Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 1661 til 1680 af 154032
  • Skriftlig fremstilling

    Forumindlæg
    Nogle der var op til skriftlig fremstilling. Jeg skulle spørge vedrørende min ven, han var lidt forvirret over novellen "skal jeg gå med ind?" Skulle man skrive videre fra Tekstuddraget eller skal man skrive hvad der er sket før Tekstuddraget?
  • Skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej derude Så er det snart je skal op i skriftlig engelsk, og vil derfor spørge, hvad er det man skal øve sig på, og hvis nu en derude har en gammel eksamen sæt så kan han være velkommen til at sende til mig.
  • HJÆLP TIL SKRIFTLIG AFLEVERING

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med denne opgave? Opgaven er vedlagt.
  • Skriftlig dansk

    Forumindlæg
    Hey alle sammen, jeg har lige været op i dansk skriflig, som alle andre 9. klasser. Jeg valgte reportagen, hvor man skulle skrive om et job. Hvad valgte I?
  • sænket skrift

    Forumindlæg
    Hvis der i en opgave står: θn Hvor θ er afbøjningsvinklen og n er ordensnummeret, hvordan skal n så forstås? -er θn så det samme som θn ville være i en matematik opgave?
  • hjælp til skriftlig prøve

    Forumindlæg
    hej Er der nogen som kan hjælpe mig, med matematik. Jeg skal til prøve om to dage. Og jeg har ikke nogen notater. Geomatri, tegromatri, trigonometri, eksponentiel funktion. vækst. please
  • Fri skrift

    Forumindlæg
    Nogen, der kunne tænke sig at kigge det, jeg har skrevet på spansk og give nogle inputs på de steder, hvor jeg er kommet galt afsted og om det ellers er fint ud? Filen er vedhæftet
  • Skriftlig fremstilling

    Forumindlæg
    Hvad er en god start til sådan noget, hvis man nu vil lave en novelle eller et brev?
  • Hjælp til skriftlig fremstilling

    Forumindlæg
    Hej folkens Det her skal ikke virke som om at jeg prøver at snyde, men jeg skal om to dage til teraminsprøve og vi har fået at vide at vi kommer til at have et essay, baggrundsartikkel eller novelle, så ville egentlig bare spørge om der var nogle der ville sende mig et link, hvis de måske har sk...
  • Økonomi . Mat A

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har en karakter der er noget over adgangskvotienten for Økonomi. Jeg har lige bestået Mat A som selvstudie med 2 skriftligt og 2 mundtlig. Mit spørgsmål er om det er nok for at komme ind på økonomi på Ku? Skal siges at mine matematiske egenskaber er langt over de karakterer, men var...
  • Spørgsmål - Bio A

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har nogle spørgsmål angående en biologi aflevering, der handler om blandt andet kvælstof. Er det sådan at jeg kan snakke med en om opgaverne herinde, vil jeg meget gerne bede om mail så jeg kan sende de spørgsmål jeg har :) På forhånd tak
  • BIOLOGI NOTER?

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal have test her snart og vi ved ikke spicifikt hvad vi kan blive spugt om, så hvis der er nogle som ligger inde med biologi noter omkring alt, så må i meget gerne dele det På forhånd, tusind tak :)
  • Oversættelse på A-niveau

    Forumindlæg
    Står og skal til adgangsprøve her på mandag til engelsk på A-niveau, men det er efterhånden noget tid siden jeg har lavet skriftligt engelsk, ¨så er der nogen som ligger inde med engelsk oversættelser på A-niveau, som jeg kan oversætte? Ville være super lækkert...
  • engelsk A-niveau eksam

    Forumindlæg
    Er der nogen som har afsluttede 3.g sidste år og har haft engelsk på A-niveau og som også kom op i skriftlige engelsk-A-niveau til eksamen??
  • Skr. samfundsfag A

    Forumindlæg
    Kan ikke være den eneste, der skal op i skriftlig samfundsfag A på torsdag. Har tænkt mig at skimte pensum igennem samt læse gamle opgaver. Men er der nogen, der ligger inde med et par gode råd, ting at læse el. lign. her på falderebet?
  • BIOLOGI!!! et spørgsmål.....

    Forumindlæg
    Jeg har lige et spørgsmål.. Hvad kaldes processen, hvor levende organismer danner CO2? er det fotosyntese??? på forhånd, tak fór hjælpen :-)
  • Skriftlig Årsprøve

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvad sådan en årsprøve typisk indeholder, og hvilke ting man kunne forstille sig man skulle lave? :)
  • Søger biologi hjælp

    Forumindlæg
    Hvis der er nogen der er gode til biologi skriv til mig så!! :) Det en figur der skal forklares! :)
  • Biologi spg

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der er interesseret i at hjælpe med nogle biologi spg. over besked eller mail? (:
  • Biologi uddannelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder netop og overvejer uddannelse og biologi virker rigtig interessant! Er stor dyreelsker og det kunne være fedt, at få lov til at arbejde med dem. Hvilke jobs tilbyder uddannelsen? Og er der forskellige studieretninger man kan tage ud fra hvor man vil ende ud som? Hvad med løn os...