Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16581 til 16600 af 41162
  • lektiehjælp spansk søges

    Forumindlæg
    spansk på a niveau postnummer 2800 - søger hjælp der taler både spansk og dansk/engelsk - kontakt venligst 4060 2111 - [email protected] - HASTER
  • Ideér søges..

    Forumindlæg
    Hey skal skrive en selvbiografi i dansk og gider ikke have den skal blive for personlig.. nogle der her nogle gode råd til hvad jeg kan skrive om..
  • glemte sidetal

    Forumindlæg
    Hej. Jeg glemte at skrive sidetal på til min eksamen i dansk. Der står bare side 1 af 3 på dem alle. Er det alvorligt??
  • Læse- og staveprøve

    Forumindlæg
    Jeg skal til terminsprøve i dansk imorgen. Er der nogen som har nogle gode råd/tips til læse- og staveprøven? På forhånd, tak!
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Nogen, der kan hjælpe mig med at rette noget dansk for mig? dvs. ordstilling, grammatik osv :) Det kunne være en stor hjælp..
  • HJÆLP moderne lyrik Synopsis eksame

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i moderne lyrik (dansk mundtligt) og jeg ved ikke hvad jeg skal skrive i min synopsis så ALT hjælp kan bruges! på forhånd tak!:-)
  • Analyse til "Hvor ligger Painful city"

    Forumindlæg
    Jeg skal op i dansk hvor jeg skal snakke om kortfilmen "hvor ligger Painful city" men kan ikke helt finde ud af hvordan man gør... nogen der vil hjælpe? på forhånd tak :-)
  • Forslag til AT-emne?

    Forumindlæg
    Jeg har "Kommunikation" som overemne. Jeg har valgt fagene Dansk og Psykologi, men hvad kan man skrive om under kommunikation udover de sociale medier?
  • Nationalfølelse

    Forumindlæg
    Er der nogle som har et bud på hvor forskellen på Danskhed og Nationalfølelse er? Og nationalfølelse og nationalisme?Og bare i det hele taget hvad difinationen på Nationalfølelse er? Håber i kan hjælpe mig:)
  • Novelle fra 1950

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle som har forslag til en dansk novelle fra omkring 1950'erne og den skal omhandle familien/kernefamilie. Da jeg skal bruge den til min DHO opgave På forhånd tak
  • Aflevering

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som har tid til at rette min dansk aflevering?, den skal afleveres næste uge allerede he :)
  • Nogen der har læst Les Secrets?

    Forumindlæg
    Hej med jer:)Tlnkte på om der var nogen der havde læste denne Les secrets som er et opgavesæt til en eksamen.. vil gerne lige have at kort resume bare på dansk :)
  • problem formulering

    Forumindlæg
    hey nogen som vil kigge på denn problem formulering og evt. komme med konstruktiv kritik. jeg skriver i Drama og Dansk Takker på forhånd
  • oversættelse...

    Forumindlæg
    Jeg har oversætte et lille stykke tekst fra dansk/tysk er der nogen, der kan rette den for mig ,ville det være meget sødt af dem.
  • Nedtur - Kim Fupz

    Forumindlæg
    Hej, jeg har valgt novellen Nedtur til min dansk eksamen, men jeg kan ikke finde på noget at perspektivere. Kan i hjælpe mig??
  • Polterabend Eksamen

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal snart til dansk eksamen, og har valgt novellen "*Polterabend". Nogle ideer til hvad mit oplæsningsstykke kan være?
  • hvordan siger man..

    Forumindlæg
    hvordan kan man oversætte den danske sætning: "man forhindre sit land i at være frit" til fransk?
  • Das Versprechen: personkarakteristik

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogle der har lavet en analyse, fortolklning samt en personkarakteristik (konrad og Sophie) af Das Versprchen på dansk?
  • Rettelse af opgave

    Forumindlæg
    Hej med jer, Jeg søger en der kan rette min SRP, jeg har valgt dansk og afsætning som fag. Skriv for nærmere information! :)
  • "DER UNDERGANGEN"

    Forumindlæg
    hey, er der nogle der har enstilom den nye tyske fil "Der undergangen". Den skal helst være på dansk, men hvis i har den på tysk, er det helt oooookay!TAK