Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 16661 til 16680 af 95434
-
Engelsk disposition Hvordan?
ForumindlægHvordan skal man lave en engelsk disposition til eksamen? Altså hvad skal den indeholde osv... Mvh Mads -
ret en tekst?
ForumindlægNogen der er interesseret i at rette en kort tekst. som knap er en side lang? -
hvornår passerer skibene hinanden??
ForumindlægHejsa.. Jeg har en opgave, der er lidt tricky.. Jeg har to skibe, som da klokken var 12.00 havde disse variabler: SKIB A: |AF| = 1566,5 m. |AL| = 1200 m a = 1006,7 m Vinkel v = 40 grader SKIB B: |BF| = 1494,5 m. |BL| = 1000 m. b = 1110,6 m. Et halvt minut senere er: Skib A: Vinkel v = 42 grade... -
Problemformulering
ForumindlægKan en problemformulering se således ud ? det er til en studieretnings opg. Helle Helle Analyse og fortolkning af bogen ”Rødput garden”. Personkaraktastik, mest vægt på hovedpersonen, og følge hans udvinkling. Komme ind på hvilke virkemidler forfatteren bruger. Freuds personlighedsmodel -
Homotermt
ForumindlægHvordan afhænger homotermt dyrs metaboliske hastighed af omgivelsestemperaturen? -
RAPPORT:
ForumindlægNogen der gider og rette min rapport?.. -
MN-blodtype
ForumindlægNogen der ved noget om MN-blodtype. Jeg skal fremlægge om det i klassen, men vi har slet ikke haft om det, ja det lyder måske mærkeligt, men det er det også. Men nogen der ved noget om det eller kender websider hvor jeg kan læse om det? -
HF fag
ForumindlægHej! Må man gerne studere fagpakken til Socialrådgiver, hvis man har haft de samme fag ssom enkelt fag, men ikke er tilfreds med sine examens karakter?? Og må man søge optagelse på et andet Vuc for at få de fag?? Vh. Malou -
er lidt forvirret.
Forumindlægom Rennæsence og Barok, Landskabsmaleri,skulptur, Arkitektur= Det moderne og det postmoderne , Konceptkunst og nyrealisme. Det er det vi har været igennem. Hvis jeg foreksempel kommer i op i konceptkunst hvilke periode skal jeg så bruge? -
samfundsfagseksamen
Forumindlæghey allesammen:) jeg skal op til samfundsfag på onsdag, og har lige et par generelle ting jeg godt lige kunne tænke mig at få på plads... er der nogen der ved hvor lang tid man er inde til eksamen hvis man har haft 24 timers foreberedelse?? og hvor lang tid man skal tale og hvor lang tid diskutio... -
dansk stil
ForumindlægHej Jeg søger efter en der kan rette min skriftlige dansk opgave.. -
Rette min engelsk opgave?
ForumindlægHej alle! Jeg har lige lavet min sidste engelsk opgave på gymnasiet, og ville høre om der var nogen der kunne rette den for mig? Det er et engelsk essay på omrking 800-900 ord :-) -
Martin luther og det moderne samfund???
ForumindlægHej. Er der nogen der kan fortælle mig hvordan Martin Luther har påvirket det moderne samfund og folkeskolen idag?? Jeg kan ikke finde ud af hvor jeg skal lede?? Venligste hilsner. -
Hvilke steder er godt at studére i?
ForumindlægHej, min mor mener at det ville være godt at komme ud og studére i udlandet, og har spurgt hvor det så skulle være hvis jeg skulle vælge. Så jeg tænkte på om i havde nogle gode forslag, om gode råd til hvor jeg kan være. Det skal være et land/sted hvor de snakker engelsk og der er lav kriminalite... -
Hjæø
ForumindlægHejsa jeg skal til optagelsesprøve på hf snart, så vil jeg høre hvordan prøven foregår og om den er svær eller let? Skal op Dansk-Engelsk-Matematik. -
syre base
Forumindlæghvorfor er ændringen forskellig i pH ved tilsætning af syre til zinkhydroxid i forhold til vand. og hvorfor ses der ændring ved tilæstning af base til zinkhydroxid ift. vand -
PLZ Se den igennem
ForumindlægHej, er der nogen der gider og bedømme denne her med karakter ?:) Meine erste Freunde war Jens. Wir treffen in 0. Klasse. Später ich bekommen viele Freunde, aber Jens war meine erste. Ich seine sich sicher . Ich bin sich sicher sein, dass man kann finde eine Freunde darauf im Schule ,Arbeitspla... -
uni adgangskrav
ForumindlægHej overvejer at søge ind på økonomi og der skal man have bestået engelsk B. Hvis jeg nu dumper til eksamen men har fået 7 i års karakter har jeg så bestået faget eller hvordan ???? -
Differention og integration
ForumindlægHej Jeg skal genopfriske differention og integration. Jeg skal huske de mange regler for brøker, konstanter osv. og så også reglerne for hvordan man løser dem når det er et produkt, division osv. Og jeg har fundet lidt hist og pist på nettet, men det er ikke særligt godt opstillet, og de skulle... -
Lav en funktion
ForumindlægHar følgende opgave: Den samlede produktion af dåser, som skal give 10.000 liter cola, koster 8812,19 kr. Der skal nemlig laves 30304 dåser, da de indeholder 33 cl hver. Men har lidt problemer med næste opgave: Colaerne sælges videre for 3 kr. pr. dåse. Selve produktionen af colaerne koster 5...
