Søgning på: srp historie kemi. Resultater: 16461 til 16480 af 34803
  • Den amerikanske revolution

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe mig med, at svar kort og grundt hvad den amerikanske revolution gik ud på dengang? Tak på forhånd :)
  • engelsk rettelse Hjæææælp

    Forumindlæg
    Hej allesammen er der en der ville rette den vedhæftede stil . ? har virkelig brug for hjælp mange tak på forhånd .. !!
  • lektie som skal afleveres i morgen hjæææælp mig plisssssssssssssss

    Forumindlæg
    hej skal skrive hvorfor jeg ikke ville have at samfundet skal være blandet ´´ skal skrive som om jeg er hvid og at jeg har noget i mod dem ´´ men kan ikke finde en grund kan i hjælpe mig med det plisss kan i ikke i ville være min dags hældt
  • Non fiction vs fiction

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Er der nogle der ved hvad forskellen er på non fiction og fiction? Må meget gerne skrive en kort beskrivelse Venlig hilsen John.
  • Religion

    Forumindlæg
    Hej nogen der kan hjælpe Hvilken betydning har religion for de senmoderne samfund?
  • Onefone?!

    Forumindlæg
    Hej folkens (= I har sikkert alle set reklamerne i tv, på gaderne og i posten; Onefone - ring billigt til udlandet. Det har ærligt talt fristet mig til at bytte mit skide dyre mobilabonement fra TDC, ud med et fra Onefone, da jeg ringer en del til udlandet. jeg kunne bare skide godt tænke mig at ...
  • AT prøveeksamen Metoder

    Forumindlæg
    Jeg skal op til At prøveeksamen og er lidt i tvivl om metoderne. (Naturvidenskabelig og hermaneutiske). Tænkte om der var nogen som kunne give mig en god kort forklaring på de to metoder ?
  • A Trip to Grand Rapids

    Forumindlæg
    Hej, Nogen der har læst "A trip to Grand Rapids"? Jeg skal karakterisere Roger Hedlund og hans forhold til hans familie - og det har jeg brug for hjælp til :) Så hvis nogen har nogle guldkorn, så skriv endelig :)
  • Hvilken?

    Forumindlæg
    Hvad lyder bedst at have som overskrift: 1)Love across cultures 2)Love between cultures Min lille stil/rapport skal handle om, hvad der bl.a. sker når fx en muslims pige og en kristen dreng bliver forelsket i hinanden.
  • negativ tid

    Forumindlæg
    esksiterer negativ tid?
  • perspektivering Hjælp!

    Forumindlæg
    Hey folkens sidder midt i min forberedelse til old eksamen 3.g. har nogle problemer med perspektivering med følgende tekster: Herodot platons symposion antigone iliaden Hvad kan man tage fat i? evt perspektivere herodot med iliadens hybris/nemesis syn på verden? på forhånd tak.
  • Akepot af brødrene grimm

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og er ved at lave eventyr analyse, men bliver i i tvivl om Askepot af Brødrene Grimm er et folkeeventyr eller kunsteventyr? Håber der er en der kan hjælpe, er lidt presset :D
  • hej jeg har fået et spørgsmål som lyder..

    Forumindlæg
    undersøg, hvordan levestandarden var i danmark omkring 1870? håber i kan hjælpe :)
  • HJÆLP?! Samf synopsis

    Forumindlæg
    Hvad er reformation og hvad indebærer det?
  • Øjnenes betydning i Ødipus

    Forumindlæg
    Jeg prøver at formulere nogle noter til øjnenes/synets betydning i Ødipus. Noget i stil med: Ødipus kan se, men han ser ikke sandheden. Teiresias (den blinde spåmand) kan ikke se, men dog ser han alligevel sandheden. Da Ødipus ser sandheden, stikker han sine øjne ud. Så selvom han er fysisk blin...
  • Verdensopfattelse

    Forumindlæg
    Hvis man taler om henholdsvis buddhismens, kristendommens og islams verdensopfattelse, er det så ikke rigtigt bare at sige, at førstnævnte har en cirkulær, hvorimod de to andre har en lineær opfattelse af verden?
  • Middelalderen i DK

    Forumindlæg
    HJÆLP! Jeg skal skrive DHO om forholdet mellem kongemagten, kirkens mænd, adelen og bønderne i middelalderen i Danmark! Alt hvad i kan komme i tanke om vil hjælpe. På forhånd tak :-)
  • Stå op til eksamen?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har fundet ud af, at jeg har det meget bedre med at stå op, når jeg skal snakke med folk, end at sidde ansigt til ansigt som ved det grønne bord. - så får man på en måde skabt en afstand som jeg bryder mig mere om... Er det et krav at man sidder ned på stolen til mundtlig eksamen? elle...
  • Opgaver - Wee

    Forumindlæg
    https://www.studieportalen.dk/MyPage/Papers.aspx ej hvor fedt!! Tak for det, det er da bare lige hvad der er blevet efterspurt.. (evt. kan kunne tilføje noget "nr. 7 i køen") :D
  • Eksamen om 24 timer (ligesom Jack Bauer...næsten)

    Forumindlæg
    Hey yall.. Jeg skal op i tysk i morgen, og har været oppe for at trække en tekst idag. Jeg trak en tekst der hedder Berlin 1947 af Rut Brandt.. Nogen der vil hjælpe lidt med hvordan jeg skal gå op i det her? Vi har aldrig haft det her i tysk, så det er ret svært for mig at finde noget at relater...