Søgning på: kemi b isis. Resultater: 16561 til 16580 af 96602
-
Hvor mange point skal man have for at få 10?
ForumindlægEr der nogen, der helt præcist ved hvordan sammenhængen mellem antal point i en skriftlig kemi eksamen og den tilhørende karakter er? -
hjæp alkaner
ForumindlægHar fået stillet følgende kemi spørgsmål Opskriv et empirisk reaktionskema for afbrænding af alkaner, hvordan ser sådan et ud? -
Beregning af svovlsyre i Vasaskibet
ForumindlægJeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med denne kemi-opgave, da jeg er helt på barbund. Det omhandling reaktionsafstemning og mængdeberegning. På forhånd tak (: -
ion i en vandig opløsning
ForumindlægJeg har læst om dette i min kemi-bog, men forstår det simpelthen ikke.. Er der nogen der vil hjælpe.. - Hvorledes indgår en ion i en vandig opløsning i ligevægtskonstanten? -
Nogen der kan hjælpe?
ForumindlægHej som mange andre skal jeg op i kemi skriftlig på fredag og tænkte på om der var nogen som kunne henvise til opgavesæt, som jeg kan øve mig på. Har lavet dem inde på uvm.dk på forhånd tak:) -
Emnevalg
ForumindlægHej, Er der nogen der har nogle gode emner til AT. Fagene er: - Fysik, matematik, biologi/bioteknologi, kemi og idræt. Emnet skal have mindst to af fagene med i. -
Notater
ForumindlægHej har lige et problem til :)vi spørge om der er nogen der har gode notater til kemi a-niveau og evt til bøgerne skrevet af helge mygind.. -
notater
Forumindlæghej. jeg skal snart op til fysik kemi prøven i 9.klasse. er der nogle der har gode notater som de kan sende til mig på [email protected]... Takker på forhånd. -
sanilitet
ForumindlægHvorfor ændrer sanilitet indholdet i limfjorden sig alt efter årstid? sidder fast i det spørgsmål i en kemi rapport. -
Ozon: Atomprikmodel
ForumindlægHej med jer.Sidder og læser kemi, og jeg er allerede gået kold - dårlig start.Kan simpelthen ikke lure, hvordan atomprikmodellen for Ozon skal se ud - vil I hjælpe? -
Fysikeksamen+kemieksamen - spørgsmål
ForumindlægJeg har både kemi og fysik på A-niveau. Der er dog flere på både mig kemihold og fysikhold, der kun har det ene af de to fag på A-niveau. De skal op i tre skriftlige eksaminer, og det bliver så dansk, matematik og kemi eller fysik. De er således sikre på at komme op i fysik eller kemi skriftlig... -
Intermolekylære kræfter
ForumindlægHej, jeg skal op til årsprøve i mundtlig kemi i morgen, og har lidt problemer med at forstå london-kræfter og hydrogenbindinger. Er der nogen der kan forklare mig dette? -
polære og upolære stoffer
ForumindlægHey:)Jeg sidder med lidt kemi-problemer, er der nogen der kan forklare mig lidt om polære og upolære stoffer, forskel og sådan noget?På forhånd tak:) -
En besvarelse tak!
ForumindlægEr der nogen flinke sjæle der vil sende mig en besvarelse af den skriftlige eksamen i kemi 2006. Vil nemlig gerne øve mig her i sommerferien. På forhånd tak! -
fag udtryk
Forumindlæghej alle sammen jeg ville hører om nogen der kender et sted eller ligger ind med nogle fag udtryk fra geografi, kemi og biologi... som en hjælp til eksamen -
konduktivitet
ForumindlægHej...Er der nogle der har lavet opgave 5.23 i opgaver kemi..for jeg kan simpelthen ikke finde ud af det,,,forstår det overhovedet ikke..På forhånd tak -
SRO hjælp!!!
ForumindlægHvis der er nogle, der har forstand på kemi og fysik, så må I meget gerne skrive til mig enten her eller privat... Har virkelig brug for hjælp! Det er til min SRO :( -
udenadslæren
Forumindlæghej jeg skal til fysik-kemi eksamen jeg ville hører om der er nogen som har nogle gode råd til udenadslæren? hilsen ida -
Haster plz
ForumindlægHeej alle sammen Skal op i mundtlig kemi c om nogle dage og ville høre om nogen af jer ved hvor man evt. kan finde eksempler på eksamens opgaver? :) -
HJÆÆÆLP VIGTIGT- men nemt spørgsmål
Forumindlægnogen der ved hvor man kan finde eksempler på eksamenopgaver (evt. fra sidste år) i kemi?? hvis i kan sende link ville det være super
