Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 16661 til 16680 af 41309
  • NF: Ændring af vandets kredsløb - Konsekvenser?

    Forumindlæg
    NF: Kemi, biologi og geografi Hvilke konsekvenser vil det have, hvis vandets kredsløb blev ændret - og hvordan ville dette kunne ske?
  • Kontrolforsøg

    Forumindlæg
    Jeg har altid undret mig over hvorfor, når man laver forsøg i biologi, at der altid er et kontrolforsøg. Er det for at se om det stof, man skal bruge, har en effekt på tingene?
  • Virus' livscyklus

    Forumindlæg
    Hej derude.. Jeg har trukket et spørgsmål i biologi, hvor jeg skal fortælle om virus karakteristika - herunder virus livscyklus. Er der en derude der kan hjælp mig lidt med det? Det ville bare være rigtig dejligt!
  • Kostanalyse - teori? SKAL fylde mindst 1 side.

    Forumindlæg
    Hej SP. Jeg har utroligt meget brug for hjælp med at komme i gang med denne teori om kostanalyse.. Er der nogle der er gode til biologi, og kan hjælpe mig i gang?
  • Mitokondrier

    Forumindlæg
    Hej, jeg er ikke den skarpeste til biologi, og tænkte på om i kunne svare på mit spørgsmål. - Hvorfor har muskelceller særligt mange mitokondrier?
  • udveksling af stoffer i kapillærerne

    Forumindlæg
    jeg har virkelig brug for hjælp....jeg vil godt have en forklaring på figur 26 i bogen biologi på tværs.... det handler om udveksling af stoffer i kapillærerne på forhånd tak
  • geogrfi notat

    Forumindlæg
    hej hvor kan man finde notater til geografi for jeg fandt nogen biologi notater her på studieportalen i opgaver men kunne ikke finde nogen i geografi eller hvis nogen har
  • Stofopbygning

    Forumindlæg
    Nogle der kan forklarer mig, hvad stofopbygning er? Jeg skal skrive det i en biologi rapport, som skal afleveres i morgen tidlig. Den skal være på 8. klasses niveau gerne :) Mange tak for hjælpen!
  • haster

    Forumindlæg
    jeg skal op til biologi c her snart.. jeg ville gerne spørge om der er nogen der kan forklare mig hvad DNA er? og bakterie og virus.. mange tak på forhånd
  • synopsis

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i At 2.4 på mandag . Fagene er biologi og psykologi og emnet er PTSD .Er der nogle der kan give mig nogle god råd? Tak på forhånd
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    hvilke fordele er der ved meget lys i skovbunden hvilke fordele er der ved meget varme i skovbunden og så hvad betyder dominere (genetisk) alstå fagbefrebet i biologi
  • Diskution? Hvordan?

    Forumindlæg
    Skal lave en diskution i min biologi rapport om fotosyntese og respiration, men aner ikke hvordan fanden jeg skal gøre det? Nogle råd?
  • måling af CO2-optagelse?

    Forumindlæg
    Jeg har en biologi aflevering, omhandlende CO2-optagelse i en fjord. Er der nogen der har forslag til hvordan man kan måle denne? mange tak på forhånd
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Nogen der kan komme med ideer om hvilke emner der spændende at skrive om hvis man vælger at skrive om biologi B og kemi A?
  • Osmose

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg er midt i min første biologi rapport, og kan ikke lige komme på hvad det er osmose er inden for planter, håber der er en der kan hjælpe ;)
  • Osmose

    Forumindlæg
    hej er der nogen der kan hjælpe mig med noget biologi? Jeg har lavet en graf ud fra et kartoffel forsøg men jeg ved ikke om grafen er rigtig ?
  • Osmose

    Forumindlæg
    hej er der nogen der kan hjælpe mig med noget biologi? Jeg har lavet en graf ud fra et kartoffel forsøg men jeg ved ikke om grafen er rigtig ?
  • Eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej derude :) Er der nogen af jer, som har lavet et biologi eksamenssæt der omhandler fiskearter (karper) og noget med nogle smågrises foderforbrug?
  • haster

    Forumindlæg
    hej jeg er ved at lave en biologi rapport. jeg skal skrive noget om hvorfor der er varuationer i hvilepulsen.håber der er nogen der kan hjælpe mig her ude
  • Enhed eller ej

    Forumindlæg
    Er det korrekt, at man kun skal skrive enheder bag sine tal i fysik, kemi, biologi og så videre, men ikke i matematik?