Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 16301 til 16320 af 153957
-
geogrfi notat
Forumindlæghej hvor kan man finde notater til geografi for jeg fandt nogen biologi notater her på studieportalen i opgaver men kunne ikke finde nogen i geografi eller hvis nogen har -
Eksamen skr. bio
ForumindlægEn der vil kigge mine besvarelser igennem i min skr. biologi studentereksamen. Og måske komme med en karakter. skriv så sender jeg den. Takker -
nettoprimærproduktion
ForumindlægSå er det biologi eksamen i morgen:-( spændende... nogen der har styr på hvilken betydning pH og vind har for nettoprmærproduktionens størrelse? jeg har selv styr på de øvrige faktorer -
Stofopbygning
ForumindlægNogle der kan forklarer mig, hvad stofopbygning er? Jeg skal skrive det i en biologi rapport, som skal afleveres i morgen tidlig. Den skal være på 8. klasses niveau gerne :) Mange tak for hjælpen! -
haster
Forumindlægjeg skal op til biologi c her snart.. jeg ville gerne spørge om der er nogen der kan forklare mig hvad DNA er? og bakterie og virus.. mange tak på forhånd -
synopsis
ForumindlægHej jeg skal op i At 2.4 på mandag . Fagene er biologi og psykologi og emnet er PTSD .Er der nogle der kan give mig nogle god råd? Tak på forhånd -
Eksamen!
ForumindlægJeg har haft biologi på b-niveau og skal op i det på mandag. Er der nogle, der kan give mig råd til, hvordan jeg kan opnå et 9 tal? -
Bioteknologi/genteknologi?
ForumindlægHej.. Sidder læser til biologi eksamen.. og har flere gang støt på ordene Bioteknologi og genteknologi. - Hvad er forskellen? eller er der overhovedet en forskel? - Rikke -
HJÆLP
Forumindlæghvilke fordele er der ved meget lys i skovbunden hvilke fordele er der ved meget varme i skovbunden og så hvad betyder dominere (genetisk) alstå fagbefrebet i biologi -
Diskution? Hvordan?
ForumindlægSkal lave en diskution i min biologi rapport om fotosyntese og respiration, men aner ikke hvordan fanden jeg skal gøre det? Nogle råd? -
måling af CO2-optagelse?
ForumindlægJeg har en biologi aflevering, omhandlende CO2-optagelse i en fjord. Er der nogen der har forslag til hvordan man kan måle denne? mange tak på forhånd -
Osmose
ForumindlægHejsa, jeg er midt i min første biologi rapport, og kan ikke lige komme på hvad det er osmose er inden for planter, håber der er en der kan hjælpe ;) -
Osmose
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med noget biologi? Jeg har lavet en graf ud fra et kartoffel forsøg men jeg ved ikke om grafen er rigtig ? -
Osmose
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med noget biologi? Jeg har lavet en graf ud fra et kartoffel forsøg men jeg ved ikke om grafen er rigtig ? -
Eksamenssæt
ForumindlægHej derude :) Er der nogen af jer, som har lavet et biologi eksamenssæt der omhandler fiskearter (karper) og noget med nogle smågrises foderforbrug? -
haster
Forumindlæghej jeg er ved at lave en biologi rapport. jeg skal skrive noget om hvorfor der er varuationer i hvilepulsen.håber der er nogen der kan hjælpe mig her ude -
Enhed eller ej
ForumindlægEr det korrekt, at man kun skal skrive enheder bag sine tal i fysik, kemi, biologi og så videre, men ikke i matematik? -
SRP - Muskeltræthed
ForumindlægHej Studieportalen. Har tænkt mig at skrive SRP i Biologi-Idtræt og skrive om muskeltræthed. Er der nogle der har nogle ideer til matrialer m.m på forhånd tak. -
nv-eksame
ForumindlægHej. er der nogen, som kan forklare mig, hvordan nv-eksamen kommer til at gå. de fag jeg har i nv er biologi og fysik. -
Beregning af allelfrekvensen f hos undersøgte lus
ForumindlægHej Jeg har et problem med et spørgsmål i min biologi aflevering: Jeg skal beregne allelfrekvensen af genotyperne i det vedhæftede bilag, men jeg kan ikke finde ud af det....
