Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 16601 til 16620 af 45492
  • Menon

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen som har en analyse af Menon. Skal til eksamen om den, og mangler notater! Har søgt under opgaverne, og der er ikke rigtig nogen brugbare ting til en analyse! Håber at der er nogen der vil hjælpe!
  • Stuk og Sult

    Forumindlæg
    Nogle der ligger inde med en sammenlignende analyse af Herman Bangs "Stuk" og Knut Hamsuns "Sult"? Eller bare analyser af den ene af dem? Kh Alanis.
  • Steder i litteraturen

    Forumindlæg
    Hej SP Nogen der har et analyserende oplæg om steder i litteraturen liggende, som jeg kan se lidt på? Man skal bl.a. analysere og fortoker signalet fra Anders bodelsen Håber der lidt hjælp at hente
  • vurdering

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal i min historieopgave om renæssancen lave en analyse og vurdering af den naturvidenskabelige revolutions menneskelige og samfundsmæssige konsekvenser.. Jeg har lavet analysen, men hvad er det lige der skal indgå i vurderingen?
  • Kulturimperialisme

    Forumindlæg
    Hej,JEg mangler noget hjælp til at analysere på kulturimperialisme. Jeg har valgt mtv og nogle andre sider. Nogle ideer til hvad jeg kan snakke og analyse om/på?
  • Vurdering

    Forumindlæg
    I mit stileoplæg står: "Giv en analyse af tekst 2. I analysen skal indgå en karakteristik og vurdering af form og indhold. Kan nogen præcisere for mig, hvad en vurdering helt præcist er?
  • Dan Turell og syredigte

    Forumindlæg
    Hej alle. Ville gerne vide om der er nogle der har analyseret et Turell digt med henblik på at analysere sig frem til paraleller med stoffer som LSD, som han tog på tidspunkter i sit liv.
  • Hjæælp

    Forumindlæg
    Heej Jeg skal analysere en tale, som en elev har givet til sin rektor. Og det skal være en retorisk analyse, men jeg ved ikke, hvad jeg skal skrive ved punktet: omstændigheder/situation? Har i en idé?
  • freudianske bøger til 3.g opgave

    Forumindlæg
    Hej.. Da jeg skal finde en bog at analysere til min 3.g opgave, ville jeg lige høre om der var nogen der kunne komme med et par forslag? - vil gerne lave en freudiansk analyse, så de skal selvfølgelig helst være freudianske..
  • DHO det moderne gennembrud

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal analysere en tekst som hedder ''Et Dukkehjem'' af August Strindberg. Jeg skal analysere den, og jeg kan ikke rigtig komme igang med den, er der en der kan hjælpe mig ??
  • Highway star og rabalderstræde

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal op til musik eksamen på mandag, og skal have analyseret highwaystar og rabalderstræde! Er der nogen som ligger inde med analyser til disse to numre eller som kan fortælle mig hvordan jeg gør??
  • lyrikanalyse

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at analysere digtet "barndommens gade" og ville høre om der er nogen som har analyseret den? For jeg har lidt problemer med at beskrive miljøet i digtet, så ville høre om der er en der kunne hjælpe? :)
  • Musik, Dynamisk virkemidler

    Forumindlæg
    Jeg analyserer sangen: Paraellel Universe & Scar Tissue fra Red Hot Chili Peppers, og skal analyserer: dynaniske virkemidler? Nogle der ved hva der præcis menes? Simon
  • Kunsten at græde i kor

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville bare høre om der er nogen der har lavet en analyse og fortolkning af denne bog? Jeg er gået i stå med min analyse, så jeg mangler noget inspiration. Håber i kan hjælpe :)
  • hjælp

    Forumindlæg
    jeg skal analyser nogle tekster og jeg kan ikke finde ud af det, er der ikke nogen som vil hjælp med at analyser dem jeg skal kigge på genre kompostion sprog tema og budskabet argumentation det er meget vigtigt
  • Kortfilmen "Kuppet"

    Forumindlæg
    Hej All :-) Jeg skal snart op til eksamen i dansk, og jeg skal analysere en kortfilm der hedder Kuppet. Er der nogen af jer som har analyseret og arbejdet med den? Så må i meget gerne lige skrive :-)
  • Dansk Synopse HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal lave en analyse af Naja Marie Aidts novelle "En kærlighedshistorie" - i analysen skal der især lægges vægt på skildring af personer. Er der nogen, der har nogle guldkorn i den forbindelse? please hjælp!!
  • I østen stiger op.I østen stiger solen.

    Forumindlæg
    Er der én/nogle, der har analyseret "I østen stiger solen op", og som stadig har sin analyse af den? Så må du/I meget gerne vedhæfte jeres opgave her, da jeg skal bruge noget inspiration. På forhånd tak :-)
  • Bèla Bartók

    Forumindlæg
    SSO i musik om Béla Bartók og hans arbejde med folkemusikken. Indeholder analyse af 4. sats i Concerto for Orchestra samt 3 analyser af hans klaverstykker.
  • Hjælp sso

    Forumindlæg
    Hej er i gang med sso og jeg skal lave analyse af en bog og er bare så lost. nogle der har nogle gode hints til hva der er skide godt at ha med i en analyse af en bog :S