeeyy allesammen. Så er der brugt over 11 timer på min aflevering til i morgen, står her og skal have omformuleret denne sætning til mit egen sprog (egne ord): Nogle som evt. kan hjælpe med det, ville virkelig være taknemmelig, skal btw aflevere imorgen tidlidt, så måå gerne svare hurtigst muligt... -
Hjælp til produkt- emne kropsidealer
ForumindlægHej er blank på et produkt. vores emne er kropsidealer og vi skal finde et produkt. Nogen iderer? -
AP-prøve! Hjælp!
ForumindlægJeg har på mandag en AP prøve, men problemet er at jeg ikke ved hvordan jeg skal forberede mig! Er der ikke nogle, der har nogle gode arbejdsteknikker? -
Forslag til projekt opgave
ForumindlægHej, jeg skal begynde på mit projekt opgave i næste uge og har stadig ikke fundet ud af hvad mit under emne skal være. Over emnet er (Det dyrebare liv) og det betyder at jeg nærmest kan skrive om alt. Kan i komme med nogle forslag for hvad mit under emne kan være? det ville være et stort hjælp ... -
Karakter klage
ForumindlægHej alle Jeg sidder tilbage meget utilfreds efter min karaktergivning. Problemet er at jeg har været på skolerejse med lovligt fravær og det har min lærer brugt som grundlag for at dumpe mig og tage mig fra 7 til 00, jeg missede tre idrætstimer, men med skolens tilladelse. Har min lærer lov til a... -
hjælp, hjælp og atter hjælp(please)
Forumindlæghej alle sammen i dansk har vi fåe et essay for( jeg har om perioden romantismen), det skal handle og nye og gamle tekster(altså vi skal samligne dem og komme med vores egne meninger)Men jeg ved ikke hvordan jeg skal skrive det, komme med mine egne meninger eller få det til at fylde 2 sider med s... -
Kemi-OL 2008
ForumindlægEr der nogen, der har deltaget i år? Hvordan gik det? Er der forresten nogen der ved, hvornår man får besked om man er gået videre? -
Fiktion og sprog - læreruddannelsen
ForumindlægHej med jer :D Jeg er i gang med min eksamensforberedelse til dansk eksamen 1.-6. klassetrin Et af de spørgsmål jeg kan komme op i er denne her: Udvælg og medbring en eller flere fiktionstekster på norsk eller svensk. Du skal ved hjælp af relevant faglig og fagdidaktisk teori og viden planlæg...
