Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 16641 til 16660 af 41309
  • Emnevalg

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der har nogle gode emner til AT. Fagene er: - Fysik, matematik, biologi/bioteknologi, kemi og idræt. Emnet skal have mindst to af fagene med i.
  • Hjertet og kredsløbet

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal skrive biologi rapport om hjertet og kredsløbet, man kan ikke helt bestemme mig for en problemstilling. Hvis der er nogen der har ide ville du virkelig hjælpe mig?
  • Hjertet /lungerne ?

    Forumindlæg
    Hej :) Min biologi rapport skal afleveres på tirsdag - vil lige høre om der er nogle af jer, der vil kigge den igennem ? :) På forhånd tak :) den er ikke lang.
  • Bioteknologi, DM opgave

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en biologi opgave, hvor jeg skal beregne et sysfelts diameter af en mikroskop, og jeg skal sammentidigt kunne afgøre/beregne kvadratmeter af nogle spaltåbninger.
  • VAND

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) - er der en der har skrevet en rapport/opgave om vand i biologi, kemi eller geografi, som jeg gerne må kigge på? Mvh. Marie.
  • vand

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) - er der en der har skrevet en rapport/opgave om vand i biologi, kemi eller geografi, som jeg gerne må kigge på? Mvh. Marie.
  • VAND

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) - er der en der har skrevet en rapport/opgave om vand i biologi, kemi eller geografi, som jeg gerne må kigge på? Mvh. Marie.
  • Hjælp?

    Forumindlæg
    Nogen som vil hjælpe med biologi-rapport. Personen skal havde en meget god baggrundsviden evt. B eller A-niveau på gymnasiet.
  • Tetrodotoxins virkning

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med et biologi spørgsmål. Forklar med udgangsounkt i figur 1 tetrodotoxins virkning på det normale aktionspotentiale? Figuren er vedhæftet :)
  • hvor i cellen sker gæringprocessen?

    Forumindlæg
    hej.. hvor i cellen sker gæringsprocessen? skal bruge det til biologi sener i dag, og kan ikke helt finde ud af det :S håber i kan hjælpe :)
  • økologi

    Forumindlæg
    hej jeg vil have hjælp til biologi jeg forstoed ikke hvad økologi endelig er vil i give mig en lille resume hvad det er jeg håber i vil
  • KOSTANALYSE

    Forumindlæg
    HEJSA JEG ER I GANG MED BIOLOGI RAPPORT.... HVIS NU MAN HAR EN ENERGIFORBRUG AF FOR MEGET PROTEIN OG FEDT OG FOR LIDT KULHYDRAT -HVAD KAN DET BETYDE????
  • Hjælp til valg af studieretningsprojekt

    Forumindlæg
    Hej Alle Ved ikke lige om det er det rigtige sted for dette indlæg, men prøver ad. Jeg skal skrive studieretningsprojekt og ville høre om der er nogen som har nogle ideer til emner? Min studieretning er Biologi A, matematik A og kemi B. Jeg har besluttet mig for at det skal være en af følgende ko...
  • fylogenetisk og dikaryotisk

    Forumindlæg
    Hej er ved at læse om til biologi og ved ikke rigtig hvad fylogenetisk og dikaryotisk fase betyder. Er der nogle der lige vil skrive et par få linjer om dette. på forhånd tak
  • A-niveau i USA

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogle der ved hvad man skal have på a-niveau, hvis man vil gå på Harvard university, og studere molekylær biologi, tandlæge eller apoteker? <3 Harvardgirl
  • Hjælp til gennemlæsning

    Forumindlæg
    Hej alle.. Jeg vil blive rigtig glad hvis der eventuelt var en, som vil læse min biologi rapport igennem om gentest. Mvh Maya
  • Hvilken gruppe enzymer tilhøre lipolase???????

    Forumindlæg
    Jeg har en biologi aflevering jeg har lidt problemer med, men er i tvivl om hvilken enzym gruppe lipolase tilhøre.? nogen som kan hjælpe mig????? Knus
  • Fotosyntese

    Forumindlæg
    skal lave en biologi rapport over fotosyntese, ånding og kulstofkredsløb. Jeg har to spørgsmål: 1. hvad får dyr og planter ud af respiration? 2. hvad er et enfaktorforsøg?
  • Hjælp! :(

    Forumindlæg
    NOgle der kan fortælle mig detaljeret over fotosyntesens opbygning? Samt det der udskilles!? Er ikke særlig skrap til det med biologi! Mange tak!
  • Synopsis

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en synopsis, som jeg skal aflever den 2-3-07. Er der nogen, der har et eks på, hvordan en synosis i biologi ser ud? Emnet er et fedt, da jeg blot ville se hvordan den er lavt :)