Søgning på: engelsk brev. Resultater: 16801 til 16820 af 25907
-
Bjergprædiken..
ForumindlægEr der en der kan give mig et link til bjergprædikenen på engelsk? den skal helst indeholde: "hvis nogen giver dig et slag på højre kind, så vend også den anden til..."Håber at der er nogen der kan give et link.. -
Haster
ForumindlægHej alle. Jeg ville lige høre, om der er nogle som har lavet et engelsk essay om "Eating Sugar" af Catherine Merriman ? Jeg har læst teksten, men synes ikke overskriften har noget at gøre med indholdet. Er der en, der kan forklare mig det? Kh Clara -
Penalty Fare
ForumindlægVille bare høre om der måske sidder nogen derude med engelsk eksame opgaven fra sidste år i gymnasiet. "Penalty Fare" ? I så fald, ville det være kæmpe meget en hjælp hvis i gad lige at skrive det.På forhånd tak -
Rettelse af kort afl.
ForumindlægEr der en der lige hurtigt ville kigge min engelsk afl. igennem? Jeg ønsker ikke at få rettet det hele, bare lige kommaer, og de mest dumme fejl. Teksten er på 340 ord. Det er ikke gym. niveau :D På forhånden mange tak! -
i hvert fald
ForumindlægHej Sidder og laver en engelsk oversættelse og er kommet i tvivl om hvordan jeg skal oversætte "i hvert fald for englænderne selv". Hvis i har nogle ideer vil jeg meget gerne høre dem.På forhånd tak. Dan -
Divorce, english outline :)
ForumindlægHejsa, er ved at lave min engelsk outline. Mit maintopic er Relationships, og jeg har så som subtopic valgt divorce. Er lidt lost for gode spørgsmål (altså dispositionen) Så kunne en af jer kloge hovder ikke give lidt inspiration til noget spørgsmål? :)) Ville være super sprødt. -
HNs på tirsdag... tips?
ForumindlægSå er det HN sprolig skriftlig eksamen på tirsdag. Jeg plejer at klare mig meget pænt i skriftlig engelsk - men vil alligevel lige høre om der nogle som har nogle gode tips/tricks til at imponere censorerne... evt. ord/sætninger/smarte formuleringer. -
fejlfinding i tysk
Forumindlæg:-O har hårdt brug for hjælp til min tysk stil, da jeg stinker til tysk grammatik! især engelsk ordstilling er en fælde jeg falder i HVER gang :( kan nogen hjælpe mig (sidder med en historie på 600 ord) -
Nogle der vil rette lidt?
ForumindlægHej folkens! Har skrevet det her stykke på engelsk men føler det lyder lidt forkert. Måske nogle der kan se fejlen? Imagine how it would be like to always being followed by heartrending memories. -
In medias res eller ej?
ForumindlægHey folkens! Jeg er lidt i tvivl om min engelsk tekst starter 'in medias res' eller ej.. “It was a remembering day for Baluta" . - sådan starter den. Hvad mener i? -
Samfundsfag SRP !!!
ForumindlægHey alle derude, Som I alle ved, så er det SRP-tid for alle 3.g'ere lige for enden af vejen, jeg har fagene samf og engelsk jeg har virkelig brug for hjælp i faget samfundsfag, er der nogle, som har tid og lyst til at være mig behjælpelig?? det ville betyde yderst meget for mig ... -
Johnny Bear
Forumindlæghej:D er der ik nogle der helt tilfældigt har lavet en engelsk opgave jeg ka suge om Johnny Bear af John steinbeck??? eller der ved hvordan jeg ka få noget at vide om den...? har nemlig ik rigtig læst;D på forhånd tak:) -
English out line
ForumindlægHej alle. jeg skal op i mundligt engelsk, jeg har trukket emnet Declaration of the Occupation of New York city er der nogle der har en god ide til hvordan min out line kunne se ud Tak på forhånd -
Hej DUNNAR...
ForumindlægJeg har sendt dig en besked men ved ikke om du har modaget den. Jeg ville bare høre om du evt har tid til at se sidse del af min meget spændende engelsk stil:-). Den står i samme "rum" som første del. Det var mig der skrev rettelse af kort kort stil.Eva. -
Julehistorie HJÆLP!
ForumindlægHej med jer Har en stil for i engelsk, som skal handle om jul, og har egentlig lavet den, men vil høre om nogen herinde gider at kigge den igennem for fejl før jeg afleverer? Det vil være en stor hjælp! Og den er så ikke så lang (omkring 750 ord) Hilsen Jeanette -
AT Sorte huller og tidsrejser!
ForumindlægHey folks, jeg skal skrive AT i Fysik C og Engelsk A om sorte huller og tidsrejser... Er der nogen der har et forslag til et nogenlunde simpelt/nemt forsøg jeg kan lave i Fysik? :) -
hjælp til eng.!
ForumindlægHej, er der nogen der er villig til at rette min engelsk stil. jeg sender halvdelen af stilen til rettelse..... det er ret lidt..i kan skrive jeres e-mail adresse, så sender jeg det.HÅBER i vil hjælpe.... på forhånd tak. -
foredrag!?
ForumindlægHey.. jeg skal holde foredrag... må selv bestemme om det skal være på engelsk eller dansk... men jeg har simpelthen ingen ideer om hvad jeg skal tale om.Er der nogen der har nogle idéer?På forhånd takVH Maria -
the tell-tale story
Forumindlæghar fået opgaven at analysere the tell-tale story af Allan Edgar Poe, i engelsk. Kan ikke rigtigt komme igang. Er der nogen der har læst den eller kender nogle internetsider, hvor jeg kan finde noget om tolkningen af historien?på forhånd tak -
Hjælp til en sætning.. :-)
ForumindlægHej, er der en, der er rigtig god til engelsk, som kan hjælpe mig med denne sætning:Han var repræsentant for de moderne synspunkter i det konservative parti.- He was the representative for the modern views in the Conservative Party.
