Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 16321 til 16340 af 153957
-
Tamiflu
Forumindlæghar brug for hjælp til opgave 3, 4 http://subsites.egaa-gym.dk/nr/biologi/Roholt/Eksamenss%E6t/aar2010/august/opgave3.pdf her er link til opgaverne. på forhånd tak. -
rettelse af biologirapport
Forumindlægjeg har en rapport i biologi, som skal blive læst igennem og rettes, jeg tænker på layout, sprogfejl osv. så kunne jeg sætte den ind løbet af imorgen? -
Hjælp til SRP emnevalg
ForumindlægHej jeg skal vælge emne imorgen til SRP. Fagene er biologi og idræt. Fodbold og ernæring Styrketræning Ernæring Fedme Har i nogle forslag? :) -
Hvilken funktion har en skabelsesmyte?
ForumindlægHej;d Jeg skal svare på følgende spørgsmål: Hvilken funktion har en skabelsesmyten, i forhold til biologi , religion , naturvidenskab osv. Hvad vil svaret være? Kh Lea -
æggesstok og sædceller
Forumindlægfolkens.. skriver en biologi rapport.. er det nogen der kan rette nogen sproglige fejl!! og måske tilføje noget..?? -
En grundig redegørelse
ForumindlægHejsa Håber der er en som vil hjæle mig med en grundig redegørelse for hvad der sker i figur 2.29 Se venligst vedhæftede fil Biologi er ikke mit det bedste -
Hvor mange forskellige typer celler har vi i kroppen??
ForumindlægHey skal op i en lille test i morgen i biologi, og skal vide hvor mange forskellige typer celler vi har i menneskekroppen. -
Rygning / Tobak
ForumindlægHej jeg skriver i biologi og historie... Jeg skal til at i gang med opgaven, og er lidt i tvivl om hvorvidt man starter (indledningen) Hvad ville I gøre!? -
opgave!!
ForumindlægEr der mon nogen, der har lyst til at rette min SRP? Den er skrevet i biologi og dansk, og omhandler følelser, hjernen, hormoner mm. -
rettelse
ForumindlægEr der mon nogen, der har lyst til at rette min SRP? Den er skrevet i biologi og dansk, og omhandler følelser, hjernen, hormoner mm. -
Perspektivering og metode?
ForumindlægEr usikker på om man skal skrive en perspektivering hvis der ikke står noget om det i problemformuleringen? Og skal man lave et metode-afsnit hvis man skriver i biologi og historie (uden forsøg)? -
Sanser
ForumindlægEr der en som vil se min biologi rapport igennem, den handler om smagssansen. skriv gerne en privat besked til mig, så sender jeg den til en email eller noget andet. -
Årsprøve.
ForumindlægHey! Jeg skal til biologi årsprøve i morgen, er dog ret i tvivl om hvad jeg skal læse op til (emnemæssigt) -
Grundvand
ForumindlægHej, Har i nogle eksempler(spørgsmål) til grundvand. Det skal være tre spørgsmål. Som indeholder fysik kemi, geografi og biologi. -
Blodtryk i venerne
ForumindlægSidder her med en biologi opgave. Jeg ska finde ud af hvor højt blodtrykket er i venerne i anklerne. Nogle der ved hva trykket er??? -
3D Animation af mavesækken ;)
ForumindlægHej. Jeg skal snart til en fremlæggelse i biologi omkring mavesækken. - Er der nogen som kan skaffe dette bevægende billede ;) så må i gerne vedhæfte det og sende det til mig, mange tak ;) -
Selektiv Abort?
ForumindlægHej alle. Jeg skal lave AT synopsis i selektiv abort i Biologi og Religion, er de nogen af jer, som har noget liggende om det på jeres computere? -
Naturvidenskabelig metode til KLONING
ForumindlægJeg skriver om kloning i biologi og engelsk, men har et problem med at finde en god metode til naturvidenskab... :( Er der en af jer der har en god idee til, hvad man kan skrive? På forhånd - Tak. -
FEDME - AT
ForumindlægHey.. jeg har set at der er rigtig mange som skriver om fedme i biologi/psykologi.. Jeg synes ikke min problemformulering helt rammer en forudsigelse - hvordan har i gjor det? -
Spørgsmål til videre arbejde
ForumindlægEr der nogen der er nogle gode idéer til spørgsmål til videre arbejde ang. religion og biologi i emnet designerbørn herunder etik. og metoden PGD
