Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 16761 til 16780 af 25465
  • Eksamen - Undertrykkelse

    Forumindlæg
    Oppression altså undertrykkelse Jeg har trukket undertrykkelse til min engelske eksamen, men jeg er ret blank ift. hvad jeg kan snakke om, så smid alt hvad i har, omkring idéer til undertrykkelse. K.H Freja
  • synonomer

    Forumindlæg
    er disse rigtige synonomer. Har kigget på den engelsk side, jeg blev anbefaldet: 1) messenger: envoy, courier 2) noble: honourable 3) passinoate: axcited, glowing 4) pilgrim: traveller, wanderer
  • Hjælp til emne?

    Forumindlæg
    Da jeg skal til at skrive min afsluttende engelsk dispotion og slet ikke kan kommer på nogen underemner under det overemne jeg har valgt, tænkte jeg om i ville hjælp? Emnet er Choices & identity, håber i vil hjælp!
  • Eksamenstræning!

    Forumindlæg
    Hej Derude, Jeg skal op i skriftligt engelsk B niveau imorgen, og håbede på der var nogle der måske kendte en god hjemmeside eller lignende hvor der er nogle opgave med fejlsætninger? Har været igennem testene her på siden.
  • Sin Bin or Lucys heart

    Forumindlæg
    hejsa. Er der nogle der ligger inde med et resume af teksten Sin Bin or Lucys heart? (gerne på engelsk) I så fald hvad er plottet i historien så? Hvis du kunne hjælpe mig, ville jeg blive meget glad <3
  • Entering another culture

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er så (u)heldig, at have trukket hovedemnet: Entering another cultere, i engelsk. Problemet er så, at jeg ikke kan komme på nogle ideér til et underemne. Nogle begavede mennesker som har et godt underemne? ;)
  • Point of view

    Forumindlæg
    Hej alle .. Jeg skal til at lave min engelsk aflevering, da der kommer et spørgsmål om tekstens point of view.. Og så er mit spørgsmål : - Hvad går point of view ud på og hvordan kan man evt finde det i et tekst (altså noget man skal lægge specielt mærke til?) På forhånd tak :)
  • AT materialer... wut

    Forumindlæg
    Hej! ang. materialer i at...mhmhhh Jeg har læst bogen 1984 og har fagene dansk, engelsk... Behøves man have ''materialer''? fordi jeg har ingen :S takker for et svar !
  • Australien

    Forumindlæg
    Vi skal lave en fremlæggelse, på engelsk self, om vores "tur" til Australien. Og alle tager de samme steder, aktiviteter og begivenheder. Men hvis der er nogen der har nogle specielle og ikke så kendte steder, må I meget gerne skrive det. TAK
  • Neighbors

    Forumindlæg
    Hej allesammen:) jeg har skrevet opgaven "Neighbors" og den fylder ca 2-3 sider... men jeg kunne godt tænke mig at der var en der gad kigge den igennem for fejl, den er skrevet på engelsk Det ville være en kæmpe hjælp så jeg føler mig endnu mere sikker når jeg aflevere den.. På forhånd ...
  • AT - Kilder til bloody sunday

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal skrive AT om Bloody sunday. Selve begivenheden, ikke sangen. Jeg skriver AT i historie og engelsk. Er der nogle som kender nogle gode kilder til bloody sunday? Mvh.
  • Hjælp til rettelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har lige oversat et lille udrag fra en tekst til engelsk. Derfor vil jeg høre om nogen har lyst til at kigge på det for at se om jeg har oversat det rigtigt, da jeg er lidt i tvivl. Det ville være en kæmpe hjælp. Teksten kan ses i det vedlagte dokumen Tak på forhånd! .
  • konflikt darwinisme vs kreationisme/intelligent design?

    Forumindlæg
    hej Folkens. jeg sidder og grubler over en At opg. i biologi- Engelsk. men sidder fast i konklusionen til spørgsmålet. Hvad er baggrunden for den nutidige konflikt mellem neodarwinisme og kreationisme/intelligent design? jeg vil virkelig sætte pris på, hvis der er nogen der kan hjælpe mig. på for...
  • The Second Amendment perspektivering/sammenligning

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal op i mund. engelsk afgangseksamen om et par uger, så jeg skal lave et mund. oplæg. Jeg skal perspektivere eller sammenligne "the Second Amendmen"t med noget, men jeg ved simpelthen ikke hvad. En der kan hjælpe? På forhånd tak!
  • Valg af fag

    Forumindlæg
    Hey, jeg går på gymog skal til at skrive SRP og er komplet på bar bund med valg af fag og emne. Vil gerne have Biologi med men skal ogsa have et linje fag med som er Spansk eller engelsk (og dansk) Er helt på bar bund med hvad jeg skal vælge! Help!!! Mvh Jenny
  • Chidiock Tichborne’s poem ”My Prime of Youth Is But a Frost of Cares

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har noter eller skrevet en ophgave om til ”My Prime of Youth Is But a Frost of Cares" af Chidiock Tichborne Eller ka man måske finde noter på engelsk på nettet. Jeg har prøvet men der er ikke noget.. Nogen der ka hjælpe..?
  • IØ og Eng

    Forumindlæg
    Hej har du evt nogle gode emner man kan skriv om i iø og engelsk ? i need some tænkte lidt på velfærden i usa, eller obamas sygesikringsreform, men det er ikke meget så ja har du noget du har hørt om eller selv vil skrive om er du velkommen til at komme med dine forslag
  • Lektiehjælp

    Forumindlæg
    Hej Jeg tilbyder lektiehjælp i Dansk Engelsk Spansk På 1 og 2g niveau. Jeg kan også hjælpe med studieretningsopgaver, rette fejl i skriftlige opgaver m.m Tager 100 kr i timen og bor i Århus.
  • Ballet ideér

    Forumindlæg
    Hejsa allesammen, Jeg skal (meget snart) skrive en ballet på engelsk, hvilket jeg har.. absolut INGEN erfaring med. Så er her nogen som kan forkælle mig lidt om kriterierne der om? Eller evt nogle gode ideér til, hvad jeg kunne skrive om?
  • Information Overload

    Forumindlæg
    Hey! jeg skal skrive en engelsk stil, hvor overskriften lyder sådan: Information Overload. Har i nogle links til denne opgave eller har i skrevet den selv samme stil, så må i meget godt skrive til mig og give mig nogle fif til indholdet :) TAK Maaanse