Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16581 til 16600 af 41162
-
lektiehjælp spansk søges
Forumindlægspansk på a niveau postnummer 2800 - søger hjælp der taler både spansk og dansk/engelsk - kontakt venligst 4060 2111 - [email protected] - HASTER -
Ideér søges..
ForumindlægHey skal skrive en selvbiografi i dansk og gider ikke have den skal blive for personlig.. nogle der her nogle gode råd til hvad jeg kan skrive om.. -
glemte sidetal
ForumindlægHej. Jeg glemte at skrive sidetal på til min eksamen i dansk. Der står bare side 1 af 3 på dem alle. Er det alvorligt?? -
Læse- og staveprøve
ForumindlægJeg skal til terminsprøve i dansk imorgen. Er der nogen som har nogle gode råd/tips til læse- og staveprøven? På forhånd, tak! -
Hjælp
ForumindlægNogen, der kan hjælpe mig med at rette noget dansk for mig? dvs. ordstilling, grammatik osv :) Det kunne være en stor hjælp.. -
HJÆLP moderne lyrik Synopsis eksame
ForumindlægHej jeg skal op i moderne lyrik (dansk mundtligt) og jeg ved ikke hvad jeg skal skrive i min synopsis så ALT hjælp kan bruges! på forhånd tak!:-) -
Analyse til "Hvor ligger Painful city"
ForumindlægJeg skal op i dansk hvor jeg skal snakke om kortfilmen "hvor ligger Painful city" men kan ikke helt finde ud af hvordan man gør... nogen der vil hjælpe? på forhånd tak :-) -
Forslag til AT-emne?
ForumindlægJeg har "Kommunikation" som overemne. Jeg har valgt fagene Dansk og Psykologi, men hvad kan man skrive om under kommunikation udover de sociale medier? -
Nationalfølelse
ForumindlægEr der nogle som har et bud på hvor forskellen på Danskhed og Nationalfølelse er? Og nationalfølelse og nationalisme?Og bare i det hele taget hvad difinationen på Nationalfølelse er? Håber i kan hjælpe mig:) -
Novelle fra 1950
ForumindlægHej Er der nogle som har forslag til en dansk novelle fra omkring 1950'erne og den skal omhandle familien/kernefamilie. Da jeg skal bruge den til min DHO opgave På forhånd tak -
Aflevering
ForumindlægHej er der nogen som har tid til at rette min dansk aflevering?, den skal afleveres næste uge allerede he :) -
Nogen der har læst Les Secrets?
ForumindlægHej med jer:)Tlnkte på om der var nogen der havde læste denne Les secrets som er et opgavesæt til en eksamen.. vil gerne lige have at kort resume bare på dansk :) -
problem formulering
Forumindlæghey nogen som vil kigge på denn problem formulering og evt. komme med konstruktiv kritik. jeg skriver i Drama og Dansk Takker på forhånd -
oversættelse...
ForumindlægJeg har oversætte et lille stykke tekst fra dansk/tysk er der nogen, der kan rette den for mig ,ville det være meget sødt af dem. -
Nedtur - Kim Fupz
ForumindlægHej, jeg har valgt novellen Nedtur til min dansk eksamen, men jeg kan ikke finde på noget at perspektivere. Kan i hjælpe mig?? -
Polterabend Eksamen
ForumindlægHej :-) Jeg skal snart til dansk eksamen, og har valgt novellen "*Polterabend". Nogle ideer til hvad mit oplæsningsstykke kan være? -
hvordan siger man..
Forumindlæghvordan kan man oversætte den danske sætning: "man forhindre sit land i at være frit" til fransk? -
Das Versprechen: personkarakteristik
ForumindlægHej :) Er der nogle der har lavet en analyse, fortolklning samt en personkarakteristik (konrad og Sophie) af Das Versprchen på dansk? -
Rettelse af opgave
ForumindlægHej med jer, Jeg søger en der kan rette min SRP, jeg har valgt dansk og afsætning som fag. Skriv for nærmere information! :) -
"DER UNDERGANGEN"
Forumindlæghey, er der nogle der har enstilom den nye tyske fil "Der undergangen". Den skal helst være på dansk, men hvis i har den på tysk, er det helt oooookay!TAK
