Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 16401 til 16420 af 52201
-
Menon? Haster lidt:-)
ForumindlægHey med jerJeg tænkte på om der var nogle som kunne nævne nogle temaer som endgår i Menon.. det kunne være rart for synes ikke det er så åbentlyst. Men det er nok bare mig:)Mvh. Sara -
Bøger med til engelsk mundtlig eksamen???
ForumindlægEr der nogen der ved om man må tage ens egen bøger med til engelsk mundtlig eksamen højniveau??Gælder det oss ens kopi tekster??Noura -
hjælp til Karl Marx
ForumindlægVi har i år inden for etik og morale kun beskæftiget os med Karl Marx og "Det kommunistiske Manifest" Er vi de eneste der har haft det? Jeg har ledt herinde efter notater til det men forgæves. Er der nogen der kan hjælpe mig med dette? Evt. et hjemmeside eller lignende? -
Regler når man får huen
ForumindlægHejsa...Er der nogle som har reglerne for hvornår man skal have hak i studenterhuen osv... Har søgt forgæves efter dem... -
notater til 3 tekster HASTER
ForumindlægHej skal op til eksamen imorgen...og mangler notater til disse tekster som jeg ik forstår helt:* LEGS af Elizabeth Dean(novelle)* BROTHER af Mary Gallagher(drama)* THE WEARY BLUES af Langston Hughes(poesi)MANGE TAK.... -
udviklingsroman?
Forumindlæghvad dækker begrebet "en udviklingsroman" ? -
Lysets farver
ForumindlægEr der nogen som kan komme med en god forklaring på "lysers farver" (substantiv og additiv) :)? På forhånd, mange taK! -
samtlige løsninger
Forumindlægbestem samtlige løsninger til F'(x)=0 når f(x)=1/3x^3-1/2x^2-6x...jeg har differ..det til x^2-x-6..og så fandt jeg diskrim..og de to nulpunkter...er det rigtigt...er opgaven nok besvaret??? -
Hvordan?
ForumindlægHej, hvordan læser man til Historie (mundligt)... -
Notater
ForumindlægHej har lige et problem til :)vi spørge om der er nogen der har gode notater til kemi a-niveau og evt til bøgerne skrevet af helge mygind.. -
Stichomythi vs. Agón
ForumindlægJeg er lidt i vildrede med disse to begreber?..hvad betyder de...og hvordan tolkes de i forhold til Antígone?? -
Forberedelses metoder!
ForumindlægHej Jeg er som mange andre i gang med eksamenerne og jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan i forberede jer til jeres mundtlige eksamener… -
old-bog
Forumindlæger her nogen som sidder med de samme bøger som jeg?homer, iliaden oversat af otto gelsted, og homers iliade?? -
Monsun
ForumindlægHvad er forskellen på en ægte og en falsk monsunvind??? HJÆLP! det gælder snart eksamen -
Odysseen 9. sang
ForumindlægEr der nogen som har notater til Odysseen 9. sang? Det ville være en stor hjælp! Skal op onsdagpå forhånd tak -
Hvordan husker man det?
ForumindlægNår man nu står til en eksamen, i et matematisk fag - og derfor ikke har en tekst foran sig.. Hvad faen gør man så for at kunne huske det hele? Selvfølgelig kan man skrive en disposition op, hvillket jeg da også vil gøre. Men hvad så derefter? Hvordan husker I mellemregninger, formler, vinkler.. ... -
Sokrates forsvarstale
ForumindlægJeg har siddet og kigget indlæggende igennem men fandt ingen hvor jeg syntes der var tydelige temaer og ting at tale om omkring talen, beskrevet. Skal op i morgen kl 8. så håber der er nogen der lige kan hjælpe mig på falde rebet :) -
i need a help
Forumindlæghej..i am new here and i dont really speak danish but i am willing to learn ..can anyone help me work out on my danish lessons?? i mean someone who can teach me one on one danish?? like kinda tutor?? missy -
3D Kurve modeller (Curve models)
ForumindlægJeg har ledt på nettet efter gode hjemmesider til at forklare dette emne men uden held. er der nogle der enten har en gammel opgave eller en god hjemmeside, som jeg kan læse? -
Hvordan lægger jeg opgaver ud
ForumindlægHej, Jeg ved ikke hvordan jeg lægger opgaver ind. Ved I hvordan man gør?
