Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 16661 til 16680 af 41309
-
NF: Ændring af vandets kredsløb - Konsekvenser?
ForumindlægNF: Kemi, biologi og geografi Hvilke konsekvenser vil det have, hvis vandets kredsløb blev ændret - og hvordan ville dette kunne ske? -
Kontrolforsøg
ForumindlægJeg har altid undret mig over hvorfor, når man laver forsøg i biologi, at der altid er et kontrolforsøg. Er det for at se om det stof, man skal bruge, har en effekt på tingene? -
Virus' livscyklus
ForumindlægHej derude.. Jeg har trukket et spørgsmål i biologi, hvor jeg skal fortælle om virus karakteristika - herunder virus livscyklus. Er der en derude der kan hjælp mig lidt med det? Det ville bare være rigtig dejligt! -
Kostanalyse - teori? SKAL fylde mindst 1 side.
ForumindlægHej SP. Jeg har utroligt meget brug for hjælp med at komme i gang med denne teori om kostanalyse.. Er der nogle der er gode til biologi, og kan hjælpe mig i gang? -
Mitokondrier
ForumindlægHej, jeg er ikke den skarpeste til biologi, og tænkte på om i kunne svare på mit spørgsmål. - Hvorfor har muskelceller særligt mange mitokondrier? -
udveksling af stoffer i kapillærerne
Forumindlægjeg har virkelig brug for hjælp....jeg vil godt have en forklaring på figur 26 i bogen biologi på tværs.... det handler om udveksling af stoffer i kapillærerne på forhånd tak -
geogrfi notat
Forumindlæghej hvor kan man finde notater til geografi for jeg fandt nogen biologi notater her på studieportalen i opgaver men kunne ikke finde nogen i geografi eller hvis nogen har -
Stofopbygning
ForumindlægNogle der kan forklarer mig, hvad stofopbygning er? Jeg skal skrive det i en biologi rapport, som skal afleveres i morgen tidlig. Den skal være på 8. klasses niveau gerne :) Mange tak for hjælpen! -
haster
Forumindlægjeg skal op til biologi c her snart.. jeg ville gerne spørge om der er nogen der kan forklare mig hvad DNA er? og bakterie og virus.. mange tak på forhånd -
synopsis
ForumindlægHej jeg skal op i At 2.4 på mandag . Fagene er biologi og psykologi og emnet er PTSD .Er der nogle der kan give mig nogle god råd? Tak på forhånd -
HJÆLP
Forumindlæghvilke fordele er der ved meget lys i skovbunden hvilke fordele er der ved meget varme i skovbunden og så hvad betyder dominere (genetisk) alstå fagbefrebet i biologi -
Diskution? Hvordan?
ForumindlægSkal lave en diskution i min biologi rapport om fotosyntese og respiration, men aner ikke hvordan fanden jeg skal gøre det? Nogle råd? -
måling af CO2-optagelse?
ForumindlægJeg har en biologi aflevering, omhandlende CO2-optagelse i en fjord. Er der nogen der har forslag til hvordan man kan måle denne? mange tak på forhånd -
Hjælp
ForumindlægNogen der kan komme med ideer om hvilke emner der spændende at skrive om hvis man vælger at skrive om biologi B og kemi A? -
Osmose
ForumindlægHejsa, jeg er midt i min første biologi rapport, og kan ikke lige komme på hvad det er osmose er inden for planter, håber der er en der kan hjælpe ;) -
Osmose
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med noget biologi? Jeg har lavet en graf ud fra et kartoffel forsøg men jeg ved ikke om grafen er rigtig ? -
Osmose
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med noget biologi? Jeg har lavet en graf ud fra et kartoffel forsøg men jeg ved ikke om grafen er rigtig ? -
Eksamenssæt
ForumindlægHej derude :) Er der nogen af jer, som har lavet et biologi eksamenssæt der omhandler fiskearter (karper) og noget med nogle smågrises foderforbrug? -
haster
Forumindlæghej jeg er ved at lave en biologi rapport. jeg skal skrive noget om hvorfor der er varuationer i hvilepulsen.håber der er nogen der kan hjælpe mig her ude -
Enhed eller ej
ForumindlægEr det korrekt, at man kun skal skrive enheder bag sine tal i fysik, kemi, biologi og så videre, men ikke i matematik?
