Søgning på: engelsk brev. Resultater: 16821 til 16840 af 25907
  • Lord of the Flies???? Håber I kan hjælpe

    Forumindlæg
    Hej allesammen, håber I er godt igang med AT planlægning:) Jeg sidder lidt fast. Jeg har et spørgsmål med hensyn til bogen Lord of the Flies. Er det muligt at køre engelsk - samfundsfag kombinationen her, da jeg ikke har psykologi? Eller andre kombinationer?
  • analyse af teksten

    Forumindlæg
    Har lige et enkelt spørgsmål, vedr. analysen af en engelsk tekst! opgaven lyder som følgende " focus on the thematic function of the point of view"? jeg er i tvivl om, hvad der egentlig menes med selve spørgsmålet?
  • Oversættelser generelt

    Forumindlæg
    Når folk indsætter oversættelse i forum til retning i engelsk, tysk eller fransk, som er fyldt med fejl, er det så korrekt at rette dem til perfektion?SP er jo, som så ofte sagt, ikke en side hvor folks lektier bliver lavet.
  • the juggler ?

    Forumindlæg
    hejsa.. er der andre der har skrevet en stil om "the Juggler" i engelsk. Jeg kunne godt tænke mig at få mere inspiration end kun den ene stil som er lagt herud.. Håber der er nogen der skriver...på forhånd mange tak
  • Fluernes herre

    Forumindlæg
    Heej allesammen. I AT procentet vedr. rejser 2009 har jeg valgt at skrive i dansk/engelsk (ikke helt bestemt endnu, skal lige tale med mine lærere i morgen) og samfundsfag. Ville høre om der har nogle, som har nogle forslag til hvilke samfundsfaglige teorier man kunne inddrage?
  • Terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej Jeg har snart terminsprøve, men jeg er virkelig dårlig til engelsk grammatik, især i det tidspunkt hvor man ikke må bruge hjælpemidler, kender i en god hjemmeside med gode øvelser eller kender i nogle gode regler jeg kan bruge ? Håber i kan hjælpe mig :)
  • The Settings...

    Forumindlæg
    Jeg har fået en engelsk stil for, hvor vi skal arbejde med en tekst.Min lærer skriver så noget om "The settings"Men hvad indgår i the settings... Det er vel bare, hvordan teksten er bygget op... Eller hvad..?Håber I kan komme med nogle gode punkter :]
  • SRP HJÆLP

    Forumindlæg
    Hey alle Jeg skal til at skrive SRP snar men har stadig ikke funde et godt emne. Jeg overvejer at skrive i fagene International Økonomi og Engelsk.. Men kan ikke rigtig finde et godt emne :s ? ..
  • rettelse

    Forumindlæg
    HejsaJeg vil høre om der er en som vil være så venllig at rette min engelsk afl. opgaven er inde på:www.28352835.webbyen.dkman kunne evt. kopier det ind på ens egen word, og rette, og til sidst sætte det herind igen. Mange tak
  • Sproglig og grammatisk tysk rettelse

    Forumindlæg
    Hej søde mennesker! Jeg har redegjort for en tekst på engelsk og har derefter oversat teksten til tysk. Sproget er ikke særlig godt og heller ikke korrekt. Befinder der sig en supersej person derude, der kan give mig en lille hjælpende hånd? Teksten skal altså vurderes sprogligt og grammatisk.
  • Occupy Wall Street

    Forumindlæg
    jeg skal op i engelsk mundligt om en uge. jeg har trukket Occupy Wall Street men kan ikke helt se vad deres mål er, hvad de vil endre og hvordan det begyndte. jeg vil blive meget glad vis der var nogle der gad hjælpe mig.
  • The Graduate - Resume

    Forumindlæg
    Hej (-: Jeg har lavet et resume af The Graduate på engelsk og så tænkte jeg på om der var nogen der ville læse det igennem og hjælpe mig med om der er nogle fejl? Det er første udkast så jeg har ikke slev rettet det igennem, hvilket var ret dumt, men det gør jeg selv nu. tusinde tak p...
  • Hjælp - Verbalkongruens

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en engelsk aflevering hvor jeg skal forklare reglerne for verbalkongruens (overensstemmelse mellem subjekt og verbum) kan ikke rigtig huske dem og kan ikke finde det i min bog. Er der nogen som kan hjælpe ? På forhånd tak ps. jeg skal aflevere på fredag
  • Poverty

    Forumindlæg
    Jeg er igang med en terminsprøve som hedder engelsk B tirsdag d. 9 dec. 2008 er der nogle der har lavet den før? har virkelig brug for hjælp !!! er gået helt i stå med at skrive.. og skal være færdig fredag kl 8.15
  • Stil

    Forumindlæg
    Hej SP Jeg har skrevet en engelsk stil, som jeg har afleveret til min lærer. Kan i evt. rette fejl og give en karakter, som i synes er passende. På forhånd tak Den kan ikke blive vedhæftet. Jeg sender den til jeres indbakke.
  • 10.klasse prøve sidste år

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen ved hvilken opgaver, men fik i 10.klasse prøven fra 2011. Jeg har meget bruge for dem. Matimatik prøven fra 2011 Dansk prøven fra 2011 Tysk prøven fra 2011 Engelsk prøven fra 2011 Tak forhånd.
  • 10.kl prøven fra 2011

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen ved hvilken opgaver, men fik i 10.klasse prøven fra 2011. Jeg har meget bruge for dem. Matematik prøven fra 2011 Dansk prøven fra 2011 Tysk prøven fra 2011 Engelsk prøven fra 2011 Tak forhånd.
  • Vurdering af SRP

    Forumindlæg
    Jeg har på nuværende tidspunkt ikke fået min SRP tilbage, men ville meget gerne have en hurtig vurdering af det. Som det fremgår af opgaven har jeg skrevet om forholdet mellem EU og USA i Engelsk A og Samfundsfag B. På Forhånd tak:)
  • SSO - Nazisme

    Forumindlæg
    Hejsa alle i dejlige mennesker!Jeg sidder her med min syge-SSO-eksamen og mangler et par kommentarer fra Fúhreren hamselv fra tiden 1918-1923? Et par links til nogle kilder, helst på engelsk og dansk ville være klasse!!! På forhånd mange tak til jer som kan/vil hjælpe mig lidt her!
  • Inspiration synopsis....

    Forumindlæg
    Vi skal til at skrive synopsis i engelsk, og jeg mangler noget inspiration til valg af emne, samt hvor jeg evt skal lede efter brugbare kilder ( ca. 15 sider )....