Søgning på: srp biologi og dansk. Resultater: 16741 til 16760 af 54698
  • Problemformulering...D/H opg.

    Forumindlæg
    Nogen der vil hjælpe med en problemformulering..? har skrevet lidt til den, men er bange for at det ikke vil blive godkendt. Så det ville være et stort hjælp hvis nogen havde tid til at kigge den igennem.
  • Hjælp spansk

    Forumindlæg
    Er der nogle der har lyst til at rette mine spanske ovevrsættelser?
  • Stefan-Boltzmannslov

    Forumindlæg
    Hej - jeg sidder lige midt i 3 årsopgaven - og er stødt på et større problem. Hvorfor er det, at temperaturen i 4 potens er proportional med emissionen (itentiteten) af varmestrålingen, i denne lov? Håber der er nogle der kan hjælpe - sidder med en uforståelig englsksproget fysik bog... ARG...
  • of eller andet:S

    Forumindlæg
    heej This appears of the fact that the study is based on Bloom’s taxonomy and it contents a sociological analysis, theories and concepts from the social science, furthermore the Faculty of Art shines through by the analysis of the novel “Brick Lane”. tænkte på.. hedder det of the fact eller nog...
  • Haster:(

    Forumindlæg
    Hej... HJÆLP HJÆLP.... Jeg er ved at skrive om afrika og dens natur. jeg vil komme ind på de truede dyr, da det er i geografi jeg skriver den i. Jeg kan bare ikke finde noger om Truede dyr i afrika:( Jeg håber du kan hjælpe mig. Jeg har brugt meget lang tid på at kigge på nette og har fundet ...
  • Analysemodel

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kender til engelske analysemodeller til hhv. noveller, digte og artikler?
  • varmefylde

    Forumindlæg
    hvad afhænger et stofs varmefylde af?
  • Spansk afl.

    Forumindlæg
    Nogen der kan rette min spansk afl? Den er ikke så lang, og skal afleveres torsdag. Markere gerne mine fejl med rød, så jeg kan se fejlen. På forhånd tak. Mvh. S C.
  • Co2-udslip DK

    Forumindlæg
    Hej. ^^ Jeg har om co2 udslip, og kan ikke finde en statistik over hvor meget co2 per indbygger i Danmark udslipper. -Nogen der ved hvor jeg kan finde det?
  • skabelon til synopse 9. klasse afgang. mundt.

    Forumindlæg
    hej, jeg sidder og skal lave en synopsis på en novelle, og jeg kunne virkelig godt bruge en skabelon på hvordan man opstiller en synopse :D
  • Killinger af Dean R. Koontz

    Forumindlæg
    Hej venner :) Jeg har virkelig brug for hjælp til min novelle Killinger af Dean R. Koontz. Hvordan kan man perspektivere novellen? Kh.
  • Aktantmodel for Gåseurten af H.C Andersen

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal bruge lidt hjælp med at plotte Gåseurten af H.C Andersen ind i aktantmodellen. Indtil videre har jeg: Subjekt: Gåseurten Objekt: Frihed Hjælper: Solen Giver: Lærken Modtager: Gåseurten Modstander: Drengene Jeg har på fornemmelsen at dette ikke er helt rigtigt men hvis i ha...
  • Maksimalisme

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvad begrebet 'maksimalisme' går ud på, gerne ifm Jan Sonnergaard? Jeg har ikke kunne finde noget om det på nettet, men tænker at det muligvis er et modsvar eller det omvendte af minimalisme? På forhånd tak for hjælpen!
  • DA/HI-opgave inspiration.

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal igang med min 2. G DA/HI-opgave, men jeg mangler inspiration til et emne at arbejde med og evt. en problemformulering.. Har du nogle forslag, eller hvad har du evt. lavet? På forhånd tak!
  • "Den Hemmelige KRIG"

    Forumindlæg
    Hej - Hvad synes du om den hemmelige krig? - er det en dokumentarfilm eller ikke? Begrundelse med politisk indlæg hvis muligt bedes tak Jeg skal bruge det i morgen tidligt, såå må meget gerne vare hurtigt :)
  • hjælp til rettelse af spansk stil

    Forumindlæg
    hej :-) er der en der er god til spansk som kunne tænke sig at læse min spansk stil igennem og rette vigtige fejl? det ville være dejligt :-)
  • Hvad bruger i?

    Forumindlæg
    HEJ! Jeg vil bare høre om hvilket programmer i bruger til at downloade: Spil, musik, program, film osv.? Tak i forhånden og god vinterferie..! :)
  • Livsform

    Forumindlæg
    Hvad er en livsform??
  • Kan ikke åbne

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke åbne "fortællende journalistik" downloadet 0 gange karakter 12/12
  • Slam af Nick Hornby

    Forumindlæg
    Hej med jer. Jeg står og mangler hjælp til en analyse af romanen Slam af nick hornby. Skal holde et oplæg så det skal ikkevære en alt for lang analyse af bogen. Håber at der er nogen der kan hjælpe mig lidt på vej? Karina.