Søgning på: samfundsfag eksamen. Resultater: 16401 til 16420 af 39570
-
Fremlæggelse om arbejdsløshed
ForumindlægHej alle. Jeg skal fremlægge om arbejdsløshed i samfundsfag og tænkte om der var nogle af jer, som havde nogle ideer til hvordan jeg skal gøre det. Jeg snakker om hensyn til modeller, metoder, begreber osv. Tak på forhånd :-) -
6) Hvilke forskelle er der på familielivet i Danmark i dag og for ca. 150år siden?
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at svar på denne her spørgesmål inden for faget samfundsfag Hvilke forskelle er der på familielivet i Danmark i dag og for ca. 150år siden? -
AT
ForumindlægHej, jeg har valgt Historie og Samfundsfag til min AT-opgave og vores emne er Katrofer - "Årsager og konsekvenser" Er der nogen der har en idé om, hvad jeg kan skrive om? Tak på forhånd :) -
Diskurser i nazismen
ForumindlægHej Er er nogen der kort og godt kan forklare mig hvad diskurser går ud på ift. samfundsfag? - Og hvis i kan, hvordan brugte Hitler og nazisterne diskurser i deres taler/sprog? Tak på forhånd -
Sælger bøger RUC SIB basisdel
ForumindlægEr der nogle herinde som skal starte på uddannelsen International Bachelor i Samfundsfag (SIB), Roskilde Universitet, så sælger jeg 1. og 2. semesters pensum. Alle bøger er uden overstregninger. -
Borgerretighedsbevægelsen i USA
ForumindlægI mit desperate forsøg på at finde et emne i en presset situation, nåede jeg frem til, at jeg skal skrive om borgerrettighedsbevægelsen i USA i fagene historie og samfundsfag (begge hovedfag). Jeg har styr på, hvad jeg vil skrive om i historie, men i samfundsfag er jeg helt fortabt. Mine ideer bl... -
Metoder
ForumindlægHej derude Er der nogen der kan hjælpe mig med AT-metoder i samfundsfag og psykologi. Jeg har bare brug for at vide om jeg har grebet afsnittet rigtigt an? Det vil være en kæmpe kæmpe hjælp :) -
Omfordeling
ForumindlægHej! Er der en dejlig sjæl der har mulighed for at forklare mig hvad "Omfordeling" betyder i samfundsfagligt sammenhæng? Jeg har prøvet at læse lidt rundt på det, men har ikke rigtigt forstået det. Tak på forhånd :D -
Spanien - Danmark
ForumindlægHej folk. Jeg skal have lavet en aflevering i dansk og samfundsfag. Den skal sammenligne Spanien og Danmark, det er faktisk lige meget hvordan. - Er der nogle der ligger inde med noget brugbart ? :D // Hilsen Louise -
Emne forslag
ForumindlægHej Er der nogle med gode emne forslag til en AT kombination i Samfundsfag og psykologi Bare fyr af med en masse forslag, vil gerne have en masse muligheder at tænke over...?! På forhånd tak... -
Nytårstale
ForumindlægHej fokens :D Jeg skal i samfundsfag skrive en nytårstale hvor jeg repræsenterer Anders Fogh. Hvilke emner kunne jeg fortælle om, og er der noget, der er karakteristisk for en nytårstale? :) -
Hjælp AT - Statistikker!
ForumindlægHej SP. Jeg sidder og skal op i AT i næste uge, og vil gerne vide, hvor gamle statistikker egentlig må være, før de stadig kan belyse problemstillinger i samfundet? Skriver i samfundsfag. -
det danske demokrati?
Forumindlæghej,. er der nogen der har skrevet samfundsfags aflevering om det danske demokrati? kan jeg få lidt hjælp til min undersøgelse: hvad kendetegner de danske vælgere og deres opfattelser af demokratiet i Danmark. På forhpnd tak,. -
SRP - meget brug for hjælp!
ForumindlægJeg er gået lidt fast i en diskussion. Kan i komme med noget samfundsfaglige argumenter for i mod om hvorvidt politikerne har ret til at bestemme hvad der er rigtigt og forkert ? -
Højre -og venstre fløjen
ForumindlægHej derude Jeg sidder lige nu med samfundsfag og er stødt på et spørgsmål som jeg har nogle problemer med, det lyder: Hvad mener højre - venstre fløjen om social arv/ulighed? Håber I kan hjælpe! -
miljøpolitik og globalisering
Forumindlæghej jeg skal op i miljøpolitik og globalisering i samfundsfag på b-niv. og jeg har tænkt på at bruge diskus analyse men er i tvivl om hvad jeg ellers kan bruge begreber og teorier.... -
Hvad er din vudering af min opgave?
ForumindlægHej allesammen, håber I klarer jeri disse tider. Hvad er jeres umiddelbare vudering af min opgave? (karaktermæssigt) Jeg har skrevet i Samfundsfag om Stofmisbrug På forhånd tak. Det er tale om en SSO-opgave. -
SSO Amish people
ForumindlægHej :) Jeg overvejer, at skrive om amish people i min SSO. Nogen der har erfaring med det? Jeg skal skrive i samfundsfag. Nogen der kan anbefale nogle bøger, eller som tidligere har skrevet om dem? -
deduktion metode
ForumindlægHej, Nogle der kan svarer på hvad deduktion inden for samfundsfaglig metode præcist dækker over. Bruger man deduktion hvis man bruger modeller og tabeller i sin synopsis? tak på forhånd -
privatlære til srp samf/dansk!!
Forumindlæghej .. vi er to piger, som søger en privatlære til vores srp. Vi skal skrive i samfundsfag og dansk. Vi bor i hovedstadsområdet. Skriv endelig til min indbakke hvis du er interesseret...
