Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 16841 til 16860 af 153957
-
skrf. mat. 10. kl.
ForumindlægHej Jeg leder efter en hjemmeside hvor der er skriftlige matematik opgaver til 10. klasse som jeg kan øve på... er der nogen som kender sådan en hjemmeside? -
Er nervøs og ked af det
ForumindlægHej Jeg har lige været op i skriftlig dansk og er bange for at ikke bestå. Er der ikke nok nogen der vil kikke min stil igennem og komme med en karakter? -
Dansk eksamen
ForumindlægI dag valgte jeg at skrive et essay i skriftlig dansk, men den fylder kun en side og lidt mere. Er det ok, eller er det direkte dumpe karakter? -
Noter fra studi
ForumindlægHej, skal til skriftlig kemi, så tænkte på om det der "alle hjælpemidler" også indebærer en masse gode noter fra studieportalen? Eller er det kun egne noter der må medtages...? -
Eksamen den 29/5-2007
ForumindlægJeg har været til mat. eksamen 1 årig skriftlig, er der andre der har det? og har de så svarende på opgaverne? så man kan få en fornemmelse for hvordan man har klaret det. -
Eksamen
ForumindlægVil lige høre, om der er nogen der ved, hvad der sker, hvis man til skriftlig eksamen har skrevet forkert antal bilag på? Er det noget, der betyder noget? Håber der er nogen, der har et svar.... -
Eksaminer
ForumindlægEr der nogle, der gerne vil rette mine skriftlige eksaminer i engelsk og dansk og fortælle mig, hvad I ville give mig af karakter for det jeg har lavet og hvorfor? Girls_only_2006@hotmail.com -
Hjælp til grammatik!
ForumindlægHej.. Jeg skal snart til skriftlig engelsk årsprøve... Ville meget gerne høre om der var nogen der kendte til en god side, hvor man kan øve sig ? på forhånd tak.. -
Gode vendinger?
ForumindlægEr der nogen, som ved om der eksisterer en hjemmeside med gode engelske vendinger? Vil gerne variere mit sprog (i dette tilfælde sidder jeg med en skriftlig opgave...) -
Projektuge
ForumindlægMojn! Vi har projektuge og jeg er i tvivl om man skal besvare de spørgsmål man stiller i det skriftlige... pls svar hurtig ses -
Analyse af sang
ForumindlægHej. Jeg har en skriftlig fremstilling for, hvor vi skal skrive en analyse om sangen "Blå", af Ulige Numre. Hvad er godt at have med i den? Nogen som evt. har forstand på det, og vil kunne hjælpe? -
´Sød en der vil kigge på min engelsk oversættelse?
ForumindlægHej alle sammen. er der nogen der ville være så rare at kigge på en engelsk oversættelse fra dansk til engelsk. har selv oversat det men har store problemer med det skriftlige englesk ? -
FSA?? Engelsk!!
ForumindlægHey.. Er der nogen der ved hvilke emner der var i FSA i sommers i prøven? alså, til den skriftlige fremstilling? hvilke valg mulighedder der var eller hvordan prøven var..?? plizz hjælp!! -
Hvilke udtrækningsfag har I fået? + tips/hjælp søges
ForumindlægHej alle! Så er udtrækningsfagene blevet trukket, hvad har I fået og er I glade for det?? Min klasse og jeg har fået skriftlig engelsk og skriftlig fysik/kemi. Jeg er rigtigt nederen over skriftlig engelsk (er sygt dårlig til det fordi jeg er ordblind), er der nogle der har nogle råd/tips/hjem... -
Dansk eksamen 2007
ForumindlægSkal bruge emnerne fra dansk skriftlige eksamen fra 2007, jeg vil være virkelig glad, hvis jeg kunne få dem hurtigt! -
KILDEANALYSE AF LUDVIG HOLBERG
ForumindlægHej. Kan nogen hjælpe mig med at finde skrifter eller breve, som jeg kan lave kildeanalyse af. Det skal handle om oplysningstiden af LUDVIG HOLBERG. -
HF vigtigt!!!!!
ForumindlægHej venner jeg vil spørge jer om, man kan tag HF hvis man er kun bestå skriftlige eksamen i dansk? -
Rødhætte
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe mig med at gennemskue de romantiske træk i Rødhætte? Jeg skriver stor skriftlig opgave, så det haster lidt. -
Eksam
ForumindlægEr der nogen der kender nogle hjemmesider hvor man kan øve sig på engelsk skriftlige eksam. Primært det med fejlsætninger -
Aftenen inden skr. eksamen i engelsk B niveau
ForumindlægHej, i morgen skal jeg til skriftlig eksamen i engelsk på B niveau på HF. Nogle råd til, hvad man lige kan gøre her i aftenen, så man er 100% klar til i morgen? tak
