Søgning på: kemi b. Resultater: 16681 til 16700 af 96568
  • Fremlæggelse HJÆLP HASTER!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal fremlægge om kolometrisk titrering i kemi. Fremlæggelsen skulle meget gerne ligne den, som man laver til eksamen. nogen forslag til hvad sådan en kunne indeholde?
  • Spændningsrækken

    Forumindlæg
    Hej, jeg har et spørgsmål i kemi som hedder så ledes: Giv eksempler på pratisk betydning af spændningsrækken. Håber der er nogen der kan hjælpe :)
  • Nedbør i Danmark

    Forumindlæg
    I hvilken Danmarksdel er der mest nedbør i gennemsnit, hvis man tager hensyn til vejrforholdene, årstiderne osv. Det er noget, jeg skal bruge til kemi. Ikke Geografi :P
  • haster rimlig meget

    Forumindlæg
    hjælp til den her opgave. død træt efter en lang kemi aflevering.. http://peecee.dk/upload/view/277944
  • Beregning af molære koncentration

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har et kemi spørgsmål.. Hvis jeg har 0,05 g eddikesyre og skal beregne den molære koncentration af syren, hvad gør jeg så? Hvilken formel skal jeg bruge til det? Tak!
  • Hvordan regner jeg den gennemsnitlige og øjeblikkelige reaktionshastighed?

    Forumindlæg
    Hvordan regner jeg den gennemsnitlige og øjeblikkelige reaktionshastighed? Og nogen der kan forklarer hvad Delta betyder og hvordan man beregner det i forhold til kemi? Har vedhæftet 2 billeder.
  • problemstilling srp

    Forumindlæg
    Hej En der kan hjælpe mig med at formulere nogen problemstilling til emnet biologi og kemi? Mit emne er smerter og medidcin
  • redoxreaktion

    Forumindlæg
    Hej kemi-genier :). Jeg har brug for hjælp til opskrivning af et reaktionsskema for redoxreaktionen, når ascorbinsyre reducerer jern(III)ioner til jern(II)ioner.
  • HNO3

    Forumindlæg
    hvorfor får man et stof til at reagere med HNO3 H2SO4? i organisk kemi, hvad gør det ved reactionen, er det en form for katalysator?
  • Opløøselighedsprodukt >< ionprodukt

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Jeg har om opløselighedsprodukter i kemi. Jeg forstår dog ikke helt, hvad forskellen er på ionproduktet og opløselighedsproduktet? Håber I vil hjælpe // Dorthe
  • Hjæælp ;) Til bøger

    Forumindlæg
    Hej Sp. Den dag jeg op i fysik/kemi, har jeg lidt læseferie før jeg går op til eksamen, men jeg vil derfor godt læse nogle bøger om de forskellige emner, så jeg måske kan få bedre karakterer! :) Så hvilke bøger vil i anbefale, ud fra disse emner:Kemi:Alkoholsyre og baser samt salteAtom kemimadens...
  • Kemirapport - hurtig hjælp!!

    Forumindlæg
    Hey guys, i min kemi rapport, som jeg laver nu, har jeg et afsnit med behandling af resultater, kunne i hjælpe med hvad der normalt står i den?
  • forskellen på kovalente bindinger og ion bindinger????!

    Forumindlæg
    hej ^-^ sidder med en fysik kemi rapport der skal afleveres torsdag og kan ikke forstå hvad forskellen på kovalente bindinger og ion bindinger. håber i kan hjælpe
  • HJÆLP! fyisk disposition med?????

    Forumindlæg
    Hej alle, Til fsa afgangsprøven i fysik/kemi, må man så have dispositioner med til alle de emner man kan trække??? -Håber virkelig i kan hjælpe!:-)
  • Tritrering rettelse

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Nogen af jer som gider at hjælpe mig med at rette min kemi rapport igennem? :)
  • Formel og aktuel koncentration

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal i et af mine eksamensspørgsmål i kemi komme omkring formel og aktuel koncentration, men det er under spørgsmålet: Ioner og ionerforbindelser. Hvordan hænger det sammen? :)
  • Glutaminsyre

    Forumindlæg
    Hej SP. Jeg håber nogle kemi nørder vil hjælpe mig med det her :) Hvorfor er glutaminsyre et negativtladet molekyle? Hvordan kan man se det på dens struktur?
  • Kulstof atom

    Forumindlæg
    Hej, sider og læser til eksamen i kemi og har fået et spørgsmål der lyder sådan: omtal kort kulstof-atomets bindingsforhold. Er der nogle der kan hjælpe mig med det?
  • SRO Eksempel

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og skriver min SRO i Biologi og Kemi, så ville lige høre om der var nogle der havde eksempler jeg måske kunne få? :)
  • Diazepram

    Forumindlæg
    Hej Jeg har prøvet at udregne en opgave fra et ekssamenssæt på Kemi A, og jeg vil spørge, om det er rigtigt, det jeg har gjort.

Søgninger relateret til kemi b