Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 16601 til 16620 af 25465
-
Eksamen?
ForumindlægHej :) Jeg skal til engelsk mundtlig eksamen her på tirsdag, og min fremlæggelse varer 4 min. Ved I, om det trækker ned i karakter at tale i 4 min., for skal jo rigtig snakke i 5 min.? :-) -
hjælp fsa
Forumindlægheeij. skal have fsa prøve i engelsk på tirsdag, og på torsdag skal jeg have skriftligt fsa dansk. er der nogen der nogle gode råd til hvad jeg skal øve mig på. er der noget spcielt jeg skal huske, når vi har prøven. please svar hurtigt. -
Notater
ForumindlægNogen her der har nogle gode afsætnings notater til niv A på HH ? :) har sygt travlt med IØ, EØ, dansk og engelsk... er villige til en byttehandel :) har ca 50 siders notater til IØ. -
HJÆLP SØGES :-)
ForumindlægNogle der kan give inspiration til et engelsk essay om Tony Blair's tale "on terror" 2005. Kunne være super, da jeg ikke kan komme i gang.. Håber nogle er søde og hjælpe <3 -
Hjælp til stil (ideer til emne og handling)
ForumindlægHej allesammen som i kan læse i overskrift skal jeg lave en Engelsk stil og det skal være en gyser, men så kommer det store problem jeg har virkelig ingen idé om hvad den skal handle om.. Så tænkte om i havde nogen gode ideer? -
Spanskundervisning
ForumindlægJeg tilbyder privat spanskundervisning til enkeltpersoner og grupper i Storkøbenhavn. Pris er 90 kr per time. Jeg er en spansk kvinde, der har erfaring med undervisning i spansk sprog Undervisningen foregår på engelsk eller spansk. Interesserede kan sende mig en mail: [email protected] -
Problemstilling
ForumindlægHej, jeg skal til at skrive en AT-synopsis som jeg så skal op i til sommer i 2.g. Jeg har valgt at skrive i fagene engelsk og samfundsfag. og så ville jeg egentlig høre om der var nogen der havde nogen ideer til et godt emne og evt. en ide til en problemstilling? på forhånd tak, Kristoffer:) -
The Smallest Dragonboy
ForumindlægJeg har The Smallest Dragonboy af Anne McCaffrey på mit eksamenspensum til højniveau engelsk, sproglig. Da det er en børnehistorie, er det lidt svært at sige noget rigtig dybt om det. Er der nogle der har nogle ideer? -
engels mundtlig 2.g
ForumindlægJeg skal op i engelsk mundligt her i næste uge. Jeg ville høre om der er nogen der har nogle fif:) og om hvad der er bedst at komme ind på.Dessuden om der er nogen der ved om hvis man trækker en roman om man skal fortælle om hele romanen eller om man skal kun skal fortælle om de kapitler der er o... -
The Idea of Summerhill
ForumindlægHej,er der nogle der har nogle notater til teksten af A.S. Neill; The Idea of Summerhill??Skal op til eksamen i engelsk og kan ikke rigtigt gennemskue denne! Altså hvad jeg skal få ud af teksten osv.På forhånd tak!JolleCas/ -
Resumé + analyse ad Flight - Alice Hoffman
ForumindlægHej alle. Jeg står her og skal lave en analyse af Flight, skrevet af Alice Hoffman. Er der nogle som har en lille analyse resumé, som de vil dele med mig på engelsk? Som jeg kunne bruge som inspiration :) Er lige kommet ind i en ny klasse på gym, så er ikke så vild med at spørge de andre... T... -
Oversættelse Eng>dansk af et stort stykke fagtekst
ForumindlægHej!jeg ligger inde med en små 5 siders engelsk fagtekst. en såkaldt "Terms of Service" som jeg skal ha oversat. Er der nogen der kender nogle steder de tilbyder hjælp til sådan noget? Det er meget højt niveau -
Emne til politisk tale
ForumindlægHej, Jeg skal lave en skriftlig aflevering i engelsk, som går ud på at skrive en politisk tale om et valgfrit emne. Den skal være på 300-500 ord. Jeg ville super gerne have lidt inspiration, og høre om har nogle idéer til et evt emne :) -
Eng A opgradering
ForumindlægØnsker at opgradere engelsk til A niveau, hvor kan jeg tage "forløbet" ? (HF) flere steder? og hvor lang tid strækker det sig over ? tænker om jeg kan tage det på et halv år eller under? har det på B nu, og afslutter til sommer. -
mapel 2015 nogen dansk vejledning??
Forumindlæghejsa... jeg er ordblind og har virkeligt svært ved det engelske... findes der en dansk vejledning til at komme igang med mapel 2015??? håber virkeligt nogen kan hjælp!!! skulle jo gerne også bruge det på A niveau... mange hilsner Bettina -
Jeres mening
ForumindlægHvad er jeres yndlings danske ordsprog :) ? og hva synes i om den? -hvad gør den god ..Som som kender nogle ordsprog som man også bruger på engelsk men hvilket har en anden vending - forståelse/mening end den danskeJeg vil gerne have i kan hjælpe mig :) ..På forhånd mange tak .. ;) -
Dio
ForumindlægHej alle.. jeg ønsker forslag til en problemformulering til min DIO - jeg skal skrive i fagene Samtidshistorie og Engelsk og vi har haft om kina i et langt forløb, så hvis det kunne flettes ind på en måde ville det være fedt, men det er absolut ikke nødvendigt! :) på forhånd tak for hjælpen! -
A simple exchange of niceties
ForumindlægHej, Jeg har en engelsk stil for om en novellen "A simple exchange of niceties". Den er fra et gammelt eksamen sæt - er der nogle der ligger inde med denne stil og gider sende den til min mail? I givet fald så skriv lige en personlig besked. På forhånd tak. -
Hjææææææælp !
ForumindlægSkal til FSA Engelsk eksame og hved stadig ikke hvilken emne jeg skal vælge? Altså overemnet er racisme :/ Og det er bare virkelig mit svageste punkt .,. hjæælp derude, kan i komme på foreslag så I cute (: -
Rettelse af kort tekst
ForumindlægHej alle.. Jeg har forsøgt at oversætte en kort artikel (lidt over halv side) fra dansk til engelsk, men der er en del som jeg ikke synes lyder helt rigtig.. Er der en der vil rette den ?.. Jeg vedlægger både teksten og min egen oversættelse som et word-dokument... Tak på forhånd...
