Søgning på: psykologi c eksamen noter. Resultater: 16621 til 16640 af 101533
-
Latin hjælp søges!
ForumindlægVar du en af dem der var rigtig rigtig hård til Latin? Var du kanon til at skrive noter? Så er det lige dig jeg har brug for. ..Er du nørd på den fede måde så skriv til mig på adressen: [email protected] snart op til eksamen, og har ikke helt orden på analysen og hvordan man finder ud af hvilken... -
Latin!!
ForumindlægSka op til Latin eksamen på Onsdag.. Hjælp.. Ville høre om der var nogle der havde nogle noter til Et eller flere a disse emner:CatulMartials EpigrammerUrte BogenPhaedrus fablerAnonym GravskriftHenrik HarpestregDet ville være VERDENS største hjælp..Please somebody,, Help Meee.. :D -
Disposition
ForumindlægEr der nogen som vil rette min tysk dispositon til tysk mundtligt eksamen, og evt. komme med forslag ? Den skal være færdig i morgen - ved godt det er ret tideligt. Skriv til mig, så sender jeg den. p.s. Tag jer ikke af de noter og oversættelser, som kommer ind i mellem :) -
Hjææælp, oldeksamen imorgen!!
ForumindlægJeg skal til old-eksamen imorgen, og mangler virkelig nogle gode perspektiverende noter til Odysseens 5. sang + polykrates ring(Herodot). og nok også noget til Agatons tale(Platon: Symposion) Pleeeeaase hjælp mig, er evig taknemmelig!! -
Vejr og klima!
Forumindlæghej allesammen,skal op i geografi eksamen - så ville jeg lige høre om nogle der måske allerede har været oppe har nogle eventuelle guldkorn til emnet; Vejr og klima!Efterspørger ikke noter, bare små guldkorn!Som måske kan gøre forskellen!!På forhånd tak!Jolle -
Statistik - Varians og spredning
ForumindlægJeg er ved at forberede mig til eksamen i matematik på B niveau, men kan ikke lige gennemskue dette. Jeg har skrevet i mine noter at spredningen er; (observation-middelværdi)^2 Men hvordan udregner jeg så varians? -
Induktion - veksel - og jævnspænding? HJÆLP!
ForumindlægHej:) - Jeg ved at man bruger vekselspænding til induktion. altså ac. Men hvorfor har jeg så et sted noteret mig, at man skal stille den på dc?xb - Hvor bruger man jævnspænding? - Hvad er forskellen på de to? Veksel - og jævnspænding? Meget vigtig. skal til eksamen imorgen. Og er så meget på r... -
Påvisning af nitrogen .. HJÆLP! (:
ForumindlægHej.. Jeg skal som så mange andre 9.klasses elever til F/K eksamen i denne måned. Af den grund er jeg igang med at ligge det sidste stykke arbejde på mine 57 siders computerskrevne noter! (: Er der nogen, der ved, hvordan man påviser nitrogen i et forsøg? På forhånd mange tak d; -
Budding
ForumindlægHej allesammenJeg ville lige høre om der var nogen der havde en journal over fremstilling af en budding (hydrokolloider). Er ved at læse op til eksamen og har ikke været i stand til at finde mine noter dertil. Det kunne være vidunderligt hvis nogen kunne oploade den...^^ -
analysemodel
ForumindlægJeg skal til eksamen i old her snart og da jeg kiggede mine noter igennem opdagede jeg, at jeg slet ikke havde en analysemodel til gennemgang af tekst. Så hvis der er en der kender et link til en god analysemodel ville det være en kæmpe hjælp! På forhånd tak.. -
Lili Marleen
ForumindlægHej. Jeg skal til tysk eksamen på mandag. Og jeg har virkelig ingen gode notater til bogen og filmen Lili Marleen. Det gælder sz. 41+48-71. Hvis nogen tilfældigvis har nogle gode noter, vil i så ikke kontakte mig. -
Casar Del Rio
ForumindlægHejEr der nogle har nogle noter ang. historien Casar Del Rio der handler om Marisa??Jeg skal op i eksamen i den historie om 2 dage og har ikke fået læst den færdig..Er der nogle der en hjælpe en desperat studerende?? -
Panduro: Bella
ForumindlægHej!Har virkelig brug for en hjælpende hånd. Er der nogen som ligger inde med nogle noter til Leif Panduro's BELLA? Skal op til eksamen i morgen eftermiddag, og har opdaget at jeg var syg dengang vi gennemgik et uddrag af romanen.Nogen der kan hjælpe?TAk! -
Hvordan bygger man et amperemeter og voltmeter
ForumindlægHej. Skal til eksamen i fysik/kemi i morgen, og jeg så i mine noter, at jeg havde tegnet en tegning over hvordan man bygger et voltmeter og amperemeter. Men forstod ikke lige tegningerne, så er der nogen der evt. har en tegning eller bare kan forklare mig det? På forhånd tak for hjælpen. Mvh Suppen. -
IKEAs Caseeksamen [HG1år]
ForumindlægHEy derude, jeg står i det problem at jeg har mistet alle mine ting til eksamen imorgen så ville bare høre om der nogle der har lavet opgaven? :) eller har noter eller noget til det, så jeg kan nå og få det lavet til imorgen ;). Best regards me -
Hvad betyder Neograffiti og Postgraffiti?
ForumindlægHej jeg spekulere bare på hvad definitionen på de to begreber er? jeg har hørt det uttalige gange, men har ikke forstået betydningen. Skal bruge det til eksamen i street art, så det ville være rart at kende alle de udtryk i gade kunstens verden. En der har eventuelle opgaver/noter om street... -
Engelsk mundtlig fremlæggelse
ForumindlægHej, folkens, håber nogen som kan hjælpe- Jeg har en disposiiton med min noter til eksamen, som jeg snart skal op i? Håber nogen kan hjælpe? Skriver til personen via. privat besked. Tak -
HJÆLP SØGES !! :-)
ForumindlægHej alle sammen, har brug for lidt hjælp her under tysk eksamen ! Er der nogen der har læst, eller har nogle gode noter til Dramastykket af Arthur Schnitzler (Die Schauspielerin und der Graf) Har brug for jeres hjælp og viden ! Håber at i vil hjælpe mig :-) På forhånd tak ! kh Julie -
Oplysningsfilosofi og reformer
ForumindlægHej. Jeg har lige trukket oplysningsfilosofi og reformer her fro en times tid siden og jeg tænkte om der måske var nogen der havde nogle brand gode noter eller en opgave der kunne give lidt inspiration til min sidste eksamen (huefag) :) Hilsen mig -
Hjælp til Kildeanalyae af Robert Molesworth tekst om DK i 1692
ForumindlægJeg ska snart til eksamen og er ret stresset,så vil høre om der er nogle der har en god analyse af Robert Molesworths tekst om Danmark og danskerne - En engelsk gestandt besøger Danmark i 1692? Håber der er nogle med gode noter ;)
