Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 16821 til 16840 af 27879
-
rettelse af tysk stil
ForumindlægHej Jeg afslutter tysk B til sommer og vil derfor rigtig gerne slutte af med en god karakter. Jeg er ikke særligt god til tysk - ligesom nogle andre i min familie - så jeg håber derfor inderligt at der en anden venlig sjæl derud, som måske vil rette den??? Min opgave er: Du skal holde et op... -
HJÆLP! PROJEKTOPGAVE I MORGEN!
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp! Har projekt opgave i emnet "Det' Dansk", har emnet Dansk Ungdom.. Skal skrive noget om uddanelse, forskellen fra dengang til idag... har haft skrevet det hele, men selvfølgelig er mit dokument VÆK! skal fremlægge i morgen, og er i tidsnød... kan ikke få ... -
Atomfysik
ForumindlægHey folks ;-) Jeg er 3.g'er på teknisk gymnasium, og vi har fået til opgave at skrive et valgemne med et overordnet emne: Atomfysik. Jeg er ikke startet endnu (Smart!), og det skal afleveres i aften senest klokken 24 :) Jeg har ingen idé om hvad jeg skal skrive om, men emnet er frit - vi må b... -
HJÆLP, PROJEKTOPGAVE!
ForumindlægHej alle. Det første jeg har at sige: HJÆLP TIL PROJEKTOPGAVE. Mit overemne er Konflikt og under konflikt har jeg valgt at skrive om Det gamle tyrkiet, altså "0sm4nn3r1g3t" Grunden til at jeg netop skriver det med tal og bogstaver, er fordi andre elever fra min klasse... -
Hjælp til produkt
ForumindlægHej. vi er fire piger fra Lind skole, i 9. årgang. Vi har projektuge, og vi har valgt emnet "mediemanipulation". Hvordan medier skubber vores grænser og manipulerer med vores underbevidsthed. Vi har helt styr på vores emne, men vi ved slet ikke hvad vi skal gøre med vores produkt. Det ... -
SRP opgave ideer med Matematik
ForumindlægHey, jeg går i 2.G og har en studieretning som er kom/it A Design B og kulturforståelse C, og som valgfag vælger jeg at trække Matematik op på A. Næste år i 3g skal jeg igang med at skrive SRP opgave, men jeg tænker allerede nu over hvad for nogle emner jeg kan skrive om hvor at Matematik indgår.... -
AT Kolera
ForumindlægHej SP Jeg skriver synopsis i fagene historie og biologi/bioteknologi og har valgt emnet kolera og koleraudbryddet i Købenahvn i 1853. Jeg har forsøgt at lave en problemformulering der inddrager overemnet: Katastrofe - årsager og konsekvenser. Jeg er dog ikke kommet frem til noget som jeg ... -
Eksamens opgave om Tjernobyl
ForumindlægHejsa, jeg står og skal lave et eksamens opgave i samfundsfag. Vi har om emnet Miljø, og derfor har mig og min gruppe valgt at have om Tjernobyl.. Vi har erfaret at der er en masse om emnet, men dog har vi nogle punkter vi ikke helt kan finde noget om.. Disse er:Hvordan påvirker/har det påvirket ... -
Geografi.. hjælp
Forumindlægheej.. jeg skal op i geografi eksamen, er der nogen der kan hvis der skulle være nogen derude som har nogle guldkorn til emnerne geologi, klima og vejr, energi og/eller globalisering ville det være så rart... (fra bogen alverdens geografi evt.) er der nogen der har nogle gode forklaringer på figu... -
Dansk dispositioner til mundtlig eksamen på hhx
ForumindlægHej derude. Jeg går på HHX, og skal om nogle få måneder til en masse eksamener. I den forbindelse er der mulighed for at jeg skal op i mundtlig dansk. Min lærer har bedt os lave nogle dispositioner til hvert emne som vi har gennemgået i dansk - herunder eks.: "litteraturhistorie" ... -
politisk øknomi (HJÆLP!!!!)
