Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16721 til 16740 af 41162
  • Hjælp til spørgsmål omkring Danmarks økonomien 2012

    Forumindlæg
    Hej beloved ones :). Skal bruge hjælp til de her spørgsmål i samfundsfag omking økonomien i Danmark. 1. Redegør ud fra udleverede bilag for balancerne i dansk økonomi. 2. Undersøg om det går fremad i dansk økonomi ud fra udleverede bilag. 3. Giv eksempler på hvordan udlandet påvirker d...
  • LOLA RENNT

    Forumindlæg
    Hej!Er der nogen der kan fortælle mig kort, om hvad Lola rennt, 1.runde og 2.runde, handler om? Enten på dansk eller tysk.
  • tekstnøgler !!!!!!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i mundtlig dansk, og ville spørge om der var nogen der havde nogen GODE tekstnøgler/analysemodeller til:EventyrNovellerMalerierArtiklerReklamerSangtekster/digte
  • Inddragelse af citater

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Hvis man har et citat på engelsk, kan man så godt læse det højt og bruge det til den mundtlige fremlæggeæse? Eller skal man selv oversætte det til dansk, så lære og censor ved, hvad der foregår? Håber på svar.
  • årsprøve skriftlig...

    Forumindlæg
    hej er der nogen, der har nogel gode tips man kan læse til dansk årsprøve skriftlig i 1.g??? det ville være dejligt bare med nogle tips takker:)
  • tjekkede jeres lærer jeres noter??

    Forumindlæg
    et meget vigtigt spørgsmål..:tjekkede jeres lærer jer analysemodeller i mundtl. dansk eksamen???Må man KUN have analysemodeller, som man selv har skrevet???
  • haster.. terminsprøve.

    Forumindlæg
    Hej, nogen der ved om man også får et hæfte med forskellige emner til terminsprøven i engelsk? Altså som fx. novelle, essay osv. som man også gør i dansk?
  • haster

    Forumindlæg
    HejJeg skal op i dansk(mundtlig. Er der nogen der har nogle notater, jeg kan låne til at sammenligne med. tak på forhånd
  • bekendtgørelsen

    Forumindlæg
    under pkt.4,3,1 står der at man skal have evnen til at anvende fagets(dansk) grundlæggende metoder..hvad menes der med det??
  • Økonomibegreb

    Forumindlæg
    Hej, kan nogle forklare mig begrebet 'produktivitetsudvikling'? og ja jeg har brugt google, wiki, og den store danske. Har intet held haft.
  • hjemmesider taaak...

    Forumindlæg
    hej..er der nogen, som har nogle gode hjemmesider om islam og hvor koranen er blevet oversat til dansk???I vil rede mit liv....
  • Ved du noget??

    Forumindlæg
    Heey er der nogen der ved hvor at man kan få ekstra undervisning her sommeren.. I fag som naturgeografi, tysk , dansk og engelsk..
  • SRP

    Forumindlæg
    Er der en der muligvis vil læse min SRP igennem og eventuelt kommenter lidt på den. Jeg skriver i dansk og samfundsfag. Den skal afleveres på fredag kl 09:)
  • Kurs, meget let!

    Forumindlæg
    HejJeg blev lige helt i tvivl om noget ret let :D170 pund, hvor meget er det i danske kroner, når kursen er 11,08 ??Hilsen Xpeak
  • Ordsprog

    Forumindlæg
    HeeY..Skal skrive en stil... Så tænkte på om nogen ved hvordan man kan oversætte det danske ordsprog "slå to fluer med et smæk" til engelsk?På forhånd Tak!!
  • 3 tekster til eksamen

    Forumindlæg
    Jeg var her forleden til eksamen i mundtlig dansk.. Er det normalt, at man kan trække tre tekster, hvor ingen af dem var en kendt tekst?
  • dispositioner

    Forumindlæg
    Hej er der ikke nogle der kan give nogle dispositioner til dansk. fx til en novellee, kortfilm, reklame, billede. hvordan kunne jeg stille en dispositon op til det.
  • Oversættelse af engelske matematik begreber

    Forumindlæg
    Hej. Vil bare lige spørge om der er en der kan oversættet disse to engelse matematik udtryk for mig, da de ikke står forklaret i min eng/dansk bog.explicitly og implicit
  • hjælp!

    Forumindlæg
    Hej.Jeg vil gerne en, som kan hjælpe mig med at rette min fysik rapport.Jeg er ikke en dansker, og jeg har ikke så meget problem med at tale dansk, men hvis jeg skal skrive en opgave på dansk, er jeg altid lidt usikker på min dansk grammatik, selv om jeg har lært det. Jeg har brug for en der kan ...
  • HURTIG BRUG FOR HJÆLP!! :)

    Forumindlæg
    HAR HURTIG BRUG FOR HJÆLP!!!! :) - Jeg skal op i mundtlig dansk i morgen.. Skal fremlægge en avisartikel, - hvad er en brødtekst, fagboks, faktaboks og manchet i en avisartikel? :D