Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 16561 til 16580 af 25465
-
The Graduate - Resume
ForumindlægHej (-: Jeg har lavet et resume af The Graduate på engelsk og så tænkte jeg på om der var nogen der ville læse det igennem og hjælpe mig med om der er nogle fejl? Det er første udkast så jeg har ikke slev rettet det igennem, hvilket var ret dumt, men det gør jeg selv nu. tusinde tak p... -
Occupy Wall Street
Forumindlægjeg skal op i engelsk mundligt om en uge. jeg har trukket Occupy Wall Street men kan ikke helt se vad deres mål er, hvad de vil endre og hvordan det begyndte. jeg vil blive meget glad vis der var nogle der gad hjælpe mig. -
Stil
ForumindlægHej SP Jeg har skrevet en engelsk stil, som jeg har afleveret til min lærer. Kan i evt. rette fejl og give en karakter, som i synes er passende. På forhånd tak Den kan ikke blive vedhæftet. Jeg sender den til jeres indbakke. -
Hjælp - Verbalkongruens
ForumindlægHej Jeg har en engelsk aflevering hvor jeg skal forklare reglerne for verbalkongruens (overensstemmelse mellem subjekt og verbum) kan ikke rigtig huske dem og kan ikke finde det i min bog. Er der nogen som kan hjælpe ? På forhånd tak ps. jeg skal aflevere på fredag -
10.klasse prøve sidste år
ForumindlægHej Er der nogen ved hvilken opgaver, men fik i 10.klasse prøven fra 2011. Jeg har meget bruge for dem. Matimatik prøven fra 2011 Dansk prøven fra 2011 Tysk prøven fra 2011 Engelsk prøven fra 2011 Tak forhånd. -
10.kl prøven fra 2011
ForumindlægHej Er der nogen ved hvilken opgaver, men fik i 10.klasse prøven fra 2011. Jeg har meget bruge for dem. Matematik prøven fra 2011 Dansk prøven fra 2011 Tysk prøven fra 2011 Engelsk prøven fra 2011 Tak forhånd. -
emne til mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart op i mundtligt engelsk. Og jeg har trukket emnet law and order, men jeg ved ikke hvad jeg skal vælge som mit underemne. nogle forslag?? overvejer lidt at tage dødstraf... -
Jeg tilbyder fransk hjælp
ForumindlægHej, Jeg er tutor og tilbyder både fransk og engelsk eksamenshjælp hvis du går i folkeskolen, gymnasium eller på videregående uddannelse (vi kan mødes fysisk eller over skype). Du er velkommen til at kontakte mig på [email protected] hvis du er interesseret i at høre mere. Kh Kris... -
SSO - Nazisme
ForumindlægHejsa alle i dejlige mennesker!Jeg sidder her med min syge-SSO-eksamen og mangler et par kommentarer fra Fúhreren hamselv fra tiden 1918-1923? Et par links til nogle kilder, helst på engelsk og dansk ville være klasse!!! På forhånd mange tak til jer som kan/vil hjælpe mig lidt her! -
Vurdering af SRP
ForumindlægJeg har på nuværende tidspunkt ikke fået min SRP tilbage, men ville meget gerne have en hurtig vurdering af det. Som det fremgår af opgaven har jeg skrevet om forholdet mellem EU og USA i Engelsk A og Samfundsfag B. På Forhånd tak:) -
Inspiration synopsis....
ForumindlægVi skal til at skrive synopsis i engelsk, og jeg mangler noget inspiration til valg af emne, samt hvor jeg evt skal lede efter brugbare kilder ( ca. 15 sider ).... -
A speech about The American Dream help me
Forumindlæghej jeg skal skrive e tale om the american drem men ved ikk hvordan jeg ska begynde..... starte med at sige hvad ..... håber nogen kan hjælpe mig med en start sætning på engelsk hilsen -
Sjov stil?
ForumindlægEr der nogen der har skrevet en engelsk stil, der enten er sjov, mærkelig eller underlig.Det ska bare være en lille novelle.Vi skal aflevere den i overmorgen så hvis der er nogen er har lavet sådan en stil, kan i så ikke sende den til min [email protected]å forhånd tak. -
hjælp til analyse af den indiske ølmarked (Carlsberg)
Forumindlægjeg er i gang med SRP, hvor jeg bla. skal analysere det indiske ølmarked, med fokus på de kulturelle dimensioner.. min virksomhed er Carlsberg og mine fag er afsætning og engelsk.. nogen der har gode forslag til hvilke modeller jeg kan bruge? på forhånd tak :) -
hjælp til analyse af det Indiske ølmarked (carlsberg)
Forumindlægjeg er i gang med SRP, hvor jeg bla. skal analysere det indiske ølmarked, med fokus på de kulturelle dimensioner.. min virksomhed er Carlsberg og mine fag er afsætning og engelsk.. nogen der har gode forslag til hvilke modeller jeg kan bruge? på forhånd tak :) -
hjælp til analyse af det indiske ølmarked
Forumindlægjeg er i gang med SRP, hvor jeg bla. skal analysere det indiske ølmarked, med fokus på de kulturelle dimensioner.. min virksomhed er Carlsberg og mine fag er afsætning og engelsk.. nogen der har gode forslag til hvilke modeller jeg kan bruge? på forhånd tak :) -
tsunamien i asien
Forumindlægjeg står og skal skrive en engelsk rapport om ovenstående emne, men jeg mangler noget stof til at kunne æave det rigtige gennembrud i min opgave...Håber at nogle kan hjælpe mig :) -
Hvor reducerer man underskudet på den offentlige balance?
ForumindlægHej Som overskriften siger, hvordan reducerer man så underskudet på de offetlige finanser. Er igang med at skrive SRO med de to hovedfag engelsk og international økonomi om USA's økonomi. Håber at der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig :) På forhånd tak -
problemformulering.
Forumindlæghej alle.. jeg skriver AT i historie og engelsk om den spanske borgerkrig, spaniensfrivillige og hemingways roman "for whom the bell tolls".. Er der nogen her, som kan hjælpe mig med en eventuel problemformulering? Altså et overordnet spørgsmål, begrænsing af emnet.. knus -
Hjælp mig! Jeg skal lave en filmanalyse/filmanmeldelse af "The Manchurian Candidate" - og har ikke set filmen!
ForumindlægHjælp mig! Jeg skal lave en filmanalyse/filmanmeldelse af "The Manchurian Candidate" - og har ikke set filmen! Er der nogen, som kan hjælpe? Det skal være på engelsk, men dansk er også helt fint. Jeg vil self ikke have dig til at lave anmeldelsen for mig, men kan du måske give mig et re...
