Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 16821 til 16840 af 25465
  • To tekster

    Forumindlæg
    Hej allesammen Imorgen skal jeg op til min sidste eksamen i engelsk B. Og jeg skal trække en eller flere tekster, - men jeg er i tvivl om hvad man skal, hvis man trækker 2 eller 3 tekster, er der en der kan hjælpe mig med det. På forhånd tak :-) vh. Hans C
  • Hjæælp .

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg har lige fået en eksamens opgave i engelsk, hvor jeg skal analysere og fortolke teksten "The Hurt Man" af Wendell Berry. Har nogen evt. haft den samme opgave og som kan hjælpe mig ? På forhånd tak :)
  • Nogle venlige sjæle her?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er lidt i et dilemma, har en engelsk aflevering jeg skal lave, men forstår ikke rigtig teksten - derfor lyder min bøn: "Nogle der har læst Poetic Justice af Diana Appelyard"? Hvis der er nogle der har læst den og kunne tænke at hjælpe mig - så skriv straks!
  • Oversæt

    Forumindlæg
    Fra dansk-engelsk Og dermed er sandsynligheden også større for, at man forelsker sig med en fra en anden kultur. And then the probability is bigger to fall in love with someone from the other cultures
  • Spanske film

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Kender I nogle gode spanske film, som også har spanske og/eller engelske undertekster? Jeg har selv spansk på a-niveau på gym, og jeg skal nu gå i 3.g. Jeg vil meget gerne blive bedre til spansk, især det at snakke det, da jeg er god til det skriftlige.
  • AT-synopsis og opgavekategorier

    Forumindlæg
    Med alt den tværfaglighed gymnasiereformen bringer med sig ville det måske være en ide at lave nye opgavekategorier. Hvis man fx har en AT-synopsis i engelsk og fysik, hvilken kategori skal den så gå ind under? Og hvad med studieretningsprojektet eller en opgave i dansk og historie?
  • Disposition.!

    Forumindlæg
    Jeeg Skal Vælge Et selvvalgt Emne Til Engelsk Eksamen..! Jeeg har valgt Love som det overordnede emne....Doog skal jeeg lave en disposition..... Veed Ikke Lige Rigtigt Hvaad Jeeg Skal skrive om....Nogend er kaan komme med Forslag..Taark.!
  • Rettelse

    Forumindlæg
    Hej Er der en venlig sjæl til stede som har mulighed for at rette min engelske tekst igennem, den fylder lidt under 2 sider med halvanden linje afstand. Ligger den ikke herind, kan sende til mail samt i en privat besked :) Mvh. Kelvoin.
  • Skal mit essay bygges op i rubrikker eller som sammenhængende skrift?

    Forumindlæg
    Kære studerende og andre godtfolk. Jeg sidder med en analytisk essay i engelsk A, og jeg er i tvivl om, hvorvidt det skal opbygges i rubrikker eller som sammenhængende tekst? Jeg har vedlagt opgavearket her i indlægget.
  • Metoder??? Jeg er desperat

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal til AT årsprøve i morgen, og i den forbindelse skal keg fortælle om humanistiske metoder? Altså metoder der bruges i engelsk/humaniora...? Jeg er på fuldstændig bar bund, og jeg håber der er et brilliant menneske herinde der vil hjælpe mig hurtigt... På forhånd tusind tak!!! Mvh
  • ét ord?

    Forumindlæg
    Hejsa (: ! Jeg sidder lige og mangler ét ord på engelsk.. problemet er. jeg ved faktisk heller ikke, hvad det hedder på dansk.. Altså det rum man sidder i, når man er til samtale med en psykolog? -Meget gerne på et hospital, da der her er tale om en meget svær mentaltskadet.
  • SRP valg

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal snart igang med srp og jeg har valgt at tag Mediefag, og engelsk. Jeg ville bare hører omder er nogle der har et forslag til hvad man kunne vælge, til at analyser, og lave sit projekt omkring. MvT
  • slutter med studiep.

    Forumindlæg
    jeg vil bare lige meddelse at jeg stopper på studieportalen for dem der kender mig herinde! Kan I have det godt alle sammen :) Har været opgaveredaktør i tysk og engelsk...det var dejligt at hjælpe dem der virkelig havde brug for ngoet hjælp i sprog :) HYGGE HERINDE :p
  • Al Gore (Sygdomme)

    Forumindlæg
    I filmen en ubekvem sandhed. Bliver der sagt at når globaliseringen kommer vil sygdomme som vi har kæmpet med før, nogle som er "uddødet" vel komme igen. Hvilke er det? Skal helst bruge det dansk og engelske navn. Er der nogle steder jeg kan slå det op? Tak på forhånd.
  • Gode ideer?

    Forumindlæg
    Hejsa. Skal skrive en opg. i engelsk om social uretfærdighed imod en given befolkningsgruppe. Nogle ideer og eks. på social uretfærdighed der udøves mod en bestemt befolkningsgruppe i dag? Smil M.
  • "Are You Ready Boots?"

    Forumindlæg
    Er der nogen andre der var oppe i skriftlig engelsk: "Are You Ready Boots?" den 23 maj? Hvad mente du om første delprøve? B-delen af anden delprøve: Hvad lagde du vægt på i analysen?
  • Please hjælp!!

    Forumindlæg
    How could you chance your life? -IN your home -Your lifestyle Vil gerne have din mening på engelsk, det har noget med klima at gøre. så det er noget med hvordan du vil ændrer dit co2 ?.. Håber virkelig på hjælp!
  • African American Identity in Contemporary American Culture

    Forumindlæg
    hej folkens. Jeg skal skrive et essay på engelsk og jeg har emnet African American Identity in Contemporary American Culture. Jeg vil bare spørge om der er nogen der har skrevet et essay om det emne muligvis. Kunne godt bruge lidt lidt
  • noger, der gider at rette min stil?

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, der gider at rette min engelsk stil? jeg skal aflevere i morgen. Og bare rolig den er ikke SÅ dårlig :D, men der er sikkert problemer med kongruens og om det skal være the Americans eller bare Americans :) Hvis der er nogen der kan, så sender jeg den På forhånd tak for hjælpen :)
  • SRP i samfundsfag - afroamerikansk feminisme

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal skrive om afroamerikansk (black feminism) og jeg har fagene engelsk og samfundsfag. Jeg tager udengangspunkt i Beyonces nye album "Lemonade". Mit problem er bare hvordan jeg skal få nok samfundsfag ind over emnet. Er der nogen der har nogle forslag?