Forumindlæghej..jeg skal snart op til his eksamen og det eneste jeg mangler er, at læse emnet om politisk økonomi (finans politik, indkomst politik, valuta politik, penge politik osv.)op. Det er absolut det emne indenfor historie jeg afskyer mest og fatter absolut intet af.Så hvis der sidder nogle derude me... -
Joseph Kony
ForumindlægHey guys! Om under en måned sidder jeg ved det grønne bord og lige nu laver jeg min outline i engelsk. Som emne har jeg valgt crime og underemne Joseph Kony (LRA) Jeg kunne godt tænke mig lidt hjælp til dispositionen. Hvad ville i undersøge/skrive? Indtil videre har jeg kun skrevet ... -
Tysk dispostion? Hjælp
ForumindlægHej derude. Jeg står og snart skal have valgt emne til tysk dispostion. Vi har følgende overemner: Jungsein Berlin Darf ich vorstellen Märchen Märchen vil jeg helst ikke vælge og fortælle om, eftersom jeg gerne vil "gemme" den, hvis den blev valgt, til spørgs... -
Aktuelt om flygtninge i DK
ForumindlægHej, Jeg skal til AT-eksamen imorgen. Mit emne er flygtninge/flugt og til min fremlæggelse skal jeg jo helst have noget aktuelt med om mit emne. Jeg har søgt lidt på nettet og sådan men synes ikke rigtig jeg kan finde noget. Derfor vil jeg lige høre om der er nogen som har nogle link til nogle ny... -
Engelsk foredrag - Break Dance
ForumindlægHej alle! Jeg skal op i mundlig Engelsk til afganseksamen her i starten af Juni. Jeg har valgt emnet Break Dance og skal finde nogel engelske kilder dertil, som jeg kan bruge til hjælp. Vores lærer har bedt om os både at finde nogel tekster i bøger og på nettet, men jeg synes det er meget svært a... -
Biologisk vinkel til magnetisme/elektromagnetisme
ForumindlægHej.Jeg skal op i Fysik/Kemi sammen med biologi (mundtligt) i folkeskolen. Vi har fået at vide vi ca. skal tale 75% fysik/kemi og 25% biologi ved hvert emne. Selvfølgelig nogle mere end andre, men der skal være en biologisk vinkel. Jeg er i gang med at gennemgå emnerne og har svært ved at finde d... -
Den trykte reklame - manden og kvindens rolle.
ForumindlægJeg har netop fået mit emne til den afsluttende afgangsprøve i folkeskolen. Jeg har fået "Den trykte reklame - manden og kvindens rolle", og jeg skal nu finde en trykt reklame som kan opfylde disse krav. Jeg leder nu efter hjælp til at finde denne reklame, som vil være god at analysere... -
AT - At være på
ForumindlægHej derude. Idag blev vi præsenteret for vores næste AT, og vi skal arbejde med emnet fra sidste år. Emnet er: "At være på" - overvågning og selviscenesættelse. Jeg har tænkt på noget med The truman Show i faget engelsk. men er lidt lost mht.det andet fag. Tænker lidt samfundsfag ... -
AT metoder til fremtiden
Forumindlæghej jeg skriver AT synopsis, og de 4 fag jeg kan vælge mellem er: dansk , engelsk , samfundfag , biologi det overordnede emne er: Fremtiden - visioner og forudsigelser. og emnet jeg har valgt er: Robotter og kunstig intelligens. Jeg har fundet en masse artilker jeg kan bruge, og et ... -
the truman show - AT
ForumindlægHej derude. Idag blev vi præsenteret for vores næste AT, og vi skal arbejde med emnet fra sidste år. Emnet er: "At være på" - overvågning og selviscenesættelse. Jeg har tænkt på noget med The truman Show i faget engelsk. men er lidt lost mht.det andet fag. Tænker lidt samfundsfag ...
