Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 16621 til 16640 af 34519
-
STX B December 2008
ForumindlægHey derude. Ville bare lige høre om der er nogen der har facitlisten fra matematik eksamen stx b fra december 2008, da jeg snart skal til eksamen, og det ville være rart at kunne sammenligne. Håber der er nogen der kan hjælpe. Knus M. -
privatlære søges
ForumindlægHej Vi er to piger som skal til eksamen d.27/05-10 eller den 28/05-10 og vi søger en som kan hjælpe os med at forberede til vores eksamen. vi har kemi på 0-B. Vi håber at der er nogen som er intresserede!! -
Fysik
ForumindlægHej folkens Jeg vil spørge om der er nogen, der har en facit til Fysik A skriftlig eksamen fra 16. august 2012, jeg er i gang med at regne alle de gamle eksamens sæt, men kan ikke finde facit til august 2012? På forhånd tak -
Sci-fi novelle til analyse
ForumindlægHej (: Jeg er midt i at forberede dansk mundtlig eksamen. Mit fordybelsesområde er: En sci-fi novelle. Jeg skal nu finde en sci-fi novelle, som jeg kan arbejde med og fortælle om til eksamen.. Nogle der kender en god en, som er lige til og god at anlysere osv..? -
første del
ForumindlægHvordan foregår 1.del af skr. engelsk eksamen på b-niveau? Er det et resume, eller rettelse af nogle sætninger? Der står noget forskelligt når man søger.. Ligger der nogle opgaver af den slags herinde, som man kan kigge på? Altså af 1.del af eksamen - uden hjælpemidler.. -
Hjælpelærer søges!!!
ForumindlægHej derude, jeg mangler en hjælpelærer til en Matematik A mundtlig eksamen her i juni måned. Er der nogen der har lyst til at give en hjælpene hånd til noget eksamens forberedelse? Det håber jeg virkelig... for jeg er ret screwed! :( -
Tysk privatundervisning!!!!
ForumindlægHej :) Jeg er 2.g'er og skal til eksamen på fredag. Jeg vil gerne spørge om der er nogen her der kan give privatundervisning til min tysk eksame da jeg har 24 timers forberedelse. eller evt kender nogen der gør. Jeg bor selv i Tåstrup. det haster :/ På forhånd tak -
Tyskfremlæggelse/Synopsis
ForumindlægHej. I morgen skal jeg fremlægge den disposition for min lærer som jeg har lavet til eksamen. Vi skal ikke op i Tysk men vi gør det alligevel ;) Jeg skal fortælle om håndbold Jeg skal bare lige vide, til en rigtig eksamen, må man have et papir med til at vise hvor de forskellige positione... -
Hvilket gennemsnit tæller for at fortsætte til næste år i STX?
ForumindlægFik nogle dårliga karakterer, specielt i eksamerne pga. Dyslexia og konsentrations problemer. Dumpede eksamerne (13-tal-skala). og 8,3 i genemsnitlig års karakter. Men hvilket gennemsnit tæller når det er for at fortsætte? -
mundlig engelsk eksameprodukt
Forumindlægskal lave et udkast til min eksame i mundeligt engelsk vi har godt nok forskellige emner at vælge imellem men er alligevel helt blank. min første gang jeg skal op til eksame hvordan kom i igang -
Afgangseksamens resultater FSA13 ?
ForumindlægHej, læsere Jeg tænkte på om i ved noget om hvornår man for sine resultat fra de eksamer man har været oppe til? Jeg vil gerne vide hvilken dato man får sine resulater fra eksamen. Hvis i har spørgsmål så stil dem, så vi kan diskutere det sammen ;)! -
Eksamenssæt 31-05-13 MatC
Forumindlæghttp://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130531%202hf131%20MAT_C%2031052013%20297A.ashx Til dem der vel gennemopleve eksamen og finde ud af om de har gjort ... -
Hjælp til biotek
ForumindlægHej, Jeg går i 3.G og eksamen banker på døren, så derfor vil jeg gerne høre om der muligvis er nogle, som har lyst til at hjælpe mig med forberedelse til min biotek eksamen eller kender nogle, der kan hjælpe mig? -
hjææælp hf dansk ekamen opgave 2... nogen der har sådan en til lidt hjælp
Forumindlægjeg skal lave opgave 2 fra eksamens hæfte 1 ellers vil min lære ikke sende mig til eksamen og jeg er helt lost aner ikke hvad jeg skal gøre.. mangler desperat hjælp.. hilsen mia -
Består jeg hvis?
ForumindlægJeg har fået 4 i både skriftlig og mundtlig karakter i kemi på B niveau, og jeg skal snart til eksamen. Består jeg hvis jeg får 00 til eksamen i mundtlig kemi? -
Fysik/kemi
Forumindlægjeg skal op til fysik/kemi eksamen imorgen, emnerne jeg kan komme op i er: Syre og Baser, Alkaner, Magnetisme og radioaktivitet! Er der noget jeg absolut ikke må glemme og skal sige til eksamen? -
Gudrun Pausewang - Weg mit der Grenze
ForumindlægHej folkens! Sidder og skal til eksamen og har trukket teksten ''Weg mit der Grenze'' Ved godt at den handler om DDR og BDR, men er der nogle der har nogle andre vigtige ting jeg skal have med til eksamen? På forhånd mange tak! -
Gun violence - virginia tech university
Forumindlæger der nogle som skulle lægge inde med overstående oplæg, det som de vil sige til eksamen i mundtlig engelsk, skal nemlig op i dette emne, omkring virginia massakren, så tænkte på om der var nogle der havden en disposition, eller oplæg til hvad de sagde til eksamen, som jeg evt kan få? På forh... -
Eksamner på HTX, STX, HHX - En forskel?
ForumindlægHejsa. Undrede mig over om der er forskel på de tre uddannelsesformers eksamen? Syntes nemlig ikke der er de såkaldte eksamens træningspakker på studienet.dk fra HTX, så det kunne godt ske at der var et eller andet specielt ved HTX? /Undskyld for fejl i overskriften ;S -
Kortfilm
ForumindlægHej :) Jeg har trukket "kortfilm" til min 9'ende klasses eksamen, og jeg har ikke så meget forstand på det med kortfilm. Så jeg tænkte på om der var nogle som vidste noget omkring kortfilm til eksamen? Fordi jeg kunne godt bruge noget hjælp!?
