Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 16641 til 16660 af 33479
-
Abort
ForumindlægHej, jeg er i gang med et AT-projekt om abort, hvor jeg har historie og psykologi. Historien delen er om abortens historie i Danmark, helt tilbage til 1800 tallet hvor det var ulovligt og frem til i dag hvor vi har fri abort. Men jeg kan ikke rigtig finde en historisk kilde, er der nogen der har ... -
SSO
ForumindlægHej. Jeg skal skrive SSO om Herbjørg Wassmo: Huset med den blinde glasveranda. Er der nogle som har læst den og som kan komme med lidt forslag om hvordan jeg skal skrive den, jeg vil gerne have lidt psykologi med ind i det så jeg kan fortælle om den måde hun udvikler sig på og hvordan hendes forh... -
Hjælp til metoder i Religion (AT)
ForumindlægJeg er virkelig presset og har brug for hjælp! Jeg har skriver om spiseregler indefor islam, og anvender religion og psykologi som fag. Jeg har brugt korancitater og læst om spiseregler i islam, og brugt en artikel, hvor en muslimsk familie spiser svinekød. Men jeg aner virkelig ikke, hvilke me... -
Hjælpemidler til eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal op i Psykologi C mundtligt imorgen tidlig, og jeg syntes at jeg hørte noget om at man godt måtte have sin computer med ind til forberedelsen? (alle mine noter er stortset på min computer), men at man selvfølgelig bare ikke må gå på nettet. Bliver bare helt i tvivl nu... Skal jeg s... -
fightergruppe..
ForumindlægHej, jeg er i gang med en psykologi B aflevering og pt er vores emne noget med gruppekulturer. Er der nogen, der kan komme med en helt klar definition på begrebet fightergruppe? Jeg har et nogenlunde billede af hvad de er for nogle, men jeg er ikke 100 % sikker.. Håber der er nogen, der kan hjælp... -
Studie i London/personal statement
ForumindlægJeg er i gang med at søge ind på bacheloruddannelsen i psykologi i London. Jeg har derfor skrevet en såkaldt "personal statement". Jeg vil derfor høre, om der er nogen der har erfaring med sådan en og eventuelt kunne have lyst til at læse min igennem. Jeg ville sætte stor pris på de... -
Hjælp til gennemlæsning af opgave(Haster
ForumindlægHej Jeg ved ikke om dette er det rigtige sted at henvende mig, men kunne ikke finder andre steder Jeg læser Psykologi ved Københavns universitet på 3. semester og søger hjælp til gennemlæsning af opgave. Opgaven er for lang og jeg har brug for hjæp til at korte den ned specielt´konklusionen. Nogl... -
Konstruktiv kritik af opgave!
ForumindlægHej Det forholder sig sådan, at jeg skal til psykologi eksamen næste uge. Til den eksamen skal jeg forsvare en opgave jeg har skrevet og komme med flere uddybende aspekter til temaet mobning. Derfor ville det være dejligt, hvis der var en venlig sjæl der havde lidt tid til at læse fem sider og k... -
AT 2010
ForumindlægHej derude, I AT-forløbet 2010 har vi overemnet Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914. Jeg vil skrive i fagene samfundsfag/psykologi, og vil beskæftige mig med Freud. Jeg mangler bare noget at kombinere dette med, altså et emne/ en SAG. Vil derfor hører om nogle har e... -
Er gået helt i sort(eksamens synopsis)
ForumindlægHejsa... Har været oppe og trække eksamens tekst i psykologi idag. Har trukket udviklingspsykologi: En ny børnekarakter( kan findes på http://politiken.dk/debat/kroniker/article18601.ece ) Det burde jo sådan set være rigmelig nemt at gå til men er bare gået fuldstændig i sort over det. Virkel... -
'Parforhold'
ForumindlægHej. Jeg sidder i øjeblikket med psykologi eksamen på b niveau - har 24 timers forberedelse. På papiret jeg trak stod der: en undersøgelse og diskussion af væsentlige dele af bilagsmaterialet i lyset af psykologiske teorier om parforhold'. Så hvis der er nogen der har nogle guldkorn - så kom ... -
Psykologiske teorier til islamisk radikalisering?
ForumindlægNogen som kan foreslå nogle gode teorier inden for psykologi som man kan benytte til at beskrive radikaliseringsprocessen; Hvordan og hvorfor unge bliver radikaliseret? Det ville være godt hvis nogen kendte nogle teorier som indikerer at unge i en sårbar situation har større tendens til radikali... -
Identitetsdannelse i traditionelle, moderne og senmoderne samfund
ForumindlægHej, Jeg er ved at skrive eksamensprojekt i historie og psykologi. Emnet er Identitetsdannelse i traditionelle, moderne og senmoderne samfund Jeg har ikke rigtig kunne finde nogle bøger som fletter emnerne sammen, kun den historiske del for sig og det sociologiske aspekt for sig.. Håber nogle kan... -
HJÆLP til AT om coca cola /:
ForumindlægHej allesammen (: Jeg skal snart op og forsvare min synopsis til AT eksamen i 3.g, hvor jeg skriver i historie og psykologi. Min psykologivejleder har bedt mig om at finde noget om Maslows behovspyramide i forhold til afhængighed af coca cola, og det er her jeg er gået død. Nogen der kender no... -
AT
ForumindlægHej Jeg har lavet en undersøgelse, hvor jeg har intelligenstestet familier. Ideen var at testen, betydningen af henholdsvis arv og miljø, i forbindelse med intelligens. Jeg har brugt fagene psykologi og biologi. Mit spørgsmål er, hvilken metode jeg har brugt i biologi, det synes jeg er ret svæ... -
Barndommen som personlighedens fundament
ForumindlægHey folkens. Jeg har trukket dette emne, som mit 24 timers emne i Psykologi B eksamen. Jeg har fået udleveret 6 forskellige bilag, som varier fra avisartikler til cases. Jeg er dog i tvivl om hvordan man bør udarbejde en synopsis i dette emne, så jeg ville være utrolig taknemmelig for alt den h... -
Psykologiske retninger
ForumindlægHASTER! Jeg har hårdt brug for hjælp til at lave en god problemformulering og dertil gode problemstillinger til emnet: Psykologiske retninger - forskellige syn på mennesket og børns udvikling. Jeg skal til eksamen i psykologi C imorgen, så jeg håber der er nogen der har lyst til at hjælpe mig :) ... -
GSK - Skal både mundt. og skrift. bestås?
ForumindlægHar netop fået et spørgsmål af en kommende studerende, jeg ikke kan svare på: Skal en GSK-studerende bestå både mundtlig og skriftlig matematik B eller er det nok at bestå samlet, for at få adgang til psykologi på KU? Jeg har tidligere haft spørgsmålet angående SDU, hvor det afhænger af de fo... -
valg af fag
ForumindlægHej :) Har lige et spørgsmål ang. nogle fag. Jeg går på HF, hvor jeg først har fået psykologi og senere skal have biologi. Men jeg synes at der bliver inddraget meget biologi i faget, og har ikke haft biologi i lang tid. Jeg har nærmest glemt alt om faget. Vil det være en god ide at tage biolo... -
AT - Klima
ForumindlægHej .. Jeg har om AT Har utrolig meget svært med AT forstår det aldrig!.. Har om "Klima" vil gerne have om nogen kunne hjælpe mig med min problemformulering og underspørgsmål? .. Jeg har 2 fag Samfundsfag og psykologi .. Jeg har lavet min problemformulering som hedder: • Hvilk...
