Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 16721 til 16740 af 41309
-
Hurtig hjælp
ForumindlægEr der nogle der kan forklare mig processerne i glykolysen? udfra evt. figur? skal nemlíg til prøve imorgen i biologi. -
Hvilke uddannelser kan jeg søge ind på med disse fag?
ForumindlægHej... Hvilke uddannelser kan jeg søge ind på med fagene mat b, fysik b og biologi c? Det skal helst være indenfor sundhedssektoren. -
Forslag?
ForumindlægNogen der har nogen gode ídéer til emner, hvor matematik A kan indgå sammen med idræt B eller biologi B -
økosystem???
ForumindlægHej, jeg har en prøve i biologi om økosystemer. Jeg vil spørge om økosystemet i polare område? forstå det ikke rigtigt.. please, som help! har brug for hjælp. på forhånd tak! :D -
Kompendie
ForumindlægHej, nogle der ved om man f.ek.s for biologi må have en figur med i sit kompedie der forklarer en bestemt teknik ? -
SRP emne i Bio og Idræt med Fysiologi
ForumindlægHej jeg skal vælge et emne inden for fysiologi, hvor Biologi er hovedfag og idræt bifag.. Nogle forslag?? -
Hjælp til forklaring af figur
ForumindlægEr der nogle her der kan forklare mig denne figur - det ville være en stor hjælp! :-) det er figuren 170 i biologi i fokus - http://www.biologitiltiden.dk/bogensfigurer/pdf/170.pdf -
antisense DNA = syntetisk DNA?
ForumindlægHej :) jeg er i gang med at skrive en biologi aflevering, men er i tvivl om antisense DNA og synstetisk DNA det sammen ? hilsen ATM -
Diskussion ?
ForumindlægHej :) Jeg er ved at skrive biologi aflevering, og vi skal skrive en diskussion; hvad skal man skrive i sådan en ?:( -
Sikre variabelkontrol
ForumindlægJeg sidder med en biologi rapport om fotosyntese og respiration, og har et spørgsmål som lyder: Hvordan kan man i dette forsøg sikre variabelkontrol? Men hvad er er variabelkontrol for noget? -
Tegn og forklar kvælstof- og fosforkredsløbet
ForumindlægHej allesammen, kan ikke ikke hjælpe mig med noget biologi jeg skal tegne og forklar hvad kvælstof- og fosforkredsløbet er, kan i ikke hjælpe mig? -
Gennembrud i 1850-1914
ForumindlægNogen der ved hvilke gennembrud der skete i dette tidsrum: 1850-1914. Jeg skal inddrage biologi og engelsk i mit AT-projekt. -
SRO
ForumindlægHej jeg har biologi A og Matematik B Jeg skal fortælle, hvordan salmonella påvirker kroppen på kort og langt sigt, men ved ikke hvad jeg skal komme ind på -
Depression
ForumindlægHej jeg skal op i AT i morgen. Jeg har skrevte om Depression i Biologi og Psykologi er der nogen som kan hjælpe mig med at finde ud af hvad fagene kan for sig og til sammen? :-) -
Ikke-allele gener?
ForumindlægHvad betyder Ikke-allele gener helt præcist og hvad er forskellen på alleler og gener? Skal til mundtlig biologi i morgen, så ville være rart med en lille smule hjælp :) -
genmodificering af planter
ForumindlægHJÆLP. skal op i biologi imorgen, og har trukket et lorte emne som bioteknologi. men kan ikke finde ud af, hvordan genmodificering foregår. nogen der kan hjælpe? -
Genetik
ForumindlægHej alle. Jeg sidder netop og læser op på biologi A-niveau og sidder og har lidt problemer. Hvad er: 1-gens nedarvning og 2-gens nedarvning. Håber i kan hjælpe mig :) -
Hvorfor findes/ findes der ikke skovflåter?
ForumindlægJeg er ved at skrive en rapport i biologi, men jeg kan ikke besvare ovenstående spørgsmål. Kan I? På forhånd tak! -
problemstilling srp
ForumindlægHej En der kan hjælpe mig med at formulere nogen problemstilling til emnet biologi og kemi? Mit emne er smerter og medidcin -
Bio A eksamenssæt fra 28. maj 2010
ForumindlægHey, er der nogen som ligger inden med en en besvarelse af biologi A eksamenssættet fra 28. maj 2010, STX, som er interesseret i at lægge det ud, eller sende det? :)
